Volgens mij ook niet. Komt door dat ene dingetje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef Etcetera het volgende:
ik geloof dat ik wel wat hulp kan gebruiken ik heb een script voor een formulier gemaakt, maar het werkt niet volgens mij.
1 2 3 | Beveiligingsfout: Inhoud van http://145.37.208.96/208493/Inhoud/contact.html mag file:///G|/Afbeeldingen/KnopPortfolioDown.png niet laden of koppelen." |
dat denk ik niet. het enige wat ik weet van FF is dat er een DOM inspector inzit toch? dus ik geloof niet dat ik er gebruik van maakquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:25 schreef Darkomen het volgende:
Ik krijg deze foutenin FF
[ code verwijderd ]
Ik zou zeggen zet eerst eens die rechten goed.
Gebruik je in FF de toolbar webdevolper?
ben echt slim bezig geweestquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Darkomen het volgende:
Rechten fouten zijn nu idd weg, nu nog alleen:
Fout: controle is not defined
2x Fout: afhandelen is not defined
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | function afhandelen() { if (document.contact.naamVeld.value == "" || document.contact.bedrijfVeld.value == "" || document.contact.adresVeld.value == "" || document.contact.postcodeLettersVeld.value == "" || document.contact.postcodeCijfersVeld.Value == "" || document.contact.plaatsVeld.Value == "" || document.contact.telefoonVeld.Value == "" || document.contact.functieVeld.Value == "" || document.contact.infoVeld.Value == ""){ alert('Vul alle velden in aub.'); return false; } return true; } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | var why = ""; why += IsEmpty(document.getElementById('Inhoud').value,'Inhoud'); why += IsEmpty(document.getElementById('Pk').value,'Pk'); if (why != "") { alert(why); return false; } else { return true;} } function IsEmpty(string,veld) { var error = ""; if (string=="") { var error = "Het veld "+ veld +" mag niet leeg zijn.\n"; } return error; } |
In jouw voorbeeld kijk je toch ook of de input gelijk is aan een lege string?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:52 schreef Etcetera het volgende:
zou ik wel willen gebruiken, maar ik moet de theorie gebruiken die we hebben gehad in de les. en daar zitten strings niet bij helaas
echt, ik geloof jequote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef CraZaay het volgende:
[..]
In jouw voorbeeld kijk je toch ook of de input gelijk is aan een lege string?
1 |
1 2 3 4 5 | { tester(param,divid); tester(param2,divid2); } |
Je moet sowieso even 'javascript:' weg halen, dat is alleen nodig als je het als href gebruikt (wat deprecated is).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef mschol het volgende:
oke ik ga proberen mijn probleem zo simpel mogelijk uit te leggen:
ik heb 2 div's (content & relatedlinks) die ik wil updaten a.d.v. 1 klik op een url
ik dacht dit kan ik doen doorop de link een onclick event toe te voegen als volgt:
[ code verwijderd ]
in de clickfunction roep ik een andere functie 2x aan:
[ code verwijderd ]
ik update het met het AJAX princiepe (dus http.open etc..)
dat laat ik achterwege aangezien dat wel werkt..
maar mijn probleem is dus dat hij alleen de laatste (2de ) div (die ik opgeef in de functie) update.
hoe kan ik zorgen dat hij dus met 1 muisklik beide divs update?
1 |
aha dit lijk ik idd wel te doen..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:24 schreef SuperRembo het volgende:
(Her)gebruik je steeds 1 instantie van XMLHttpRequest? Als dat zo is dan denk ik dat de 2e aanroep van tester() de eerste aanroep annuleert.
1 2 3 4 5 6 7 8 | if ((formId.value.length==0) || (formId.value==null)){ alert(formId); } else{ alert("go"); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 | if ((formValue.length==0) || (formValue==null)){ alert(formId); } else{ alert("go"); } } |
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |