Ben ik lekker richting scheveningen aan het fietsen hoor ik opeens dwars door mijn muziek een gebrul. Direct wist ik dat ik te maken had met een Ferrari 360/F430 dat geluid herken je uit duizenden. Achter me kijken niks te zien. Ja 2 hele heldere koplampen maar ik was te ver om te kunnen zien wat het was. Ik heb namelijk een bril voor in de verte maar nooit op eigelijk
Toch maar even telefoon pakken voor de zekerheid. Opeens hoor ik me toch een geluid heel even wat banden piepen hoor hem opschakelen naar z'n 2 indertussen schiet er door mijn hoofd dat moet een 360 of 430 zijn en hij heeft er zin in. Ik hoor hem zo ver door trekken dat hij mooi in zijn begrenser klapt schakelt op naar z'n 3 schiet mij met een bloed gang op hoge toeren voorbij. Knalt hem door naar zijn 4. Opeens lampjes vol aan voor het rode stoplicht ik hoor hem terug schakelen met een veel en veel te veel dot tussengas. Heerlijk die toeren te horen. Ik fiets met een bloed gang richting stoplicht die vervolgens op groen schiet en weer piepende banden en extreem snel door schakelen. Je ziet ook op foto 2 het verschil bij het wegrijden bij het stoplicht. Wat een goddelijk gejank kwam er uit die bak zeg. Hoe ik het ook probeer het is niet uit te leggen dit geluid.
Jezus wat een auto zeg
![]()
Eindelijk ook eens iemand die VOL gas durft te rijden
![]()
![]()
Hier een F430 zwart vol gas aan het door schieten
![]()
oh en hij had ook zin om op te trekken. Die auto's achter hem stonden naast hem bij het stoplicht. Duidelijk te zien dat hij vol gas weg schoot dus
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group