Een hele goedeavond samen!
Hoest hier?
Ik heb een oldtimer uit 77 met een oude radio een blaupunkt erin maar toch voor die tijd nog redelijk geavanceerd dus misschien een jaar of 10 geleden ingebouwd door de vorige eigenaar.
Er zitten 2 stekkertjes aan het deel van de auto waar bij de een alle boxdraden aanvoert en in het midden een rood kabeltje voor de voeding en ik meen geel. De andere is identiek aan het stekkertje van de nieuwe autoradio die ik heb gekocht om dat de blaupunkt het begeven heeft. Er zit ook nog een cd wisselaar aan met 10 cd's achterin de kofferbak en een subwoofer zo'n enorm stalen geribbeld apparaat dat achter de radio is ingebouwd en waar waarschijnlijk ook voeding vandaan richting of van de radio vandaan komt.
Uit de nieuwe radio komen itt de oude radio 3 kabletjes met pluggen waarvan een een gele stekker heeft met opschrift subwoofer.
Dat had de oude blaupunkt radio niet. Die had puur en alleen de 2 universele stekkertjes maar die ene stekker is dus langer dan de universele stekkertjes die tegenwoordig gebruikt worden. Ik kan dus niet zomaar de oude stekkertejs in de 2 aansluitplekken achterin de nieuwe radio steken.

De nieuwe radio van Wat sound heeft overigens ook geen cd-wisselaar maar gewoon een afspeelstation in de radio.
Ik heb het hier en daar aleens gevraagd bij autoradio winkels en men zegt dat men dit zoals het gemaakt is nog niet eerder heeft gezien.
Ik zoek dus nu iemand die me in real life even kan helpen om de radio op fatsoenlijke wijze aan te sluiten zodat deze het weer doet.
Is er iemand bekend met een techneut op dit gebied in de omgeving van Utrecht waar ik even langs kan rijden om de situatie te laten zien?
Ik kan daar zo met jullie namelijk via dit forum en email waarschijnlijk niet wijs uit denk ik
Dat wordt namelijk nog een hele klus
Beter is dat er een terzake kundige gelijk even mee naar kijkt
Ik lees of hoor graag van jullie wie dat zou kunnen zijn!?
Met vriendelijke dank en groeten
JP
0623808484