Ik heb er ook nog wel 1 van mezelf:quote:Wat staat er op de bus van Togo? 'Ook al gaan we niet voor goud we hopen dat de bus het houdt?'
goed plan 14.gifquote:
Ik moest hardop lachen gniffelenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
Wat staat er op de bus van Togo?
Ready ToGo
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
Wat staat er op de bus van Togo?
Ready ToGo
Ik weet dat ik het eigenlijk zou moeten wetenquote:
Waarom post je dat hier dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het eigenlijk zou moeten weten![]()
Maar ik bedoel dus naar de tweede ronde.
Gaan dan alleen de nummers 1 door, of gaan de nummers 1 en 2 door?
Laat maar, ik ben er al uit![]()
Ik vond het zo lullig om er een topic over te openen, dus dacht ik, laat ik tong maar even misbruikenquote:
ja, hoezo ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:53 schreef DrDentz het volgende:
dus jullie verzinnen al die flauwe shit in de VI![]()
dus hier zit Pepijn Logtenberg ofzoquote:
Hé cool, jij en Tong schelen maar 1 cijfer qua userid en 2 dagen qua regdatum.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef 456 het volgende:
"Daerden volgt Cruijff naar Metalurg Donetsk"
Als van Basten Cruyff maar niet volgt, worden we weer 2e...
en zit er ook een even verschil in de postaantallen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé cool, jij en Tong schelen maar 1 cijfer qua userid en 2 dagen qua regdatum.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé cool, jij en Tong schelen maar 1 cijfer qua userid en 2 dagen qua regdatum.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
*Treurig SMS-je van Tunesische afvaller: Jo maa, ik kom naar huis.
*Op aanraden van de politie heeft de Poolse selectie Jop uit de bus gezet.
*Karel Brückner snapt niet dat bondscoaches hun eigen zoon selecteren en begrijpt dan ook dat Servië & Montenegro liever met 22 spelers naar het WK gaat. Ook Marek Heinz vindt dergelijke selecties volstrekt onaanvaardbaar.
* Dat Ronaldo te dik zou zijn is voor de Tsjechische bondscoach overigens geen reden te denken dat de Braziliaanse spits niet kan presteren. "Net vet is nooit slecht. "
*Theo Walcott stelt nu al te genieten van zijn WK-deelname. "Nog nooit mocht ik zo lang opblijven!"
*Köbi Kuhn niet verrast dat de FIFA de Zwitsers gelijk geeft: "Volgens onze artsen had die Vonlanthen al geen poot om op te staan."
*Togo zet voodoo in gedurende het WK. De eerste slachtoffers zijn de selectie van Kroatië, waar een onbekend virus heerst, en de Fransman Djibril Cissé. Dick Advocaat kent geen angst voor de Afrikaanse toverkunsten: "Waar hadden ze een haar vandaan moeten halen voor op mijn popje dan?"
Er wordt gefluisterd dat de trainer van Polen vanwege het matige functioneren van Jop moet uitkijken naar een nieuwe Jop.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
*Op aanraden van de politie heeft de Poolse selectie Jop uit de bus gezet.
Er waren wel 2 foutjes in geslopen.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:38 schreef methodmich het volgende:
Goed werk alpeko, je groeit erin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |