eeensquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mwa, Paauwe en inzet de laatste jaren...
Gyan is cult, maar ik zie m liever een basisplekkie veroveren bij NEC ofzo dan bij ons op de bank/tribune tonnen pakken.
Feyenoord wordt door het eigen bestuur juist te laag ingeschat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Cart_man het volgende:
Nee, je schat Feijenoord te hoog in.
quote:Beste Marcel,
We zullen af en toe wel eens komen kijken al kan ik me dat nu nog niet
voorstellen.
Zo als het er nu naar uiziet gaan beiden sites definietief uit de lucht!!!
demortelontour.tk site zal zowiezo nooit overgenomen gaan worden aangezien
dit niks met Feyenoord te maken heeft en zal gaan hebben. De fanpagina heb
ik zelf niet in beheer maar dat zou ik voor je na kunnen vragen.
De fanclub zelf zal hoogstwaarschijnlijk opgeheven worden, daar komt nog een
vergadering over.
Met vriendelijke groet,
Pieter.
idd, bij Jansen zullen spelers niet meteen aangetrokken worden als ze 3 keer kunnen hooghoudenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die zal ons niet opschepen met een dozijn spelers waar we niks aan hebben, die zal veel kritischer kijken naar een speler.
Omdat het op dit moment gewoon een versterking is voor onze selectie is en omdat ze beschikbaar zijn. Je kan nu ook wel een tropische belofte halen en het geld willen uitsparen voor een hogere kwaliteitsspeler. Dit lijkt me alleen niet zo verstandig omdat je dan ondertussen alleen nog maar verder afglijdt naar beneden en die goede spelers ook niet meer willen ballen (als ze het nu al willen).quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef Tomasso het volgende:
Waarom? Waarom zouden wij het moeten hebben van bankzitters van onze concurrenten?
En hij mag dan beter zijn Paauwe, Bosschaart en Schreuder, maar dit is m'n blinde hond met 3 poten ook nog wel. Moet die dan ook maar gelijk gekocht worden?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord wordt door het eigen bestuur juist te laag ingeschat.
Je zit op t verkeerde forum, dat is LNquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat wordt het nieuwe liedje voor Theo?
Theeeo laat je vuurwerk zien?
Nu kan ik misschien wel aan Theo vragen waar ze nou die fakkels verkopen.
quote:Theo Lucius kent amper twijfel: Dirk Kuyt blijft bij Feyenoord. De spelers zijn bevriend.
De kers-verse Feyenoorder trekt die conclusie na gesprekken met de leiding van de club én Kuyt zelf. In de onderhandelingen met de Rotterdamse club kreeg de Brabander te horen dat de kans dat Kuyt vertrekt bij Feyenoord zeer minimaal wordt geacht.
Kuyt zelf hield zich in het trainings-kamp van Oranje in Duitsland op de vlakte over zijn toekomst. Directeur Chris Woerts liet in een reactie weten dat nog geen club zich heeft gemeld voor Kuyt.
Bron: Rijnmond
vuurbaken in de Maas?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je zit op t verkeerde forum, dat is LN![]()
Jij wou zeggen dat zo'n grote club als Feyenoord met een echt goed bestuur niet beter zou draaien?quote:
quote:JOONAS KOLKKA TEKENT BIJ FEYENOORD
Joonas Kolkka is na Stein Huysegems en Theo Lucius Feyenoords derde aanwinst voor het komende seizoen. De transfervrije Finse aanvaller tekent binnenkort een contract dat hem voor één seizoen aan Feyenoord verbindt, met nog een optie voor een jaar. Kolkka kwam afgelopen seizoen uit voor ADO Den Haag. ‘Joonas zal ons in de breedte sterker maken’, aldus trainer Erwin Koeman.
‘Ik ben hartstikke blij dat ik voor Feyenoord ga spelen’, laat Kolkka vanaf zijn vakantieadres weten. ‘Iedereen kent deze club en de geweldige historie. Hier had ik aan het begin van het seizoen niet meer op gerekend. Ik ben nu 31 en als je dan weer de kans krijgt bij een supertopclub als Feyenoord, dan moet je die meteen pakken natuurlijk.’
De 31-jarige Joonas Kolkka heeft inmiddels al een flinke carrière achter de rug, waarin hij uitkwam voor het Finse MyPa, Willem II, PSV, Panathinaikos, Borussia Mönchengladbach en Crystal Palace. Die ervaring is één van de redenen waarom Erwin Koeman hem graag toevoegt aan zijn selectie. ‘Joonas is ervaren en vooral een echte liefhebber. Zo’n speler heb ik er graag bij. Met hem erbij kunnen we ook in de breedte sterker voor de dag komen. Hij is in ons systeem zowel op links als op rechts inzetbaar.’
‘Ik voel me helemaal fit en klaar om weer in de top te spelen’, aldus Kolkka. ‘Afgelopen seizoen is het heel lekker gegaan bij ADO. Zeker in de Kuip’ – Kolkka scoorde in De Kuip twee keer tegen Feyenoord, red. – ‘ging het lekker en ik hoop dat nu voor Feyenoord te gaan doen. In zo’n stadion kan je gewoon niet slecht spelen. Ik denk dat ik aardig wat ervaring meebreng en bovendien ben ik op meerdere plaatsen te gebruiken. Ik kan links- en rechtsbuiten spelen en bijvoorbeeld op links op het middenveld.’
‘Joonas weet in welke rol hij gaat beginnen’, voegt Koeman er aan toe. ‘Maar je weet nooit hoe het uiteindelijk loopt. Ik denk dat we hem veel zullen gaan gebruiken en dat hij van grote waarde kan zijn voor Feyenoord.’
Bron foto: adodenhaag.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |