Tuurlijk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:31 schreef search64 het volgende:
Nevermind van Nirvana.
Storm Thorgerson iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
een cover door Hipgnosis/Storm Thorgerson?
Sorry, had niet ge-F5'dquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:08 schreef search64 het volgende:
Heb ik net gegeven....
En nu 'gewóón' te laat...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry, had niet ge-F5'd
De hoesontwerper? Hipgnosis?
Is je spellingcontrole stuk?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoe heet dat nederlansd design colectief wat ook wel cd hoesen ontworp?
Ken je hun album ook?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:41 schreef knars het volgende:
the fool
klopt, maar ik bedoelde Jezus niet als wereldleider. Hitler reken ik goed, maar ik zoek er nog eentje uit de 20e eeuw. geen mao en geen stalin.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:56 schreef schaap001 het volgende:
Jesus Christus en Adolf Hitler zijn geweigerd
Niet echt. Eén goed nummer en een heleboel hippiegeneuzel, maar wel uniek. Zwaar psychedelische blommenkinders-hoes (zelf ontworpen uiteraard) en naar ik begrijp aardig wat waard. In mint condition dan, wat niet meer geldt voor mijn exemplaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef knars het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat ze ook muziek maakten? Is het wat?
Hoopte dat Paul Smith een beetje minder opvallend zou zijn met dat hoedje, maar dat valt dus tegen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:38 schreef Z het volgende:
Maxïmo Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |