abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38807087
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:42 schreef maniack28 het volgende:
KNMI heeft het niet altijd goed... (gisteren zaten ze er ook naast met hun hittegolf en 30 graden temp bleef steken op 29.9 )
Die tiende graad neem ik ze niet kwalijk hoor, jij wel?
pi_38807132
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gisteren zo'n zeur op weerwoord.be, zeiken over alles... ach ja.. wat moet je anders als je zelf geen leven hebt? in Eindhoven was het tenminste wel 30+, vandaag wellicht weer, dus heb ik hier een lokale hittegolf
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:00:59 #278
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38807200
quote:

[..]

Die tiende graad niet nee, wel het feit dat ze in de ochtend al met zekerheid leken te zeggen dat er een hittegolf komt. Naar mijn mening mag een officieel instituut als het KNMI nooit speculeren over iets wat niet zeker is.... Het leek er erg op alsof ze mee wilden doen in de spectaculaire mediaberichten... dat MC dat doet ok, maar het KNMI
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38807229
quote:

[..]

Vind 't maar een beetje mierenneukerij. Vooral op weerwoord.be (erics ).

Was net buiten bezig met water en er kwam wat op onze zwarte dakpannen terecht die vol in de zon liggen. Gelijk allemaal stoom. Het is echt warm.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:03:48 #280
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38807305
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Was net buiten bezig met water en er kwam wat op onze zwarte dakpannen terecht die vol in de zon liggen. Gelijk allemaal stoom. Het is echt warm.
30.4°C inmiddels te Gouda.... die gaat wel richting de 33... dat moet toch wel onweer geven
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38808124
Een kennis van mij in belgie meldt al 34 graden op de Kempen...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38808308
weer.nl:

/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38808440
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Die tiende graad niet nee, wel het feit dat ze in de ochtend al met zekerheid leken te zeggen dat er een hittegolf komt. Naar mijn mening mag een officieel instituut als het KNMI nooit speculeren over iets wat niet zeker is.... Het leek er erg op alsof ze mee wilden doen in de spectaculaire mediaberichten... dat MC dat doet ok, maar het KNMI
Ah, kom op man. Die ene tiende graad. Officieel is het geen hittegolf, maar ik zou het KNMI een heldeninstituut vinden als ze het weer op de tiende graag kunnen voorspellen!

En het KNMI mag niet speculeren? Hmm, wordt lastig het weer voorspellen als je niet mag speculeren
pi_38808468
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

30.4°C inmiddels te Gouda.... die gaat wel richting de 33... dat moet toch wel onweer geven
Jammer dat je voor onweer meerdere factoren nodig hebt. Zovaak onweert het namelijk ook niet in de woestijn, maar daar is het wel heet
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:39:46 #285
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38808557
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ah, kom op man. Die ene tiende graad. Officieel is het geen hittegolf, maar ik zou het KNMI een heldeninstituut vinden als ze het weer op de tiende graag kunnen voorspellen!

En het KNMI mag niet speculeren? Hmm, wordt lastig het weer voorspellen als je niet mag speculeren
Hehe... ik bedoel dat ze voorzichtig moeten zijn met dit soort mediageintjes... media = vaak overdreven

Ennuh.. om terug te komen op dat onweer => tuurlijk is er meer voor nodig, maar het feit dat het zo warm wordt werkt alleen maar positief
pi_38808596
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

ja, die erics inderdaad.. zoiemand voegt werkelijk niets toe daar.. erg jammer..
pi_38808790
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hehe... ik bedoel dat ze voorzichtig moeten zijn met dit soort mediageintjes... media = vaak overdreven

Ennuh.. om terug te komen op dat onweer => tuurlijk is er meer voor nodig, maar het feit dat het zo warm wordt werkt alleen maar positief
Nah, ik vind het niet echt een vergissing van ze. En de kaarten waren zeer, zeer gunstig, het is niet alsof ze het zomaar uit de lucht hebben geplukt.

Tuurlijk, hoe warmer, hoe beter
pi_38808830
Op Weerwoord zien mensen de vochtigheid een paar % oplopen en meteen vinden ze het 'erg plakkerig' buiten.. Terwijl het nog prachtig weer is, zonder dat er sprake is van enige plakkerigheid. Maar ja, droombeelden die mensen voor ogen hebben he... selffulfilling prophecy...
pi_38808887
Plakkerig? Nix plakkerig...

Hmmja, ik vraag me af of mensen in hun echte leven ook zo bezig zijn en continue teleurgesteld raken :S

*edit*Rotterdam onbewolkt 30.1 36 Z 3 30200 1020.1

We zitten over de 30! (De Bilt ook trouwens, echt zonde van die tiende graad )

36% Luchtvochtigheid vind ik dus NIET plakkerig... 40 ook niet, 50 ook niet.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:51:18 #291
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38808895

Kom maar op met die regen / onweer
pi_38808922
Hier aan de kust vind ik het ook plakkerig en broeierig worden hoor.
Als ik naar de lucht kijk zit er veel vocht in de lucht.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38809010
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Plakkerig? Nix plakkerig...

Hmmja, ik vraag me af of mensen in hun echte leven ook zo bezig zijn en continue teleurgesteld raken :S

*edit*Rotterdam onbewolkt 30.1 36 Z 3 30200 1020.1

We zitten over de 30! (De Bilt ook trouwens, echt zonde van die tiende graad )

36% Luchtvochtigheid vind ik dus NIET plakkerig... 40 ook niet, 50 ook niet.
Ja, dat snap ik dus ook niet.. Plakkerig is boven de 60% of zo.. dan is het plakkerig..

Hier in Eindhoven zullen we de 30 ook al wel aangetikt hebben, zo even de volgende getallen afwachten. Er komt nog een aantal graden bij zelfs. Wie weet wordt het de warmste dag van de zomer. Ik hoop het niet voor jullie trouwens.
pi_38809043
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dus ook niet.. Plakkerig is boven de 60% of zo.. dan is het plakkerig..

Hier in Eindhoven zullen we de 30 ook al wel aangetikt hebben, zo even de volgende getallen afwachten. Er komt nog een aantal graden bij zelfs. Wie weet wordt het de warmste dag van de zomer. Ik hoop het niet voor jullie trouwens.
Juist, dan WIL je niet eens meer water drinken zoveel zit er in de lucht.

Hoezo hoop je dat niet voor ons? :p

Hier wordt de lucht btw ook behoorlijk wittig, er zit in de lucht een stuk meer vocht dan hier op de grond.
pi_38809045
[quote]Windsnelheid 3.9 m/s (kracht 3)
Windrichting 333 graden ( NNW )
Temperatuur 22.4 gr.C
Barometer 1022.5 mBar
Vocht 66 % (13.1 gr/Nm3) [/quote

Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38809109
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Juist, dan WIL je niet eens meer water drinken zoveel zit er in de lucht.

Hoezo hoop je dat niet voor ons? :p

Hier wordt de lucht btw ook behoorlijk wittig, er zit in de lucht een stuk meer vocht dan hier op de grond.
Ik hoop voor jullie nog een lange en hete zomer mag worden. Ikzelf vertrek over drie weken toch, dus voor mij maakt het niet uit. Ik zit straks vrijwel permanent in 30+
pi_38809152
Mwoeah, ik hoef niet zo per se over de 34 graden heen hoor. Dus vandaag mag van mij de heetste dag worden, dan valt de rest heerlijk mee

Rotterdam heeft alweer 0.7 graden verloren
pi_38809171
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mwoeah, ik hoef niet zo per se over de 34 graden heen hoor. Dus vandaag mag van mij de heetste dag worden, dan valt de rest heerlijk mee
Ja, dan wel natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')