Preciesquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Debieler is wel de beweging maken, en het kusgeluidje, maar uiteindelijk alleen de wangen die elkaar raken.
Wat écht elitair is, is gewoon plat op de bek zoenen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zoen met intimi 1 keer op de wangDat staat best elitair
![]()
quote:Bond: You know, you're cleverer than you look!
Q: Hmm... still, better than looking cleverer than you are.
Stoute vanitas, tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat écht elitair is, is gewoon plat op de bek zoenen.
Ja, doen alsof dus.quote:
Het tongetje wordt niet gebruikt hoor.quote:
jij altijd met je weerberichtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Even iets anders, ik kan best leven met dit weer.
Zou Erik ook die man uit Aarle Rixtel kennen, die heeft het ook dagelijks over het weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij altijd met je weerberichten
je lijkt wel een baker
het is veel te heet
En je maar afvragen waarom mensen je arrogant vinden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zoen intimi 1 keer op de wangDat staat best elitair
![]()
Dank je wondererquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je maar afvragen waarom mensen je arrogant vinden...
maar is toch wel de bedoeling dat het woordje Non daar na verloop van tijd afgehaald wordt ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:56 schreef wonderer het volgende:
't Is hier droog dus ik ga straks boodschappen doen en een non-driver ID aanvragen (da's een rijbewijs voor mensen die niet kunnen rijdenRare jongens, die Amerikanen).
en vandaag de verbandtrommel niet nodig gehad met al die klussende mensen ?quote:
Ja. Probleem is alleen dat ik 20 uur "les" moet krijgen van iemand van 25 jaar of ouder. Bradley wordt pas in april 25 en andere mensen wordt lastig. Dus tenzij we daar een handige oplossing voor vinden, stel ik dat nog even uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is toch wel de bedoeling dat het woordje Non daar na verloop van tijd afgehaald wordt ?
Het verbaasde me ten zeerste dta ik zelf met een beitel en hamer en plamuurmes mezelf niet bezeerd heb. Zelfs niet met de accu schroefboorzaagtrucagemachinequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vandaag de verbandtrommel niet nodig gehad met al die klussende mensen ?
Of had je voorzorgsmaatregelen getroffen en de zaag gewoon verstopt![]()
Heb je nou veel van die Groningse cursus opgestoken of was het niet zo boeiend?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef HuubTuub het volgende:
wonderer....
inderdaad, ik heb weer onbeperkt toegang tot het internet.
waren het maar mannelijke sletjes?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef DennisMoore het volgende:
Uitzicht op twee geile sletjes in strakke tshirtjes op 't balkon in de zon.
Uitzicht op twee vlotte studentes op 't balkon in de zon.
je bent in amerika! USE YOUR CARquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:38 schreef wonderer het volgende:
't Is net weer gaan regenen
Maar ja, ik moet toch boodschappen doen, dus... jammer voor mijn blinkende fiets, die wordt nu nat
maar.. dat.. zijn.. stoere.. hetero.. sletten..quote:
Daar heb je een rijbewijs voor nodig en als je nou even terugleest, kun je zien waarom dat nog een probleempje oplevertquote:
Ja, dus?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:44 schreef Manias het volgende:
maar.. dat.. zijn.. stoere.. hetero.. sletten..
that depends!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik hoef er toch alleen maar uitzicht op te hebben?
Gezellig. Gaan we ook meteen de Omen kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef Manias het volgende:
ohw ik kom wel effe langs in juli dan word ik 25
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef Manias het volgende:
haai cdp!
als ie dan nog draaitquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig. Gaan we ook meteen de Omen kijken
Vast wel, films draaien hier eeuwig.quote:
dan kan je alsnog looken en touchen tegelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben d'eeuwige vrijgezel..
En 'gluren' klinkt fouter dan 'leuk uitzicht hebben'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |