Effe quoten, zulke poëziequote:Op donderdag 8 juni 2006 08:33 schreef Stofje het volgende:
Vaginale lusten in de ochtend zijn okay.
Há. Néé.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:35 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Kan iemand die vuilakkerij van die mutkod hierboven even verwijderen! Dank!
Niks mooiers dan een goede overeenstemming bereiken met een min of meer gelijkgestemde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:39 schreef Corporate_Intestines het volgende:
"Okay..."
Goedmorgen onderwerpmoordenaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:49 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Dat kan ik alleen maar onderschrijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:17 schreef NJ het volgende:
Mogguh. Wat een heerlijke dag!
BS?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Dat was onderstrepen, jogy.
Maakt niet uit. Maar mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef Corporate_Intestines het volgende:
Dat was onderstrepen, jogy.
Jij wel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:17 schreef NJ het volgende:
Ohja, Litso, als je bijleest, check je mail even.
Check die bijlage, droplul.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij wel?
Nouja, komt er toch binnenkort al aan, ook voor ons hoor
Feeststemming.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef Litso het volgende:
Je bent trouwens eeh.. Oranje.
Ja weet ik. Maar dat is nog geen excuus om ook echt oranje te worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef NJ het volgende:
In WK.
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
In FOK.
http://forum.fok.nl/topic/867930
Ik vind het wel gezellig staan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dat is nog geen excuus om ook echt oranje te worden.
Zondag? Morgen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Litso het volgende:
Oh, zondag begint het?
Ga je alle wedstrijden kijken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Zondag? Morgen!
Morgen twee wedstrijden en dan vanaf zaterdag bijna 2 weken 3 wedstrijden per dag!.
Wat? Wie heeft er in mn profiel lopen kloten?!!?!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef ehqo het volgende:
Hoi ieder, trouwens. Mt. je UI is anders. Ik attendeer je er even op.
Dát trek ik ook weer niet, maar wel een hoop. En op de achtergrond zullen ze altijd wel aanstaan (mits ik thuis ben).quote:
Ik niet, ik zweer het.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat? Wie heeft er in mn profiel lopen kloten?!!?!!.
Ik wou al zeggen, 90% van de wedstrijden is geen zak aan. Ik kijk alleen Nederland denk ik, en af en toe een wedstrijd met een leuk affiche.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát trek ik ook weer niet, maar wel een hoop. En op de achtergrond zullen ze altijd wel aanstaan (mits ik thuis ben).
Ik geloof je.quote:
Nope.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:02 schreef Litso het volgende:
NJ, heb je dat ding trouwens ook naar MM gemaild?
Mwah, ik dénk dat het allemaal best meevalt, maar ik mail 'm iig wel even doorquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef NJ het volgende:
Hou het alleen wel even 'onder de radar' zeg maar. Geen idee hoe blij ze er mee zijn, namelijk.
Niet leuk?quote:
Het is maar tijdelijk.quote:
Het is maar goed dat je je nick niet óók hebt veranderd, anders had ik je écht niet meer herkend!quote:
Ik begin nu spijt te krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Klopt. Die andere bén jij gewoon, deze moet je nog worden.
De ondertitel is nog hetzelfdequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je je nick niet óók hebt veranderd, anders had ik je écht niet meer herkend!
Ik wilde mn nick eigenlijk veranderen naar Musetique, maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je je nick niet óók hebt veranderd, anders had ik je écht niet meer herkend!
Dat komt behoorlijk obsessief over.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde mn nick eigenlijk veranderen naar Musetique, maar dat mocht niet..
Valt wel mee hoor, ben gewoon groot fan.quote:
Me Angry, Me Smash. WHRAAAAAA.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ben gewoon groot fan..
Euh... huh?quote:
Mijn bewondering jegens een bepaalde artiest uit zich iets subtieler. Maarja, ik ben sowieso nooit van de uitbundige aanbidding geweest, eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ben gewoon groot fan..
Ik heb zelfs nog een "souvenier" van het vorige concert ergens thuis liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn bewondering jegens een bepaalde artiest uit zich iets subtieler. Maarja, ik ben sowieso nooit van de uitbundige aanbidding geweest, eigenlijk.
Een plastic beker waar je bier uit gedronken hebt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een "souvenier" van het vorige concert ergens thuis liggen..
Nee, een zwarte ballon die Matt zelf had aangeraakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een plastic beker waar je bier uit gedronken hebt?
Wow.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, een zwarte ballon die Matt zelf had aangeraakt..
Je mistte een 'een' volgens mij, in die zinquote:
c_cquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Au. Au! AU!
Kan jij even water halen voor me? Ik zit al 5 minuten op het randje van m'n bed maar durf niet op te staanquote:
In mn hoofd. Wijs me naar een trein, zodat ik hem kan koppen.quote:
Met liefde.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan jij even water halen voor me? Ik zit al 5 minuten op het randje van m'n bed maar durf niet op te staan.
Och arme. Druivensap met een rietje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Au. Au! AU!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
In mn hoofd. Wijs me naar een trein, zodat ik hem kan koppen.
Ik las het eerst zo.quote:
Doe daarr 's een shot morfine in.quote:
Hoi. Kom hier en zoen me, ik heb het nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
c_c! Hoi! Ja! Hihi.
Okay.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe daarr 's een shot morfine in.
[..]
Hoi. Kom hier en zoen me, ik heb het nodig.
Dit riekt naar incorrect Nederlands.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
Is dat normaal zoveel pijn c_c?
Ik fok tussen het werken door. So sue me.quote:
*klaagt aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik fok tussen het werken door. So sue me.
Ik ook. Ik voel een band. Neuken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik fok tussen het werken door. So sue me.
Dank voor het aanbod, maar nee, ik moet afslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |