Scheelt wel in de aanvallers. Gun het Harry wel, een basisplaats, maar dan wel bij een andere clubquote:Charisteas genoemd bij PSG
De naam van Charisteas wordt deze dagen in de Franse media in verband gebracht met Paris Saint Germain. Volgens het Franse magazine but! zou hij een belangrijke kandidaat zijn om Pauleta op te volgen. Ze zouden zo'n 2 miljoen euro voor hem over hebben. Een andere optie voor de Fransen zou het huren van Salomon kalou van Chelsea zijn.
Urby en Ogararu kunnen beiden ook op het middenveld spelen, noodoplossing. Maar het is inderdaad wat beperktquote:
Alleen blijft Pauleta bij PSG.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheelt wel in de aanvallers. Gun het Harry wel, een basisplaats, maar dan wel bij een andere club
heb je dat van een betrouwbare bron?quote:
Hij moet er gewon voor vechtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vraag me toch af wat er met Heitinga gaat gebeuren, die dure Roemeen op de bank?
Heit is multifunctioneelquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vraag me toch af wat er met Heitinga gaat gebeuren, die dure Roemeen op de bank?
Of nog mooier, de wet van 1978.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef Jasza het volgende:
Defour gaat het Genk nog irritant maken heb ik het gevoel, arbitrage comissie ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |