quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:58 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
Deze had ikde combinatie van hard schieten en toch nog beetje wendbaar
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef UrAnus het volgende:
soms piste wij er ook in en spoten we onschuldige voorbijlopende mensen ermee nat![]()
Haha jij zo met die riem rondrennen en mensen nat spatterenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef LSS het volgende:
De Supersoaker 50 is toch wel de Kalashnikov onder de supersoakers imo. Die echt grote dingen heb ik nooit gehad (te duur) maar ik had wel een speciale riem waar 2 extra watertanks voor de Supersoaker 50 aan konden.
Ja volgens mij had iedereen die, kan best dat zon ding 100 gulden kostte ofzo...quote:Op maandag 12 mei 2008 12:42 schreef Mitchelll het volgende:
Vetttttt topic .... na lang zeuren kreeg ik deze http://www.isoaker.com/Armoury/CPSSeries/1998/cps2500.jpg
wat zou dat ding toen gekost hebben weet iemand dat ?
Whoa, die heeft een maat van me dus ook.. Eens kijken of ik m voor een 10tje kan overnemen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Impry het volgende:
En dan heb je nog z'n grote broer de CPS2000:
[ afbeelding ]
Kan ook 3.1 liter in en heeft maar één stand, namelijk: die van 849mL/sec
Doen ze daar niet moeilijk over dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:44 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb hier nog een Monster X liggen:
[ afbeelding ]
De op 1 na grootste die er gemaakt is geloof ik. Veel te groot en zwaar dus ook. En kwa specificaties legt ie het af tegen de CPS2000. Maar toch een heel vet en indrukwekkend ding. Neem hem nog wel eens mee naar Lowlands etc. als het mooi weer is.
Heb wel eens gehad dat ik hem niet mocht meenemen het terrein op, maar gewoon 1 poortje opschuiven en daar mocht het wel...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:30 schreef kaakaa het volgende:
Doen ze daar niet moeilijk over dan?
Heel veel mensen willen zo'n ding, dus op ebay hoef je het niet proberenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:00 schreef Stranglem het volgende:
Ik heb zelf de CPS 2000. Ik ben op zoek naar een soortgelijk krachtige. Als iemand een krachtige heeft en wat geld wil verdienen. Ik wil em wel overnemen:) Of adresje waar ze nog verkocht worden.
CPS all the way!
Helaas, wat is de krachtigste SS die nu gewoon in de winkel te koop is eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen willen zo'n ding, dus op ebay hoef je het niet proberen
Ik had ook een SuperSoaker 50. Maar dan wel een neppe namaak versie, gekocht voor vijf gulden in Ponypark Slagharen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef KaiN het volgende:
Ik had de super soaker 50. Iedereen in de buurt had die, tot een jaar later een paar lame asses de 275 kregen. Ik had ook zo'n band om mijn middel met 2 extra flessen.
[ afbeelding ]
Haha die had ik ook vroeger!! Die waren echt in toen die tijd, nu stellen ze niks meer voor... Toen was ik zelfs jaloers op een vriendin die een nieuwere kreeg (zon grotere)!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef KaiN het volgende:
Ik had de super soaker 50. Iedereen in de buurd had die, tot een jaar later een paar lame asses de 275 kregen. Ik had ook zo'n band om mijn middel met 2 extra flessen.
[ afbeelding ]
Deze had ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef KaiN het volgende:
Ik had de super soaker 50. Iedereen in de buurt had die, tot een jaar later een paar lame asses de 275 kregen. Ik had ook zo'n band om mijn middel met 2 extra flessen.
[ afbeelding ]
met die hendel bovenopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had dat beest met 2 kanonnen derop, geen idee meer hoe die heet. Je kon ook zelf bepalen wat van straal deruit kwam, echt geweldig was dat. Bijna niemand durfde in de buurt te komen, totdat je moest herladen, dan werd je zeik en zeiknat
Edit: Hebbes, de XXP 275quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
met die hendel bovenop
ik heb hem ook gehad.. als je hem goed instelde kwam er water uit alle 4
launch blaster inspectorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Edit: Hebbes, de XXP 275![]()
http://www.isoaker.com/Armoury/Analysis/1996/xxp275.jpg
Zeg stuk stront, laat mij eens met rust.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik heb er een, vraag maar aan je moeke
O.M.G.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef RoosterBrood het volgende:
Geen genade op het schoolplein, we maakten altijd 2 groepen, en dan gewoon losgaan, altijd dat geduw en gezeur bij de kranen, en de juffrouws maar zijken over dat water binnen in schoolheerlijk !
Waarom doe je hem met pijn in je hart weg dan? Heb je die 20 euro zo hard nodig of is het gewoon verkoopbullshit?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef Ouzooo het volgende:
Het is nog steeds zomer!
[TK] Super Soaker XXP 275
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef Ouzooo het volgende:
Het is nog steeds zomer!
[TK] Super Soaker XXP 275
Die heeft mijn stiefbroertje een maand terug gekregen van een tante van mequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:22 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was de BOM!
Echt een Terminator-formaat
Herinner me nog de reclame dat die sumoworstelaar om werd gespoten
Backfire had ie aardig voor een waterpistooltje, en van dichtbij geraakt worden was je echt niet blij.
Nostalgie...
Dat ding is ziekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die heeft mijn stiefbroertje een maand terug gekregen van een tante van me
Ja, jammer dat de druk alleen erg snel weg is met dat ding, kan ik 'm telkens pompen aangezien een 8-jarig jochie nog niet zoveel kracht in de armen heeft om om de 10 seconden te pompen, ahah.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat ding is ziek
Als je er nog mannenspeelgoed van wilt maken... 8)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |