Metgod is er nogquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Als John terug zou komen is dat echt goed nieuws!
Zonnetje op m'n bolletje, palmke in het handje, en john terug in de kuip, kan nog wat moois worden volgend seizoen
tis Jon, nertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:34 schreef mister_popcorn het volgende:
Als John terug zou komen is dat echt goed nieuws!
Zonnetje op m'n bolletje, palmke in het handje, en john terug in de kuip, kan nog wat moois worden volgend seizoen
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien is er genoeg financiele ruimte voor én Jon én een linksback.
Toch nog 8 goals in 26 duels, waarvan op het laatst veel als invaller.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom speelde hij niet bij Stuttgart?
Je loopt achter Twi. Kuijt blijft, dat staat voor mij bijna vast. Hij wil z'n zieke vader niet verlaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
Komt Tomasson, dan vertrekt Kuijt natuurlijk. Maar dat laatste lijkt me eigenlijk ook vrij onafwendbaar, ook al komt Tomasson niet. Kuijt heeft al duidelijk laten doorschemeren niets meer te leren bij Feyenoord.
Precies, dat is eigenlijk het breekpunt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Maar het ging mij er meer om waar je Jon dan neer wou zetten. Ik wil niet dat de Guzman, Hofs, Kuijt of welke andere speler dan ook voor hem plaats moet maken. Paauwe's plek gaat al naar Lucius dus waar wou je Jon in godsnaam neer zetten?
En Bahia?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
---------Krami---------
Greene-Vlaar-Lucius-Aankoop
---------Hofs-DeGuzman----------
-----------Tomasson---------
de Ceulaer-- Kuyt-- Huysegems
Niet.. dan maar alleen als Tomasson komt en Kuijt blijftquote:
Voor Feijenoord wel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef daaaaan het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Volgens mij leven Feyenoorders nog een beetje in het verleden. 5 miljoen is niets meer tegenwoordig in de voetballerij.
Lucius centraal achterin?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
---------Krami---------
Greene-Vlaar-Lucius-Aankoop
---------Hofs-DeGuzman----------
-----------Tomasson---------
de Ceulaer-- Kuyt-- Huysegems
Door het wanbeleid ja. Spelers als Kalou en v. Persie voor minder dan 6 miljoen de deur uit laten lopenquote:
Yup of op de bank. het middenveld staat goed zo.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Door het wanbeleid ja. Spelers als Kalou en v. Persie voor minder dan 6 miljoen de deur uit laten lopen
Hij heeft wel een punt hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Feijenoord wel...
Oh en als Kuijt vertrekt, dan wil ik Lazovic op zijn positie. Die gaat het dan helemaal maken, zeker weten.
uhuh, internet de gekste!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
tis Jon, nert
En ik hoef m niet terug, zeker niet voor 5mln.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |