Zeg stuk stront, laat mij eens met rust.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik heb er een, vraag maar aan je moeke
O.M.G.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef RoosterBrood het volgende:
Geen genade op het schoolplein, we maakten altijd 2 groepen, en dan gewoon losgaan, altijd dat geduw en gezeur bij de kranen, en de juffrouws maar zijken over dat water binnen in schoolheerlijk !
Waarom doe je hem met pijn in je hart weg dan? Heb je die 20 euro zo hard nodig of is het gewoon verkoopbullshit?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef Ouzooo het volgende:
Het is nog steeds zomer!
[TK] Super Soaker XXP 275
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef Ouzooo het volgende:
Het is nog steeds zomer!
[TK] Super Soaker XXP 275
Die heeft mijn stiefbroertje een maand terug gekregen van een tante van mequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:22 schreef Sjibble het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was de BOM!
Echt een Terminator-formaat
Herinner me nog de reclame dat die sumoworstelaar om werd gespoten
Backfire had ie aardig voor een waterpistooltje, en van dichtbij geraakt worden was je echt niet blij.
Nostalgie...
Dat ding is ziekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die heeft mijn stiefbroertje een maand terug gekregen van een tante van me
Ja, jammer dat de druk alleen erg snel weg is met dat ding, kan ik 'm telkens pompen aangezien een 8-jarig jochie nog niet zoveel kracht in de armen heeft om om de 10 seconden te pompen, ahah.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat ding is ziek
Als je er nog mannenspeelgoed van wilt maken... 8)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |