quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees je in in het voetbal!
Gespreksstof ZAT!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof alle kerels van voetbal houden.
* Aaargh! is kerel en vind voetbal echt geen reet aan.
quote:
Nu ben ik zelf ook geen liefhebber en erger me altijd kapot aan gesprekken over voetbal in de kroeg of waar ik werk (bijbaan).quote:
Helemaal mee eens, ik heb trouwens wel op ja geklikt, foutjequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Klonk het volgende:
iedereen z'n lolletje, om mensen die iets leuk vinden wat ik niet leuk vind als boeren/zwakkere in de samenleving te omschrijven vind ik op z' zachtst gezegd, twijfelachtig.
waarom ben ik een kansloze homo nerd als voetbal me niet boeit, net zo triest als de poll van TS die voetbal een domme mensen sport meent te moeten noemen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
kansloos als je als man niet van voetbal houdt...
dan ben je óf :
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
en voetbal een sport waarin 20 man achter de bal aan rennen....
jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live
![]()
Totale onzin is het niet. Voetbal is dé sport voor het volk zoals tennis dat voor elite is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:57 schreef 2dope het volgende:
Wat een onzin zeg. Net alsof een interesse in een bepaalde sport iets zegt over je IQNee dus (vind er overigens zelf weinig aan, kijk alleen WK/EK).
Dit is dan weer jammer. Door figuren als jij zou je inderdaad het standpunt van TS steunenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
als je als man, voetbal niet leuk vind ben je toch wel:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
jaaaa... ga maar weer lekker leren.... dat jij met allemaal van die WO-nerdjes in een huis zit, zegt al genoeg.. get a live
![]()
dan mis ik zelfs nog een categorie, die van de hersenloze pissebeddenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer. Door figuren als jij zou je inderdaad het standpunt van TS steunen
stel je aan, ik heb havo en ben chauffeur, maar gefeliciteerd weer iemand die mij zou doen besluiten op ja te klikkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.![]()
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
In elke sport zit een tactiek je punt is?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die voetbal te min vinden want ze hebben immers een hoge opleiding.![]()
En zo respectloos over voetbal praten hou ik ook niet van, dat je het niet leuk vind oke maar kom geen domme uitspraken hier doen.
In voetbal zit tactiek, inzicht en je moet nog een hoop conditie hebben ook om er 2x 45 minuten er tegen aan te gaan.
Dat de TS zegt dat er geen tactiek bij komt kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
In elke sport zit een tactiek je punt is?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
kom geen domme uitspraken hier doen.
I rest my case.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef Gelderland het volgende:
- homo
- omgebouwde vrouw
- super-nerd
![]()
![]()
Daarbij zie je nerds (jongens met bril etc.) ook niet vaak voetballen. Omdat je als voetballer toch wel een beetje ballen moet hebben.... dus je kan beter zeggen dat de échte mannen voetballen en de nerdjes gaan korfballen/dammen ofsow, zonder fysiek contact.....![]()
Als je inderdaad zo goed was als je beschrijft waarom ben je dan geen topvoetballer geworden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.
had voetbal dan ook wel snel gezien.
momenteel doe ik aan softbal/honkbal en freeride/xc racing.
vooral de eerste 2 sporten vergt veel tacktiek en kunde itt voetbal.
de laatste twee sporten zijn gewoon adrenaline-boosters voor mij
en daarnaast windsurf ik nog in de zomer op vakantie en speelde ik vroeger ijshockey zonder bescherming![]()
nee voetbal is eigenlijk voor homo's
ik ben destijds gevraagd voor een jeugdselectie van FC Twente.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als je inderdaad zo goed was als je beschrijft waarom ben je dan geen topvoetballer geworden?
laat ook maarquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vroegah, heb ik zelf ook gevoetbald. B1 en A1. vond het gewoon niks aan. bal aannemen en als een gek naar voren sprinten en de bal intikken. en als ik verdediger was dan zette ik ze ook net zo makkelijk van de bal als zo zogenaamd met die mooie kunstjes aankwamen.
Maar in weinig sporten is het zo complex en doordacht als bij voetbal.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
In elke sport zit een tactiek je punt is?
loserquote:ik heb het idee dat voetbal de sport is voor arbeiders, laag-geschoolden, josti's, lompe boeren(pleonasme) en criminelen.
vind je?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar in weinig sporten is het zo complex en doordacht als bij voetbal.
Als je nooit voetbal kijkt dan zie je inderdaad niet meer als een paar mannen met een bal.
Maar er gebeurt zoveel meer op het veld, loopacties die worden gemaakt, mensen die een ander vrijspelen met een simpele schijnbeweging.
Voetbal heerst gewoon, het is de mooiste en meest beoefende sport van de wereld.
en hoe lang voetbal jij alquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:22 schreef Gebleekte het volgende:
Je voelt je wel heel erg goed met je :
[..]
loser![]()
Bij honkbal is er ook veel tactiek, ware het niet dat het spel te veel stil staat en daarom dus weinig actie bied.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:23 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
vind je?
ik stond er verbaast van hoeveel tactiek er bij honkbal komt kijken.
en daarnaast zijn de honkbalwedstrijden gezellige famili-uitjes en geen complete veldslagen.
ple·o·nas·me (het ~, ~n)quote:
Ok weer wat geleerd dus als je zecht een afrikaanse buitenlander die niet kan voetballen is een stinkende rotneger die niet kan voetballen is het een pleo nasme ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
ple·o·nas·me (het ~, ~n)
1 uitdrukking waarin eenzelfde begrip dubbel is uitgedrukt, bv. in 'oude grijsaard'
Dubbelop zeg maar.
ja, 'supporters' vernielen verkeersborden bijvoorbeeld en die worden van de belastingcenten betaald.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:38 schreef borisbanaan het volgende:
Kan jou dat nou verrotten wat iemand anders uitvreet.
Als je dat zegt heb je bijna gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd dus als je zecht een afrikaanse buitenlander die niet kan voetballen is een stinkende rotneger die niet kan voetballen is het een pleo nasme ?
Ja ga me niet pakke op spelfoute daar ben ik slecht in maak die altijd omdat ik al zei dat ik meer deed voet ballen dan aan leren van andere dingen die je moest leren op school en zo. Maar ik weet nu dat het aan me kaar is dat is wel weer leuk omdat te weten dus toch wel bedankt anders had ik het niet geweten en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je dat zegt heb je bijna gelijkhet is aanelkaar trouwens pleonasme.
Ja dat heb ik ook ik zie ze liever in de cafee dan op het veldquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
voetbal is emotie de essentie van het leven, overgens kunnen de voetbal haters zelf niet eens een bal trappen terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is ..hoezo lomp ?
ik kwam trouwens gisteravond een dames voetbalelftal tegen in de kroeg dat was een hele verademing
Tong, toe, ik heb al hoofdpijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ga me niet pakke op spelfoute daar ben ik slecht in maak die altijd omdat ik al zei dat ik meer deed voet ballen dan aan leren van andere dingen die je moest leren op school en zo. Maar ik weet nu dat het aan me kaar is dat is wel weer leuk omdat te weten dus toch wel bedankt anders had ik het niet geweten en zo.
Daar ben ik het mee eens dat zie ik ook liever in de cafee dan op het veld schoonspringen vind ik wel mooier dan dat ze in het cafee zijn dan hebben ze bikinies aan en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef Oosthoek het volgende:
Maar hockey is toch veel leuker om te kijkenZien we nog eens een keer écht niveau op nationaal vlak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |