quote:"Darwin award![]()
"
quote:"Hihihi Darwin =D=d+d=D"
Dat mensen gewoon niet doorhebben dat Darwin award iets anders is!quote:"Een Darwin Award voor deze beste man![]()
"
Darwin awards moet je alleen uitreiken als mensen door hun domme acties zichzelf om zeep helpen.dusssss....quote:The Darwin Awards salute the improvement of
the human genome by honoring those who accidentally
kill themselves in really stupid ways.
ik leef nog hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:33 schreef wise het volgende:
dit topic verdient anders ook een Darwin award
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:28 schreef Relneger18 het volgende:
één of andere josti die iets heeeeel doms heeft gedaan
eerder voor mensen die door hun domme acties hun reproductievermogen onmogelijk hebben gemaakt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:28 schreef Relneger18 het volgende:
Darwin awards moet je alleen uitreiken als mensen door hun domme acties zichzelf om zeep helpen.dusssss....
waarbij jezelf het hoekje om helpen een heel effectieve methode is om zelfreproductie te voorkomen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:50 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
eerder voor mensen die door hun domme acties hun reproductievermogen onmogelijk hebben gemaakt.
Op fok waren (zijn?) altijd darwin awards deze waren iets anders als Darwin Awards waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik leef nog hoor![]()
anders lees je mijn topic fftjes![]()
God zal mij helpen, als Hij bestaat." Dat was het laatste wat een man riep voordat hij in de dierentuin van Kiev in een kooi met leeuwen klomquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:33 schreef dubidub het volgende:
Ik vind dat die vent die zichzelf in een kooi met tijgers of leeuwen wierp in Kiev wel een nominatie voor een Darwin Award waardig
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Darwin award eigenlijk ?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:28 schreef Relneger18 het volgende:
Dat mensen gewoon niet doorhebben dat Darwin award iets anders is!![]()
"The Darwin Awards salute the improvement of
the human genome by honoring those who accidentally
kill themselves in really stupid ways."
Darwin awards moet je alleen uitreiken als mensen door hun domme acties zichzelf om zeep helpen.dusssss....
Fijn voor jequote:Op donderdag 8 juni 2006 08:01 schreef _Liquid_ het volgende:
Gefeliciteerd, dit is het 1.000.000ste topic over dit onderwerp.
Zal de TS aan dit topic sterven dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef PeeJie_ het volgende:
Nog een paar minuten dan kan dit topic ook door naar de Darwin Award Kwalificatie's!
Ik weet het lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:02 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Zal de TS aan dit topic sterven dan?![]()
quote:Op fok waren (zijn?) altijd darwin awards deze waren iets anders als Darwin Awards waar jij het over hebt.
De fok DW waren (zijn?) voor hele domme posts/topics.
Ik las eroverheen. Erg hequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Ik weet het lezen is moeilijk.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef VeX- het volgende:
De term "Darwin Award" (dikwijls gecombineerd met zogenaamde smileys) is sowieso voor debielen die zichzelf niet goed kunnen uiten en daarom in de gezapigheid van het collectieve internetjargon duiken. Ondertussen weten ze niet hoe triest ze bezig zijn.
Zo zie je maar weer. Geloof zet aan tot zelfmoord.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
God zal mij helpen, als Hij bestaat." Dat was het laatste wat een man riep voordat hij in de dierentuin van Kiev in een kooi met leeuwen klom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |