quote:
Op woensdag 17 januari 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:Hey wat leuk! Iets uitgebreider verslag zou heel leuk zijn..
![]()
Ik ga zelf pas op 20 april..
Omdat je het zo lief vraagt dan
quote:
Januari 2007
za 13 Etten-Leur De Nobelaer 076-5034350
di 16 Cuijk Schouwburg Cuijk 0485-315107
ma 29 Leiden Leidse Schouwburg 071-5163888
wo 31 Veenendaal Theater De Lampegiet 0318-540141
Hier zijn alle nummers van het album te beluisteren... [30 sec]Frank Boeijen kwam op en gaf meteen een paar liedjes van zijn nieuwe cd weg...[in muzikale toon
![]()
] Daarbij deed ie soms een verhaaltje vertellen over het nummer of iets vergelijkend... Ook deed ie nummers van andere artiesten (o.a. Liesbeth List). Verder bracht hij ook wat oudere nummers (jaren '90 van hem, geen
Kronenburger Park/Zwart Wit). Hij brengt echte luisterliedjes met niet teveel poespas erbij.. en daarvan moet je houden.. Een paar keer liet hij zijn Band (een) solo spelen of vertelde hij iets over hen.. De Band bestond overigens uit toetsenist Ruud de Grood en bassist Charles Nagtzaam. Ook multi-instrumentalist Rens van der Zalm was van de partij, hij kan veel instrumenten bespelen en deed dat dan ook deze avond...
Na de korte pauze deed hij nog een aantal nummers en vertelde wat over de gezongen nummers... Gezien de cd bracht hij veel nummers, sommige wat langer dan anderen... Toen bedankt hij het publiek en verdween in de coulissen, maar door het applaudiserende publiek kwam hij terug en bracht nog drie nummers ten gehore...
Al met al was het een gezellige avond, naar mijn mening is Frank vooral iemand die luisterliedjes zingt, en dat bedoel ik niet negatief, hij brengt ze heel goed en duidelijk gearticuleerd... Het was dat ik per toeval naar deze voorstelling was gegaan, anders zou ik er denk ik niet naar toe zijn gegaan, want meneer Boeijen ligt niet helemaal in mijn straatje (wel zijn oude, bekende nummers, maar niet dit repetoire).. Voor de trouwe Frank Boeijen-fan is dit andere koek, die moeten er gewoon bij zijn
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(