Zie mn MSN icoon!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaaa...ik zag het in je msn naam! Gefeliciteerd!![]()
! Hoeveel jaren jong?
jonkiequote:
Succesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 04:35 schreef BosFrollie het volgende:
Altijd aan te raden een school op te zoeken die ik weet niet hoever bij je woonplaats vandaan ligtSjees. PP gefeliciteerd trouwens
![]()
Dank!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:15 schreef sXe het volgende:
en gefeliciteerd PP!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:15 schreef sXe het volgende:
en gefeliciteerd PP!
!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Wanneer is er weer een free-style-barbeque in EC dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:09 schreef sXe het volgende:
lekker!
Wanneer hebben we feest trouwens, als iedereen terug is en jarig is geweest en zomaar?
Als de tijd rijp isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:09 schreef sXe het volgende:
lekker!
Wanneer hebben we feest trouwens, als iedereen terug is en jarig is geweest en zomaar?
quote:
dankjulliewel !quote:
is er ook een versie zonder dat artwork dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de cd van tool gekregen met 3d artwork !
Daar kan geen videokaart tegenop!
neenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef sXe het volgende:
[..]
is er ook een versie zonder dat artwork dan?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef sXe het volgende:
ohja, ik had vandaag de bespreking van mijn scriptie plan. Ze waren er erg tevreden over dus ik kan dit bijna helemaal als inleiding voor mijn scriptie gebruiken. Da's dus al 6 van de 80 kantjes. Hetgeen betekent dat ik de eerste maand weer niks hoef te doen(nouja niet echt, moet begin julie alvast wat dingen laten zien, is eigenlijk wel plezierig om wat deadlines te hebben. Ik kan niet zo goed tegen vrijheid geloof ik, haha.)
ik denk dat je dan sneller kunt typenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef sXe het volgende:
Ik zie trouwens net dat ik een turbo-knop op m'n toetsenbord heb. Is dat normaal? En wat doet die dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |