quote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En whop, een bod van onze eigen Brian voor dezelfde gitaar op marktplaats...![]()
Kan een leuk gitaartje zijn hoor! Prijs is heel ok!
quote:Hoi bedankt voor je bod. Ik ga er mee akkoord. Mijn minimale prijs is 375 dus is ok:-)
Wanneer heb je tijd?
Grtx!
Ferdi
Ik neem aan dat je nu al op de fiets, in de trein of in de auto zit?quote:
Neh, morgen of overmorgenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu al op de fiets, in de trein of in de auto zit?![]()
das dus al gelijk een groot voordeel aan een metalenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:52 schreef Jorikjet het volgende:
metaal is scheller dan glas. vergelijk het met spelen met een muntje of een plastic plectrum.
ik had een glazen slide maar die is kapot gevallenals ik binnenkort weer snaren bestel bij die site haal ik een metalen.
3 jaar geleden had ik hem gekocht, nu is mijn smaak iets beter geworden veranderdquote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ibanez het volgende:
Het ziet ernaar uit dat mijn Ibanez K7 de deur uitgaat.....
Owja:quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ibanez het volgende:
Voor diegene die verder kijken dan een strat en op een snaartje meer durven spelen, dit icm een prestige hals, ingelegd met oplichtende side dots en een "geslepen schelpen binding", Dimarzio Paf Pro7 elementen voor de diepe dikke scheur
en het mooie clean
, en een floyd rose met top locking system......
![]()
Gegadigden hier?
![]()
in b zetten,,,,, of a, wat je wilt.....quote:Op maandag 12 juni 2006 21:00 schreef imported_sphinx het volgende:
wat moet je met zo'n 7e snaar dan?
Congratsquote:
doe es een gooi...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:11 schreef Jorikjet het volgende:
hoeveel wil je er voor hebben? ik ben opzich wel geinteresseerd in zo;n gitaar, wil wel lekker kunnen scheuren en tremelo shizzle doen naast me strat
Er stond wel iets op de vorige paginaquote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef Ciscus het volgende:
Heeft iemand nog een mooi acoustisch gitaartje te koop staan? (geen beginnersdingetje hoor)
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik ga m'n semi-acoust Takamine G-series maar es verkopen. Speelt geweldig, maar wil geld voor een Musicman bass, en daarnaast een mooi acoustisch gitaartje voor thuis. Ik heb nog wel een Fendertje en een Ibanzezje en een 12 string, maar ben eigenlijk gewoon koopgeil. Iemand interesse in de Takamine? Zal binnenkort eens even een foto plaatsen.
Mhmm is dat niet zonde? Had je nog meer 7strings?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ibanez het volgende:
Endorsement in 7 snaren....quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Mhmm is dat niet zonde? Had je nog meer 7strings?
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:04 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Owja:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had liever z'n gitaar gevangenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Funkdude het volgende:
Net terug van Joe Satriani in HMH.
Was een ongelofelijk gaaf concert + dat ik de pruik gevangen heb die hij op had
[afbeelding]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |