je spoort mensen aan om het filmpje af te kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:45 schreef NIEKler het volgende:
w00t een zangeres... tieten!!! (ik zag ze)\
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ze komt net bij een wat luider stuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze worden vast gegijzeld.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Zulks een slechte cover.
Dat er niemand uit die zaal is weggelopen en na afloop krijgen ze zelfs nog applaus.
En ze permanente gehoorbeschadiging te laten oplopenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:56 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
je spoort mensen aan om het filmpje af te kijken
Aah, die wou ik postenquote:
Hahaha prachtig hoe die gast zn eigen echo ook zingtquote:
en vals ohohohoquote:Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Hahaha prachtig hoe die gast zn eigen echo ook zingt![]()
Waar zie jij die blote tieten dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:45 schreef NIEKler het volgende:
w00t een zangeres... tieten!!! (ik zag ze)\
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ze komt net bij een wat luider stuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hele bridge (stuk voor de solo) mist ook gewoon, hij slaat aan het eind van die bridge een keer op z'n gitaar. Dit blijft hilarisch.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
lol die gitarist ook, vlak voor zn solo ff aan zn amp rommelen, stekkertje verwisslen ofzo, of een of ander effect aanschakelen, pleurt bekant zn gitaar uit zn klauwen volgens mij (dat hoor je) en hoe die die solo speelt, echt snaar voor snaar picken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |