omdat mijn naam oranje isquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom in FB??
dat was ik zowieso al, maar ik wil niet oranje zijn, ik wil of goud of groenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Cool , je bent Tof.
Het is goud en je hebt een tagquote:
Het is goudquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat was ik zowieso al, maar ik wil niet oranje zijn, ik wil of goud of groen
het is precies dezelfde kleur als alle mensen die oranje hebbenquote:
eet een rozenstruik!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:32 schreef tonks het volgende:
Waar blijft mijn tag!
Bij anderen is het oranje, bij jou is het goudquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is precies dezelfde kleur als alle mensen die oranje hebben
ik wil groen.
ik ben dan de grasmat.
* BaajGuardian smeekt
IIG NIET ORANJE![]()
maar iedereen denkt nu dat ik voor het WK ben en dat ik het koningshuis tof vindquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij anderen is het oranje, bij jou is het goud
nee.. ga weg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan er geen extra optie komen. Mensen die het WK niet boeit, dat die gewoon de normale crewkleurtjes zien!
gaat zelf heen!quote:
mijn naam wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gaat zelf heen!
Dat kleurtje en die tag even jou geen enkele zeggenschap hier!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:39 schreef LostFormat het volgende:
Ah, gossie.
jij bent niet goud of groenquote:
vertel dat maar tegen heatwave dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef K33T het volgende:
Maar he, dit is niet echt FB waardig. Dat weet je zelf ook wel.
Dit topic dient niks anders voor dan hersenloos te gaan slowchatten. Rot toch op naar ONZ, of spring in een bodemloze put.
klopt, vastgebonden aan een raket.quote:
Wat leuk dat je in jezelf praat óver jezelfquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef K33T het volgende:
Maar he, dit is niet echt FB waardig. Dat weet je zelf ook wel.
Dit topic dient niks anders voor dan hersenloos te gaan slowchatten. Rot toch op naar ONZ, of spring in een bodemloze put.
ik kots ook op het koningshuis en nederland in het algemeen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar iedereen denkt nu dat ik voor het WK ben en dat ik het koningshuis tof vind
en dat ik voor nederland ben, en ...maak het dan wat donkerder oid...
dit is precies dezelfde oranje als alle mensjes![]()
nee, jij hebt al een scooter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
Mag ik ook zoeen bruine met "Zoeen sjieke" trin ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |