geheime kliekjes...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:
Waar zie je dat Shirley iets heeft gezegd dan?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Wii het volgende:
Is BB nu ook al oranje?
moet/doe je je op je werk ook nog iets oranjes?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:29 schreef Wii het volgende:
[..]
Ja, een fase tot de kwart/halve finale dacht ik zo.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef sXe het volgende:
[..]
moet/doe je je op je werk ook nog iets oranjes?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef Wii het volgende:
Ik ga nog liever dood.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:
hoi
idd 4 - 2 alle duitsers op het lab blijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:58 schreef sXe het volgende:
lekker tempo!
Whoei !quote:
Ja is het echt prut ?quote:
Nee, dat niet. Maar de productontwikkelingsafdeling heeft wat steekjes laten vallen. Zitten bijvoorbeeld geen distortions in dus die moet je zelf toevoegen. Maar dat vind ik juist het mooie er aan hij is programmeerbaar met 3 losse boss effecten. Scheelt me een heleboel gedoe met het schakelen tussen geluidenquote:
ah een flop voor 'de leek' maar een uitkomst voor 'sXe'quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:45 schreef sXe het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de productontwikkelingsafdeling heeft wat steekjes laten vallen. Zitten bijvoorbeeld geen distortions in dus die moet je zelf toevoegen. Maar dat vind ik juist het mooie er aan hij is programmeerbaar met 3 losse boss effecten. Scheelt me een heleboel gedoe met het schakelen tussen geluiden
Ja, zo ongeveerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah een flop voor 'de leek' maar een uitkomst voor 'sXe'
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:06 schreef sXe het volgende:
waarmee? Jarig?
Ik heb al een paar jaar geen agenda meerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:35 schreef sXe het volgende:
*noteert... (nouja, niet echt natuurlijk, ik heb wel een agenda maar die gebruik ik nooit)
tof een fotobuchquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:31 schreef sXe het volgende:
whehe, wat nog een gedoe, zo'n fotoboek aanmaken!
moiquote:Op zondag 11 juni 2006 02:12 schreef Querk het volgende:
yo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |