oeioei irritant !quote:Op zondag 11 juni 2006 02:38 schreef Querk het volgende:
[..]
Kan niet slapen.......![]()
....Zit verdomme tot half 3 aan mijn verslagen
Ja, het lukt welquote:Op zondag 11 juni 2006 02:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeioei irritant !
en lukken de verslagen een beetje dan ?
Desalniettemin (mooiste Nederlandse woord!) veel succes.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:31 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, het lukt wel......morgen alles inleveren en dan....jeeeehhhhhhhhh genieten van de vrijheid
Ik vind "schijten" anders ook wel wat hebben...quote:Op zondag 11 juni 2006 12:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Desalniettemin (mooiste Nederlandse woord!) veel succes.
Als hobby sowieso!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind "schijten" anders ook wel wat hebben...
ehm...quote:Op zondag 11 juni 2006 19:38 schreef sXe het volgende:
Ah tof, gaan we nu allemaal elkaar op verkeerde dagen feliciteren? Of heb ik een echte verjaardag gemist?
Beetje leuk familie-weekend gehad trouwens?
quote:Geslacht: Man
Geboortedatum: 1981-06-11
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef sXe het volgende:
jezus, het is veel te warm en benauwd vroeg om te gaan slapen
Vind je t gek, 't is 30 graden buiten ofzo. dan ga je toch ook niet internetten!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef sXe het volgende:
nee niet te vroeg! Maar goed, dan blijf ik nog wel even op
Het is hier ook zo gezellig druk enzo!
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:03 schreef sXe het volgende:
In dat geval: gefeliciteerd BB!
dankjulliewelquote:
Oh ik heb laatst die andere gekocht erm the more things changequote:Op maandag 12 juni 2006 09:22 schreef sXe het volgende:
en als soundtrack van vandaag een klassieker. Die overigens totaal niet bij de tijd van het jaar past, maar goed. Ik kwam hem gisteren weer tegen en hij blijft een verpletterende indruk achter laten:
[afbeelding]
Man wat is dat toch een vreselijk lompe plaat. Eentje die de heren naar mijn weten ook nooit meer helemaal hebben kunnen evenaren.
"FUCK IT ALL
FUCK IT ALL
FUCK IT ALL"
daarvan vind ik de eerste paar liedjes ook nog steeds enorm goed, maar het zakt halverwege de plaat behoorlijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh ik heb laatst die andere gekocht erm the more things change
Kom hierheen ik heb al een paar weken weer een jas aan buitenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:45 schreef sXe het volgende:
[..]
daarvan vind ik de eerste paar liedjes ook nog steeds enorm goed, maar het zakt halverwege de plaat behoorlijk.
Maar "Ten Ton Hammer", "Take my scars" en "Struck a nerve" zijn nog steeds geweldig!
Maarja, niet bijster zomers.
Overigens helpt het behoorlijk tegen je hooikoorts als je de hele dag binnen blijft...
25 graden en zon is beter dan dit lijkt me.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:50 schreef Nouk het volgende:
Het is hier bijna een hittegolf!Fantastisch. Jammer dat ik nog niet vrij ben, maargoed, dat terzijde!
oh?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kom hierheen ik heb al een paar weken weer een jas aan buiten
Bosfrollie zei al het kan gewoon niet warm zijn op 2 plekken tegelijkquote:
Kroekroekquote:Op zondag 11 juni 2006 10:02 schreef sXe het volgende:
Ik ga m'n fotoboek er ook maar weer afgooien denk ik
nee ergens eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |