Blijft jammer dat hij Gomes voor zich moet dulden....quote:
Volgens mij baalt Moens daar nog het meest van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Blijft jammer dat hij Gomes voor zich moet dulden....
quote:'Mendes kiest tussen Ajax en Feyenoord' 7 juni 2006
David Mendes da Silva zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken bij NAC Breda. De middenvelder, die zich klaar voelt voor een topclub, lijkt niet te behouden voor de Brabanders. Voor Mendes bestaat serieuze belangstelling van Ajax, Feyenoord en 1. FC Köln. "Meerdere clubs hebben zich voor hem gemeld", vertelt NAC-voorzitter Willem van der Hoeven in BN/De Stem. "De kans is groot dat hij vertrekt. Ik denk dat er binnen een week duidelijkheid is."
David Mendes da Silva De kans is echter groot dat nog vóór het eind van de week bekend wordt waar Mendes da Silva volgend seizoen speelt. Ondanks het bezoek dat de jongeling bracht aan Keulen zal zijn nieuwe werkgever waarschijnlijk Ajax of Feyenoord worden. "Ik ben gaan kijken, prachtig stadion hebben ze en we hebben een gesprek gehad", zegt Mendes (23) over zijn bezoek aan 1. FC Köln. "Ik moet er goed over nadenken, het is wel Tweede Bundesliga."
Naar verluidt verlangt NAC Breda een transfersom zo'n 3,5 miljoen euro voor de rechtshalf, die in het seizoen 2002-2003 al eens op huurbasis voor Ajax uitkwam. Eerder zag Mendes in de winterstop een transfer naar AZ afketsen op de vraagprijs. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax gaf na de presentatie van Gabri aan dat zijn club nog financiële ruimte heeft voor één versterking.
Je leest over mijn sarcasme heen....quote:
Davids dus, en géén linksback erbijquote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax gaf na de presentatie van Gabri aan dat zijn club nog financiële ruimte heeft voor één versterking.
emmanuelson is goed daar.... ik heb vertrouwen in 'mquote:
Ik ook, maar als Urby toch nog eens oververmoeid mocht raken oh my god, lindenberghquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
emmanuelson is goed daar.... ik heb vertrouwen in 'm![]()
![]()
DAVIDS welkomdefour gaat niet door hoogstwaarschijnlijk
ja dat is zo. Dan Heitinga/Lindenbergh inderdaad....quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik ook, maar als Urby toch nog eens oververmoeid mocht raken oh my god, lindenbergh
Ik zie zowiezo wel iets in Vermealen als linksback.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:06 schreef Nashje het volgende:
Als Urby oververmoeid raakt mag van mij Vermaelen doorschuiven naar linksback en Heitinga in het centrum worden gezet.
Beetje matig, één uit vierquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie zowiezo wel iets in Vermealen als linksback.
Ogaru of hoe je het ook schrijft, is toch een rechtsback?
Ogagaru - Stam - Hetininga - Vermealen
dat gemekker om die defour. Wie hier heeft die vent nou een x of 5 90 minuten zien voetballen?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef egoTRON het volgende:
Desnoods Davids linksback. Waar hebben we het eigenlijk over? Opties genoeg om LIndenbergh niet te laten spelen in het geval dat Urby afwezig is.
Mee eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat gemekker om die defour. Wie hier heeft die vent nou een x of 5 90 minuten zien voetballen?
Ik denk geen hond.
Elke onbekende buitenlandse aankoop wordt standaard zo opgehemeld![]()
quote:
Anders lees je even waarover het gaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef stefmans het volgende:
Waarom moet Urby nou naar de bank![]()
Wat is er mis met:
Ogararu, Heitinga, Stam, Urby![]()
Ja joh wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
Hetininga?. Ogararu, Heitinga en Vermaelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |