Igor was juist goed bezig voor het einde van het jaar, maar raakte daarna ongelukkig geblesseerd waardoor hij de eerste twee maanden van het jaar moest missen. Maakte deze week zijn debuut in het kwalificatietoernooi van de Challenger van St. Brieuc, waarin hij in de 3e kwalificatieronde nipt verloor.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:18 schreef Komakie het volgende:
Zou mooi zijn om er weer een goeie bij te hebben.
De andere talenten laten het toch een beetje afweten eigenlijk.
Igor Sijsling, Antan van der Duim en Jesse Huta Galung zijn toch wat minder bezig de laatste tijd.
Hopelijk gaat het binnenkort weer wat beter
Ik zei alleen dat ze het de laatste tijd niet zo denderend deden....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Sijsling moet het ook kunnen redden en nu Van der Duim weer bij Jong Oranje zit geloof ik daar ook nog wel in... overigens achter deze lichting nog iemand die wellicht de potentie heeft om top 100 te halen: Thomas Schoorel doet het ook aardig de afgelopen tijd en staat deze week al weer in een halve finale van een future in Turkije...
Ach elk rondje wat ie hier wint is een enorme boost voor zijn ranking... dat ie dan van Starace verliest is natuurlijk geen schande, hij heeft hoe dan ook al een voortreffelijke week afgeleverd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Het nare is natuurlijk dat hij (als hij wint) vanmiddag nog de halve finale tegen starace, met ATP 37 geen koekenbakker.
Dat is het sterkste punt van Haase. Mentaal is hij heel erg sterk.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van het weekend voor het eerst live aan het werk gezien, en was onder de indruk.
Dijk van een backhand, goeie service. In wezen meer puur talent dan Haasse. Thiemo moet nu vooral mentaal stappen gaan maken. Goetzke geeft em 2 jaar voor dat hij top 50 staat, ik ben benieuwd ... technisch kan hij het, dus als het in het koppie goed komt heb ik er vertrouwen in
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van het weekend voor het eerst live aan het werk gezien, en was onder de indruk.
Dijk van een backhand, goeie service. In wezen meer puur talent dan Haasse. Thiemo moet nu vooral mentaal stappen gaan maken. Goetzke geeft em 2 jaar voor dat hij top 50 staat, ik ben benieuwd ... technisch kan hij het, dus als het in het koppie goed komt heb ik er vertrouwen in
de Bakker is gewoon een luie verwende aap....Dat zal hetgene zijn dat hem van de absolute top zal afhouden...maar voor hetzelfde geld heeft hij ineens de motivatie en dergelijken om toch zich volledig op zijn sport te richten...Hij is zeker een van de grootste talenten die we gehad hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is het sterkste punt van Haase. Mentaal is hij heel erg sterk.
Daarnaast leeft Haase voor zijn sport. Hij schijnt een voorbeeld te zijn voor andere mensen die topsport beoefenen.
De Bakker heeft daar nog al eens problemen mee gehad. Misschien dat succesjes zoals meespelen in de davis cup hem daarbij helpen
Die heeft ie inmiddels gewonnenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Hij speelt volgende week een futuretoernooi hier in Alkmaar, dus ik ga wel even een kijkje nemen.
Gaat Sluiter met hem mee als coach? Zou mooi zijn als hij wat zijn vechtlust kan laten overnemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk kan hij met Sluiter als coach richting de top gaan!
Ja, hij zei op tv dat hij de coach van de Bakker is.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gaat Sluiter met hem mee als coach? Zou mooi zijn als hij wat zijn vechtlust kan laten overnemen.
hmmm ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, hij zei op tv dat hij de coach van de Bakker is.
quote:SLUITER BEGELEIDER VAN DE BAKKER
Raemon Sluiter gaat Thiemo de Bakker enkele weken per jaar begeleiden.
De dertigjarige Rotterdammer stopte in februari van dit jaar met tennissen. Sluiter hoopt de negentienjarige De Bakker, nu de nummer 351 van de wereld, naar een hoger plan te tillen. Het talent deed vorig jaar mee op Wimbledon, waar hij in de eerste ronde sneuvelde.
quote:Siemens Open: De Bakker wel naar tweede ronde
Thiemo de Bakker heeft de tweede ronde van de Siemens Open in Scheveningen weten te bereiken via een overwinning op de Spanjaard Javier Genaro-Martinez. De Bakker had het moeilijk tegen de Spanjaard, die goed uit de voeten kan op het gravel, maar wist in de laatste set alsnog aan het langste eind te trekken: 3-6, 7-6, 7-5.
De Nederlanders doen het niet goed in eigen huis. Martin Verkerk werd al geëlimineerd door de Belg Christophe Rochus. Ook Peter Wessels, Melle van Gemerden en Robin Haase gingen al onderuit. Matwé Middelkoop ging wel verder naar de tweede ronde, via een overwinning op landgenoot Haase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |