abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57785799
Wat een mooie prestatie zeg...

Die Andujar won van Nicolas Massu in de 1e ronde, die is ook helemaal weggezakt zeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57786523
Thiemo nu zeker van plek 425 naar ongeveer 358. Zijn beste ranking was geloof ik 333 ergens vorig jaar, dus daar komt hij weer in de buurt van. Bij winst op Andujar naar plek 320. Verder wil ik nog niet kijken.
pi_57786913
Als hij het toernooi wint zo rond plaats 250.
pi_57787227
Hij komt met zijn ranking nu wel wat makkelijker de grotere challengers binnen... erg fijn... maar dat ie nu ook nog maar een paar rondjes wint
  donderdag 3 april 2008 @ 15:18:35 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57805494
Zou mooi zijn om er weer een goeie bij te hebben.
De andere talenten laten het toch een beetje afweten eigenlijk.
Igor Sijsling, Antan van der Duim en Jesse Huta Galung zijn toch wat minder bezig de laatste tijd.
Hopelijk gaat het binnenkort weer wat beter
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57812291
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:18 schreef Komakie het volgende:
Zou mooi zijn om er weer een goeie bij te hebben.
De andere talenten laten het toch een beetje afweten eigenlijk.
Igor Sijsling, Antan van der Duim en Jesse Huta Galung zijn toch wat minder bezig de laatste tijd.
Hopelijk gaat het binnenkort weer wat beter
Igor was juist goed bezig voor het einde van het jaar, maar raakte daarna ongelukkig geblesseerd waardoor hij de eerste twee maanden van het jaar moest missen. Maakte deze week zijn debuut in het kwalificatietoernooi van de Challenger van St. Brieuc, waarin hij in de 3e kwalificatieronde nipt verloor.
pi_57812562
Sijsling moet het ook kunnen redden en nu Van der Duim weer bij Jong Oranje zit geloof ik daar ook nog wel in... overigens achter deze lichting nog iemand die wellicht de potentie heeft om top 100 te halen: Thomas Schoorel doet het ook aardig de afgelopen tijd en staat deze week al weer in een halve finale van een future in Turkije...
  donderdag 3 april 2008 @ 22:38:45 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57816491
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Sijsling moet het ook kunnen redden en nu Van der Duim weer bij Jong Oranje zit geloof ik daar ook nog wel in... overigens achter deze lichting nog iemand die wellicht de potentie heeft om top 100 te halen: Thomas Schoorel doet het ook aardig de afgelopen tijd en staat deze week al weer in een halve finale van een future in Turkije...
Ik zei alleen dat ze het de laatste tijd niet zo denderend deden....
Dat Sijsling een blessure had wist ik niet trouwens.

Ik heb toevallig een berichtje geplaatst over Schoorel in het talenten topic
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_57846731
2 dagen verregend of zo, maar nu is hij wel tenminste een beetje van zijn 3 setters hersteld, dus als het aan mij ligt heeft hij best wel wat kansen tegen die Andujar...zou wel mooi zijn, want dat doet wonderen voor zijn rating.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57847437
Thiemo staat 3-1 voor tegen Andujar, eerste set.
pi_57847859
Thiemo geeft de break uit handen. 4-3 voor nu.
pi_57848038
En natuurlijk, Thiemo geeft de eerste set compleet weg: 4-6. Het zal weer in drie sets moeten gebeuren.
pi_57848324
Thiemo breakt in de 2e set naar 3-1
pi_57848396
En weer 4-1 voor nu. Thiemo, hou die break dit keer wel vast please.
pi_57848500
oooh hup Thiemo!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57848541
5-2 tweede set... Thiemo gaat goed
pi_57848650
En Thiemo pakt de tweede met 6-3. Dan maar weer een driesetter winnen hè
pi_57848684
Haha wat een held die Thiemo 3 kwalificatie 3-setters, en nu de 3e op rij in het toernooi zelf
pi_57848719
Hij toont in ieder geval wel deze week dat ie karakter in z'n donder heeft
pi_57848721
Het nare is natuurlijk dat hij (als hij wint) vanmiddag nog de halve finale tegen starace, met ATP 37 geen koekenbakker.
pi_57848756
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Het nare is natuurlijk dat hij (als hij wint) vanmiddag nog de halve finale tegen starace, met ATP 37 geen koekenbakker.
Ach elk rondje wat ie hier wint is een enorme boost voor zijn ranking... dat ie dan van Starace verliest is natuurlijk geen schande, hij heeft hoe dan ook al een voortreffelijke week afgeleverd.
pi_57848913
Thiemo een break achter in set 3: 1-3
pi_57849099
Over en sluiten: 1-5.
pi_57849102
Thiemo kreeg op 1-3 nog kansen om terug te breaken maar mistte... nu is het over en uit: 1-5
pi_57849120
Andujar wint met 6-4, 3-6, 6-1.

Helaas, maar een goed toernooi.
pi_57849127
op 1-4 brak er wat...laatste twee games weggegeven... jammer maar toch goed gepresteerd
pi_57850437
De Bakker

Geweldige week gedraaid.
pi_57855261
Jammer. De 24e 3 setter werd hem iets te veel. Maar goede prestatie!
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:23:57 #279
75556 erkel
back from Dagestan
pi_57972203
Ik vond nog 2 korte youtube filmpjes van Napels.

Soepeltjes..

En deze meneer houdt zijn imago staande

Weisst
pi_57973394
vind de bakker niet echt een type voor dit soort dingen. Allemaal te solostisch. hij lijkt me meer iemand voor een sociale sport
  woensdag 16 april 2008 @ 14:06:37 #281
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_58087956
Van het weekend voor het eerst live aan het werk gezien, en was onder de indruk.

Dijk van een backhand, goeie service. In wezen meer puur talent dan Haasse. Thiemo moet nu vooral mentaal stappen gaan maken. Goetzke geeft em 2 jaar voor dat hij top 50 staat, ik ben benieuwd ... technisch kan hij het, dus als het in het koppie goed komt heb ik er vertrouwen in
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 16 april 2008 @ 15:17:52 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58089365
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van het weekend voor het eerst live aan het werk gezien, en was onder de indruk.

Dijk van een backhand, goeie service. In wezen meer puur talent dan Haasse. Thiemo moet nu vooral mentaal stappen gaan maken. Goetzke geeft em 2 jaar voor dat hij top 50 staat, ik ben benieuwd ... technisch kan hij het, dus als het in het koppie goed komt heb ik er vertrouwen in
Dat is het sterkste punt van Haase. Mentaal is hij heel erg sterk.
Daarnaast leeft Haase voor zijn sport. Hij schijnt een voorbeeld te zijn voor andere mensen die topsport beoefenen.

De Bakker heeft daar nog al eens problemen mee gehad. Misschien dat succesjes zoals meespelen in de davis cup hem daarbij helpen
pi_58089995
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:

pi_58090163
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is het sterkste punt van Haase. Mentaal is hij heel erg sterk.
Daarnaast leeft Haase voor zijn sport. Hij schijnt een voorbeeld te zijn voor andere mensen die topsport beoefenen.

De Bakker heeft daar nog al eens problemen mee gehad. Misschien dat succesjes zoals meespelen in de davis cup hem daarbij helpen
de Bakker is gewoon een luie verwende aap....Dat zal hetgene zijn dat hem van de absolute top zal afhouden...maar voor hetzelfde geld heeft hij ineens de motivatie en dergelijken om toch zich volledig op zijn sport te richten...Hij is zeker een van de grootste talenten die we gehad hebben.
pi_58091295
Hij lijkt erg op Safin vind ik, qua spel en qua mentaliteit.
pi_58340994
Thiemo wint wel even van Sluiter in de eredivisie..Uiteraard in 3 sets
pi_59387453
Hij speelt volgende week een futuretoernooi hier in Alkmaar, dus ik ga wel even een kijkje nemen.
pi_59610118
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Hij speelt volgende week een futuretoernooi hier in Alkmaar, dus ik ga wel even een kijkje nemen.
Die heeft ie inmiddels gewonnen 4-6, 6-1, 6-2 tegen Melle van Gemerden.

2e Future overwinning in 2 weken, niet slecht.
pi_59610169
Ik wilde het net posten .

Was een mooie partij, in de eerste set nog veel te slordig maar hij pakte het vervolgens goed op.

In de vrouwenfinale had Anna-Lena Groenefeld overigens gewonnen van Marlot Meddens, het was dus comebackers tegen de jonkie's vandaag .
pi_59616631
Hopelijk kan hij met Sluiter als coach richting de top gaan!
pi_59618472
Hmm ben benieuwd wat die in breda kan doen.
Want voor een futere is breda wel heel erg sterk bezet.
pi_59619878
Thiemo naar de top
  maandag 23 juni 2008 @ 12:29:06 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59623103
quote:
Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk kan hij met Sluiter als coach richting de top gaan!
Gaat Sluiter met hem mee als coach? Zou mooi zijn als hij wat zijn vechtlust kan laten overnemen.
pi_59625192
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gaat Sluiter met hem mee als coach? Zou mooi zijn als hij wat zijn vechtlust kan laten overnemen.
Ja, hij zei op tv dat hij de coach van de Bakker is.
pi_59625444
  maandag 23 juni 2008 @ 14:30:27 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59625862
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ja, hij zei op tv dat hij de coach van de Bakker is.
hmmm ik ben benieuwd
pi_59734218
quote:
SLUITER BEGELEIDER VAN DE BAKKER
Raemon Sluiter gaat Thiemo de Bakker enkele weken per jaar begeleiden.

De dertigjarige Rotterdammer stopte in februari van dit jaar met tennissen. Sluiter hoopt de negentienjarige De Bakker, nu de nummer 351 van de wereld, naar een hoger plan te tillen. Het talent deed vorig jaar mee op Wimbledon, waar hij in de eerste ronde sneuvelde.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_59998165
quote:
Siemens Open: De Bakker wel naar tweede ronde

Thiemo de Bakker heeft de tweede ronde van de Siemens Open in Scheveningen weten te bereiken via een overwinning op de Spanjaard Javier Genaro-Martinez. De Bakker had het moeilijk tegen de Spanjaard, die goed uit de voeten kan op het gravel, maar wist in de laatste set alsnog aan het langste eind te trekken: 3-6, 7-6, 7-5.

De Nederlanders doen het niet goed in eigen huis. Martin Verkerk werd al geëlimineerd door de Belg Christophe Rochus. Ook Peter Wessels, Melle van Gemerden en Robin Haase gingen al onderuit. Matwé Middelkoop ging wel verder naar de tweede ronde, via een overwinning op landgenoot Haase.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_59998203
hij is wel goed in de krappe 3-setters winnen tegenwoordig
pi_60013381
Mijn grote complimenten aan De Bakker, hij stond 1-0 in sets achter, werd op 5-5 gebroken, brak gelukkig terug, toen werd het tiebreek, daarin overleefde De Bakker 1 matchpoint, hij won dat punt en won de tiebreak.

vandaag speelt hij niet voor 19.00 tegen Cristophe Rochus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')