*zoeken gaatquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:22 schreef Ladylike het volgende:
http://www.alfafriends.nl/index.php?option=com_gallery&Itemid=85
hier staan er een paar...
kan helaas niet precies aangeven waar ik op sta, maar ik ben bij de meet "Gonzales" die meid met die witte bloes met zwarte streepjes...
FF doet weird bij mij als ik op de pics wil klikken...
maar wie zoekt die vindt
* Ladylike Hoopt dat ze er een beetje normaal opstaat
quote:
* fapfapfapquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:22 schreef Ladylike het volgende:
http://www.alfafriends.nl/index.php?option=com_gallery&Itemid=85
hier staan er een paar...
kan helaas niet precies aangeven waar ik op sta, maar ik ben bij de meet "Gonzales" die meid met die witte bloes met zwarte streepjes...
FF doet weird bij mij als ik op de pics wil klikken...
maar wie zoekt die vindt
* Ladylike Hoopt dat ze er een beetje normaal opstaat
En hij werkt niet in Operaquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
erg snelle site is het iig niet...
.
ik zal het tegen de webmaster zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
erg snelle site is het iig niet...
thanxquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* fapfapfap.
Nee maar serieus niets om je voor te schamen toch? Ziet er leuk uit hoor.
maakt niet uit, we hebben de foto gezien, nu hoef ik er nook niet meer terug te komenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zal het tegen de webmaster zeggen
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maakt niet uit, we hebben de foto gezien, nu hoef ik er nook niet meer terug te komen
mijn looks verschillenquote:
Tot later Sjoel!.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Shit man, ik ben helemaal op
Lekker naar huis
Tot laters menschen!
doeiquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Lekker naar huis
Tot laters menschen!
hallo, en doeiquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Lekker naar huis
Tot laters menschen!
ik een alfaquote:
dat er niks mis is met jequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn looks verschillen
maar wat bedoel je er precies mee?
I will follow you *zingt*quote:
tenzij je het als vrouw een probleem vindt om er als een vrouw uit te zienquote:
och, ik ben niet merkvast, maar het mag wel een beetje fatsoenlijke auto zijn, en geen massa merk als het ff kanquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I will follow you *zingt*
dus NIET!!
ik ga je voorbij en dan zie je me niet meer
nee, grapje, ieder zn eigen merk
je mag bij onze club!quote:
Ach als het een Alfa was had ik hem ook gekocht en een Peugeot ook, heb nog niet echt de luxe om te kijken naar een bepaald merk ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I will follow you *zingt*
dus NIET!!
ik ga je voorbij en dan zie je me niet meer
nee, grapje, ieder zn eigen merk
ik kom niet uit limburgquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je mag bij onze club!
zondag gaan we karten![]()
En ook wat hij zegtquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, ik ben niet merkvast, maar het mag wel een beetje fatsoenlijke auto zijn, en geen massa merk als het ff kan
maar niet helemaal, want je zegt dat je hem als peugeot ook had gekocht, en dat is wel zo'n massamerkquote:
boeit niet...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik kom niet uit limburg
daarbij is de huidige staat van mijn auto niet geweldig
Omdat ik op dit moment niet veel te kiezen heb, maar had ik dat wel dan wat jij zegtquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar niet helemaal, want je zegt dat je hem als peugeot ook had gekocht, en dat is wel zo'n massamerk
ook goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment niet veel te kiezen heb, maar had ik dat wel dan wat jij zegt.
wil je mn minaar zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb overigens ook nog vrij lang een Alfa-avatar gehad, een beetje als LL maar dan met zwarte achtergrond
en daar val ik ook onder vrees ik voor julliequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boeit niet...
we kijken niet meer naar waar je vandaan komt..
binnenkort wordt de clubnaam gewijzigd in Italfriends.. dus alle italiaanse merken zijn welkom.
Alfarijders zitten vaak al in een club of willen er niet in
uiteraardquote:
sterker nog, als ik nu eens nauwkeuriger kijk, denk ik dat het exact dezelfde is, maar dat bij een van ons twee de achtergrond is veranderd en de andere het origineel isquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb overigens ook nog vrij lang een Alfa-avatar gehad, een beetje als LL maar dan met zwarte achtergrond
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en daar val ik ook onder vrees ik voor jullie
het alfa embleem is zowiezo het zelfde natuurlijk hequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sterker nog, als ik nu eens nauwkeuriger kijk, denk ik dat het exact dezelfde is, maar dat bij een van ons twee de achtergrond is veranderd en de andere het origineel is
niet noodzakelijkerwijs, daar is in de loop der tijd wel eens wat aan veranderd, maar ook de lichteffecten erop zijn hetzelfdequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het alfa embleem is zowiezo het zelfde natuurlijk he
Vrouwens met status * fapfapfap.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[opschepmode]Ik zit trouwens in het bestuur[/opschepmode]
helemaal te gekquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]incl. TE foute stickers, gewoon omdat mijn oom die er gratis op kon drukken
.
dat is wel slecht jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[afbeelding]incl. TE foute stickers, gewoon omdat mijn oom die er gratis op kon drukken
.
jij zit ook continu met je puddingbuks in je klauwen hequote:
Ik weet het ben dan ook heulemaaaal geen Golf type 3 londsdale achtig iemand maar ik kon het gratis krijgen en vond het wel stijl op zoeen oude bakquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is wel slecht ja
die stickers dan he
kun je nagaan:quote:
Als je er maar op fappen kan!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij zit ook continu met je puddingbuks in je klauwen he
al dat ge-fapfapfap van jou
nu wordt het eng, die van mij is ook een zwarte 155quote:
2.0 TS??quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nu wordt het eng, die van mij is ook een zwarte 155
lolquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet het ben dan ook heulemaaaal geen Golf type 3 londsdale achtig iemand maar ik kon het gratis krijgen en vond het wel stijl op zoeen oude bak.
Laat ik nu net één van die mannen zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je nagaan:
een secretaresse die volgens een paar mannen een MILF is met macht![]()
doe je toch iets goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je nagaan:
een secretaresse die volgens een paar mannen een MILF is met macht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |