quote:'TOMASSON BEREIKT PRINCIPE-AKKOORD MET FEYENOORD'
Door: EvD | Bron: FR1908-online
Jon Dahl Tomasson was dinsdag inderdaad in De Kuip om te onderhandelen met de clubleiding van Feyenoord. De Deense spits is op donderdag (ze waren dinsdag alleen voor een oriënterend gesprek) tot een principe-akkoord gekomen met Feyenoord voor 3 jaar met een optie voor nog twee jaar. Tomasson was bereid om salaris in te leveren omdat hij graag terug komt naar Rotterdam, hij heeft immers al de Champions Leauge, UEFA Cup en landskampioenschap meegemaakt en is niet gelukkig bij Stuttgart.
Voor Feyenoord rest de onderhandelingen met Stuttgart nog. Feyenoord zal echter diep in de buidel moeten tasten omdat de Deense international nog een contract heeft bij Stuttgart tot juli 2009. De transfersom zou rond de 5-6 miljoen euro liggen.
Tomasson achter de spits net als toen met van Hooijdonk denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Kaap het volgende:
Als John terugkomt en Kuijt blijft, hoe gaan ze dat oplossen? Kuijt vanaf rechts ofzo?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:28 schreef DenniZZ het volgende:
'Tommason praat met Feyenoord'
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 9 juni om 15:14
Het gerucht gaat dat Jon Dahl Tomasson afgelopen dinsdag in De Kuip aan het onderhandelen was met Feyenoord. De Deense aanvaller heeft volgens betrouwbare bronnen een principe-akkoord bereikt voor drie jaar. Mocht de samenwerking goed verlopen, is er de mogelijkheid om het nog eens met twee seizoenen te verlengen.
Het is geen geheim dat Tommason het niet naar zijn zin heeft bij VfB Stuttgart. Na zijn periode bij AC Milan dacht hij weer in Duitsland aan voetballen toe te komen, maar dit bleek niet het geval. Direct waren er enkele geinterresseerden, waaronder zijn oude club Feyenoord.
Naar verluidt ligt de transfersom rond de vijf miljoen euro. Tommason zal ook water bij de wijn willen doen om een terugkeer naar De Kuip waar te laten worden.
Dan zou Hofs/Lucius/Guzman plaats moeten makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:30 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tomasson achter de spits net als toen met van Hooijdonk denk ik.
Daar doe je niks aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef DenniZZ het volgende:
Transfervrij de Kuip uitwandelen en vervolgens voor vijf miljoen terug kopen, wat hebben we toch een geweldig bestuur he![]()
Mot met de trainerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom speelde hij niet bij Stuttgart?
Guzman hoort op 10. Bij de Jeugd daar altijd gespeelt. Was bij de B en A junioren verkozen tot beste speler van de competitie. En in de A was hij ook nog eens topscoorder.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan zou Hofs/Lucius/Guzman plaats moeten maken![]()
Dan heb je wel een heel erg aanvallend ingesteld middenveld.quote:---------Lodewijks---------
Greene-Vlaar-Bahia-Lucius
---------Hofs-DeGuzman----------
-----------Tomasson---------
de Ceulaer-- Kuyt-- Huysegems
Het vertrek van Kuijt wordt met de dag onzekerder, en steeds minder onafwendbaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
Komt Tomasson, dan vertrekt Kuijt natuurlijk. Maar dat laatste lijkt me eigenlijk ook vrij onafwendbaar, ook al komt Tomasson niet. Kuijt heeft al duidelijk laten doorschemeren niets meer te leren bij Feyenoord.
Metgod is er nogquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Als John terug zou komen is dat echt goed nieuws!
Zonnetje op m'n bolletje, palmke in het handje, en john terug in de kuip, kan nog wat moois worden volgend seizoen
tis Jon, nertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Als John terug zou komen is dat echt goed nieuws!
Zonnetje op m'n bolletje, palmke in het handje, en john terug in de kuip, kan nog wat moois worden volgend seizoen
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien is er genoeg financiele ruimte voor én Jon én een linksback.
Toch nog 8 goals in 26 duels, waarvan op het laatst veel als invaller.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom speelde hij niet bij Stuttgart?
Je loopt achter Twi. Kuijt blijft, dat staat voor mij bijna vast. Hij wil z'n zieke vader niet verlaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
Komt Tomasson, dan vertrekt Kuijt natuurlijk. Maar dat laatste lijkt me eigenlijk ook vrij onafwendbaar, ook al komt Tomasson niet. Kuijt heeft al duidelijk laten doorschemeren niets meer te leren bij Feyenoord.
Precies, dat is eigenlijk het breekpunt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Maar het ging mij er meer om waar je Jon dan neer wou zetten. Ik wil niet dat de Guzman, Hofs, Kuijt of welke andere speler dan ook voor hem plaats moet maken. Paauwe's plek gaat al naar Lucius dus waar wou je Jon in godsnaam neer zetten?
En Bahia?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
---------Krami---------
Greene-Vlaar-Lucius-Aankoop
Niet.. dan maar alleen als Tomasson komt en Kuijt blijftquote:
Voor Feijenoord wel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef daaaaan het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Volgens mij leven Feyenoorders nog een beetje in het verleden. 5 miljoen is niets meer tegenwoordig in de voetballerij.
Lucius centraal achterin?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
---------Krami---------
Greene-Vlaar-Lucius-Aankoop
Door het wanbeleid ja. Spelers als Kalou en v. Persie voor minder dan 6 miljoen de deur uit laten lopenquote:
Yup of op de bank. het middenveld staat goed zo.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Door het wanbeleid ja. Spelers als Kalou en v. Persie voor minder dan 6 miljoen de deur uit laten lopen
Hij heeft wel een punt hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Feijenoord wel...
Oh en als Kuijt vertrekt, dan wil ik Lazovic op zijn positie. Die gaat het dan helemaal maken, zeker weten.
uhuh, internet de gekste!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
tis Jon, nert
En ik hoef m niet terug, zeker niet voor 5mln.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |