Gewoon de ongebruikte snaar dempen door de vinger op de laagste snaar (qua toon) tegen deze snaar te laten komen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef znarch het volgende:
Ok, dat is met een plectrum dus al minder mogelijk lijkt me
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:32 schreef Desensitized het volgende:
Haha jaDacht ik ook toen hij zei: "Jongens even meezingen, Testament!!"
Ik dachtNu komt het! Pling pling plong pling, na 22 jaren in dit leven....
![]()
Een heel erg lame liedje, maar wel aardig om te spelen, is natuurlijk Tears in heaven van Eric Clapton.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:53 schreef Burdie het volgende:
Het is een nacht kan ik ook wel spelen, maar da's gewoon een kwestie van accoortjes raggen.
Testament ga ik eens opzoeken ja, misschien dat dat lukt... maar verder ben ik ook niet op zoek naar "kampvuurnummers" ofzo, maar gewoon wat simpele liedjes waar ik mee kan beginnen om het een beetje (beter) te leren. Om zomaar gewoon een beetje voor me uit te kunnen tokkelen als ik eventjes niks te doen heb, bijvoorbeeld...
Euh, ik ben meteen ff gaan kijken, maar het begint al goed... een 0h2 en een 2hp3, ik heb geen idee hoe je dat moet spelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een heel erg lame liedje, maar wel aardig om te spelen, is natuurlijk Tears in heaven van Eric Clapton.
dit noem je mooi?!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:08 schreef Jorikjet het volgende:
bij 0h2 moet je de snaar aan slaan, en dan de 2e noot indrukken.
bij 2hp3 hetzelfde, maar dan de 3e noot even aantikken, en dan weer de 2e laten klinken.
allebei moet in een aanslag.
zo en nu de stad in, veelste mooi weer!
Is het dan niet 2h3p2 ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:08 schreef Jorikjet het volgende:
bij 0h2 moet je de snaar aan slaan, en dan de 2e noot indrukken.
bij 2hp3 hetzelfde, maar dan de 3e noot even aantikken, en dan weer de 2e laten klinken.
allebei moet in een aanslag.
zo en nu de stad in, veelste mooi weer!
Waaar ???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik heb op een tweede hands 40th Anniversary Fender Strat. gespeeld
De elementen waren vervangen en nu zitten er 2 dimarzio stacked enkelspoelers en een Seymour Duncan hotrail ? pickup in.
Man, dat ding klonk heerlijk...
800 Euro... Ik wou dat ik geld had...![]()
nu alleen nog maar 440 ¤ van van mijn maverickquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk gewoon ergens 800 euro liggen![]()
Alleen jammer van dat spuuglelijke vlaggetje op de kop...quote:
dat vlaggetje is wel lelijk ja, maar ik vond het hele ding toch al niet mooi. hij is niet eens zwart!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat spuuglelijke vlaggetje op de kop...![]()
En ik vind 800 euro nog best wel aan de prijs!
[afbeelding]
Dat vlaggetje boeit me niet...quote:Op zondag 11 juni 2006 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat spuuglelijke vlaggetje op de kop...![]()
En ik vind 800 euro nog best wel aan de prijs!
[afbeelding]
Beide fantastische gitaren! Zo'n ultra is erg leuk, lace sensors, humbuckertje, ebben toets!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:39 schreef Svyatagor het volgende:
Grappig, exact mijn gitaar staat te koop op gitaarmarkt: (die sunburst)
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=62918
[afbeelding]
Weet ik ook ongeveer wat de marktwaarde is, heb hem zo'n 12 jaar geleden voor 1500 gulden gekocht
Nou, baantje: vriendendienst. Tommie is een vriend van me.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:53 schreef Desensitized het volgende:
Hatebreed is fokking goed!!
Mooi baantje dude!! Zou ik ook wel willen.
As I Lay Dying is misschien onbekend, maar wel goed!
Maakt dat veel uit dat ie Japs is ?!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=62997
[afbeelding]
Het is een Japanner, maar opzich wel een mooie
en dat voor 425¤
japanners zijn goed, nog wel beter dan die instap usa, highway enzo.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
en dat voor 425¤
En whop, een bod van onze eigen Brian voor dezelfde gitaar op marktplaats...quote:Op maandag 12 juni 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
en dat voor 425¤
Probeer eens DR snarenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef Even het volgende:
Verroesten jullie snaren nu ook opeens zo snel ?! Ik heb die dingen er vorige week gvd op gedaan en de B en E zijn nu al weer zwart
Ja, ik heb het budget ook, dus waarom ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En whop, een bod van onze eigen Brian voor dezelfde gitaar op marktplaats...![]()
Kan een leuk gitaartje zijn hoor! Prijs is heel ok!
Ik geef je groot gelijk! Het is dat ik zelf aan het ruimen ben en strats genoeg heb...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja, ik heb het budget ook, dus waarom ook niet![]()
'k heb sowieso altijd last van snaren die in no-time verroest zijn... 'k gebruik nu Optima gold: gold plated snaren die echt een stuk langer goed blijven dan normale snaren... Elixir blijft nog iets langer goed, maar is ook een tik duurder.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef Even het volgende:
Verroesten jullie snaren nu ook opeens zo snel ?! Ik heb die dingen er vorige week gvd op gedaan en de B en E zijn nu al weer zwart
Speciaalquote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Van het weekend uitgebreid foto's gemaakt van de Paisley twins...
Je moet wat als je niet kunt spelen![]()
[afbeelding]
gitaar aan de wilgen gehangen?:Pquote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Van het weekend uitgebreid foto's gemaakt van de Paisley twins...
Je moet wat als je niet kunt spelen![]()
[afbeelding]
Nee, rozen...quote:
Zal ik ze maar aan jou geven dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:04 schreef Jorikjet het volgende:
kun je echt niet goed spelen of ben je gewoon heel negatief over je zelf? anders is het echt supe zonde dat je zoveel gitaren hebt vind ik, want daar hoort gewoon kei hard op gerockt te worden!
Nou, geef ze dan liever weg...quote:Op maandag 12 juni 2006 17:34 schreef Jorikjet het volgende:
en gitaren weggeven moet je nooit doen! gebruik ze dan als brandhout op een koude winterdag!
Welk type is het?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik ga m'n semi-acoust Takamine G-series maar es verkopen. Speelt geweldig, maar wil geld voor een Musicman bass, en daarnaast een mooi acoustisch gitaartje voor thuis. Ik heb nog wel een Fendertje en een Ibanzezje en een 12 string, maar ben eigenlijk gewoon koopgeil. Iemand interesse in de Takamine? Zal binnenkort eens even een foto plaatsen.
EG-45Cquote:
Die staat niet op de website van Takamine. Ik ben wel benieuwd.quote:
Beter dan een scooter of zoiets pauperigsquote:Op maandag 12 juni 2006 16:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Brommers zijn voor sjonnies
Led Zeppelin - Black Dog?
Dag Gitaristquote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef -Dries- het volgende:
Hey vrienden.
Heey wie zegt dat wij goed zijn ik goed benquote:Op maandag 12 juni 2006 17:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, rozen...![]()
Anyways, ik speel lang niet zo goed als jullie, maar ik heb er wel lol in. Is dat niet het belangrijkst?
[..]
Zal ik ze maar aan jou geven dan?![]()
Er wordt wel op gerockt hoor, wees maar niet bang!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En whop, een bod van onze eigen Brian voor dezelfde gitaar op marktplaats...![]()
Kan een leuk gitaartje zijn hoor! Prijs is heel ok!
quote:Hoi bedankt voor je bod. Ik ga er mee akkoord. Mijn minimale prijs is 375 dus is ok:-)
Wanneer heb je tijd?
Grtx!
Ferdi
Ik neem aan dat je nu al op de fiets, in de trein of in de auto zit?quote:
Neh, morgen of overmorgenquote:Op maandag 12 juni 2006 19:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu al op de fiets, in de trein of in de auto zit?![]()
das dus al gelijk een groot voordeel aan een metalenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:52 schreef Jorikjet het volgende:
metaal is scheller dan glas. vergelijk het met spelen met een muntje of een plastic plectrum.
ik had een glazen slide maar die is kapot gevallenals ik binnenkort weer snaren bestel bij die site haal ik een metalen.
3 jaar geleden had ik hem gekocht, nu is mijn smaak iets beter geworden veranderdquote:Op maandag 12 juni 2006 20:56 schreef Ibanez het volgende:
Het ziet ernaar uit dat mijn Ibanez K7 de deur uitgaat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |