blije mannen worden altijd weer 'n beetje kiddo's, zo "boys will be boys"-achtigquote:
Dan is het WK best leuk ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, zon, wijn, blije mannen![]()
![]()
[afbeelding]
Uhmquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over blij gesproken...
Gaat de blije meet aankomend weekend nog door, of wordt het toch een andere datum?
Blije vrouwen ook hoor!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
blije mannen worden altijd weer 'n beetje kiddo's, zo "boys will be boys"-achtig![]()
en néé: ik val niet op kinderen![]()
waarom weet ik nergens van?!?!?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
Gaat de blije meet aankomend weekend nog door, of wordt het toch een andere datum?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
blije mannen worden altijd weer 'n beetje kiddo's, zo "boys will be boys"-achtig![]()
en néé: ik val niet op kinderen![]()
Geen reet aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Dan is het WK best leuk ja.Maar wat vinden jullie nou echt van de sport zelf
?
Oh, dit weekend, bij mij, zuipmeetquote:
tijdens EK en WK is het wel leuk op zich, dan is zo'n wedstrijd ook zo om...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef rena het volgende:
Dan is het WK best leuk ja.Maar wat vinden jullie nou echt van de sport zelf
?
Gewoon de samenvattingen kijken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind de wedstrijden altijd te lang duren..
ik kan nietquote:
Als ik al die mensen zo hoor over de sfeer, ga ik dit jaar ook maar eens die sfeer proeven danquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen reet aan
De sfeer tijdens zo'n WK is gewoon wel leuk, en dan kijk ik ook wel, maar normaal boeit het me niks
Trustenquote:
Een oranjenaam doet wonderenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
tijdens EK en WK is het wel leuk op zich, dan is zo'n wedstrijd ook zo om...
de rest van 't jaar is 't kut
[ maar dit jaar lúkt 't me maar niet om in de wk-stemming te komen]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan niet
maar goed, we wisten in april al dat ik in juni bomvol zat
have fun en proost enzo
In je eentje zuipen kan toch ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het nog doorgaat
Sure, zit nu ook aan de wijnquote:
quote:
Ik heb een goedequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Wijn
Is het lekkerste wat er bestaat, als je een goede te pakken hebt
![]()
Ik ga slapenTrusten!
| Forum Opties | |
|---|---|