Ook een met Ramses toch? Lijkt me weer een totaal andere cd dan "Hier komt de storm", die andere live 2-cd (die ik wel hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, die heb ik wel. Veel duetten daar op.
Ja, 'Zeg Me Dat Het Niet Zo Is' als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ook een met Ramses toch? Lijkt me weer een totaal andere cd dan "Hier komt de storm", die andere live 2-cd (die ik wel heb).
Nee, volgens mij: "Wat doet U hier meneer". (die sowieso, ZMDHNZI weet ik niet)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, 'Zeg Me Dat Het Niet Zo Is' als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-Frank Boeijen Groep - Hier Komt De Storm 1980-1990 Live (2CD) 9 euro
-Frank Boeijen - Het Mooiste & Het Beste (2CD) 9 euro
-Frank Boeijen - Toen & Nu: De 50 Mooiste Liedjes (3CD) 11 euro
Foto van een mooie dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is het mooiste Boeijen-lied?
» Kronenburg Park
» De Verzoening
» Zonder Woorden
» Zeg Me Dat Het...
» Welkom In Utopia
» De Ontmoeting
» Wilde Bloemen
» Vaderland
» Robert Zimmerman
» Hier Komt De Storm
» Voor Jou Alleen
» In Mijn Bloed
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ja vind ik ook, ik mis er nog wel een paarquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Frank Boeyen heeft meerdere mooie liedjes gemaakt![]()
Deel 2quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:25 schreef DeSiever het volgende:
Welkom in Utopia staat er wel.
Dat liedje heb ik laatst nog gebruikt als argument in een discussie over het aannemen van de naam van de man na het huwelijk! Ik kan het opzoeken als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:30 schreef Puur het volgende:
Mooiste liedje:
Weet niet hoe die heet maar de tekst gaat zo: "En wij nemen een kamer voor twee, en jij zegt dat je Boeijen heet".
Voor sommigen vast niet bijzonder. Voor mij wel haast perfect. Romantischer zonder platvloers te worden ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |