Moet ik je nu ten dans vragen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:23 schreef Tokay het volgende:
Afijn, mr_a had het goede antwoord, de mooie mevrouw was Monica Bellucci, en de film waar ik op doelde heet Malèna.
De vloer is vrij!![]()
Nou nee, maar je mag wel een nieuw plaatje plaatsen. Let op de topictitel!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik je nu ten dans vragen?
Da's vast een Britse muzikant. Jaren tachtig, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef Gellius het volgende:
Maar goed. Jongen. Subcultuurtje:
[afbeelding].
En postopkrik natuurlijk. Uiteraard.
Tweemaal raak.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's vast een Britse muzikant. Jaren tachtig, ongetwijfeld.
Ehm, niet voor deze dame. Ik ken alleen Michael Ballack, geloof ik.quote:
Ruudje is toch je hunk? Deze knul voorziet Ruud van voorzetten bij Man U.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, niet voor deze dame. Ik ken alleen Michael Ballack, geloof ik.
Gut, wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef Gellius het volgende:
Tweemaal raak.
Alsof mannen dat niet doen wanneer bijv. Monica Bellucci in een strak truitje voorbij komt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Dat vind ik nu altijd zo oppervlakkig van dames: dat gekwijl bij een héél gewòne jongen die misschien nèt ietsjes beter gebouwd is dan de meeste mannen. Alsof het dáárom gaat! Alsof er geen belangrijker dingen zijn!
Zit je iets dwars, Gellius?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Dat vind ik nu altijd zo oppervlakkig van dames: dat gekwijl bij een héél gewòne jongen die misschien nèt ietsjes beter gebouwd is dan de meeste mannen. Alsof het dáárom gaat! Alsof er geen belangrijker dingen zijn!
Hoezo? Geef eens een voorbeeld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alsof mannen dat niet doen wanneer bijv. Monica Bellucci in een strak truitje voorbij komt.![]()
Dit is dan Salma Hayek in een strak shirtje:quote:
Nu moet ze wel zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:08 schreef Gellius het volgende:
Ik zie een antihotlink-plaatje. Doet me verder weinig hoor.
Sterker nog ik denk dat het een rokje is!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:19 schreef Gellius het volgende:
Je bent gek. 't Is duidelijk een badbak. Dit is een topje. (En tevens Monica, trouwens, wat maar weer bewijst dat ook mogelijk moet zijn om Monica in een strak truitje te vinden op Internet, als je het maar probeert).
[afbeelding].
Johnny Maherquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef Gellius het volgende:
Maar goed. Jongen. Subcultuurtje:
[afbeelding].
En postopkrik natuurlijk. Uiteraard.
Dat is een rood kruisje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:19 schreef Gellius het volgende:
Je bent gek. 't Is duidelijk een badbak. Dit is een topje. (En tevens Monica, trouwens, wat maar weer bewijst dat ook mogelijk moet zijn om Monica in een strak truitje te vinden op Internet, als je het maar probeert).
[afbeelding].
Beter bekend als Johnny Marr, inderdaad.quote:
quote:Johnny Marr (born John Martin Maher on 31 October 1963 in Ardwick, Manchester) is a British guitarist, keyboardist, harmonica player and singer, and is best known as the man behind the music of The Smiths.
Een niemendalletje?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef Gellius het volgende:
Hoe noem je zo'n kledingstuk nou eigenlijk? Beetje offtopic, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hè?
[afbeelding].
Een hordeur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:08 schreef Gellius het volgende:
Hoe noem je zo'n kledingstuk nou eigenlijk? Beetje offtopic, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hè?
[afbeelding].
Praat maar weer over de jurk kwestie heen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef Gellius het volgende:
Een niemendalletje! Natuurlijk.
Ongeschikt voor zwemmen daar heb je een punt. Maar dat neemt niet weg dat het wel een sensatie is als ze in deze stof uit de zee komt lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Z het volgende:
Exhibit A.
[afbeelding]
Zoals duidelijk bij de pijl te zien is loopt het 'kledingstuk' door, wat het overduidelijk een jurkje maakt. Bovendien lijkt de stof me buitengewoon ongeschikt om mee te zwemmen.
De badpak kwestie, bedoel je. Overigens zie ik bij die pijl helemaal geen logisch doorloopverband met de vermeende "jurk". Het is een stukje van de stola die ze zo nonchalant om haar aanbiddellijke heupen heeft geslagen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Z het volgende:
[..]
Praat maar weer over de jurk kwestie heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |