Doen ze niet expres. Hun ze hebben overbite door het pijpen. Net als je vaak duimt dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom tegenwoordig bijna al die dushi's () zo moeilijk kijken op al hun foto's?
Dus waarom trekken ze allemaal zo'n Michael Reiziger bek?
Ben jij dit?quote:Op donderdag 8 juni 2006 04:46 schreef Soepkip-je het volgende:
Dit ben ik
[afbeelding]
Haartjes waren roze voor Pinkpop
Vrouwenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zo'n toffe foto en dan zeggen dat hij onscherp is.
volgens mij heeft ie wel meer dan alleen een hazenlip, lijkt wel of ze zijn hoofd als stopblokje bij de ns hebben gebruikt zo scheef is hetquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hij is geboren met een hazenlip. Voor de rest prima kerel. Doet net of ie niks heeft, gaat elke zaterdagavond uit, veel vrienden(ikzelf ken hem al 16 jaar) prima kerel
![]()
Je lul?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Let maar niet op dat vage ding in mn rechter hand.
Nounou, zolang is die nou ook weer nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je lul?
Jaja, mijn foto's komen ook wel binnenkort![]()
Was voor een horlogeforum, horloge heb ik de dag na aanschaf aan m'n moeder gegevenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef Devolution het volgende:
De foto is gemaakt alsof we daar juist wel op moeten letten.
Haha, dacht er ook al aan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef -Dries- het volgende:
Ik mis een omhoogstaande vinger
ze gaven zeker kritiek dat het een vrouwenhorloge wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef Adsum het volgende:
[..]
Was voor een horlogeforum, horloge heb ik de dag na aanschaf aan m'n moeder gegeven![]()
hoi nieuw meisjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Adrianah het volgende:
Ik ben nieuw..![]()
[afbeelding]
leuke foto's hier btw!
volgensmij heeft deze dame een mooi gezichtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Adrianah het volgende:
Ik ben nieuw..![]()
[afbeelding]
leuke foto's hier btw!
Aangenaamquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Adrianah het volgende:
Ik ben nieuw..![]()
[afbeelding]
leuke foto's hier btw!
Mooi meisjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Adrianah het volgende:
Ik ben nieuw..![]()
[afbeelding]
leuke foto's hier btw!
Ik heb een miljoen keer meer respect voor hem als voor jou, hij durft zichzelf te zijn en schaamt zich niet. Ideaal-beeld van de meeste mensen is echt verknipt. Ik ken liever aardige mensen die er misschien wat minder goed uit zien dan arrogante kwallen zoals jij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:59 schreef dumpeltje het volgende:
[..]
wat is er mis emt die linker?:O die gast is leluk kenker, er is iets mis met hem, z'n gezicht is gewoon scheef
Je kunt moeilijk ontkennen dat hij moeders mooiste niet isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:29 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen keer meer respect voor hem als voor jou, hij durft zichzelf te zijn en schaamt zich niet. Ideaal-beeld van de meeste mensen is echt verknipt. Ik ken liever aardige mensen die er misschien wat minder goed uit zien dan arrogante kwallen zoals jij.
Hé joh, je bent gewoon jaloers dat jij geen dubbelganger hebtquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:47 schreef koffiegast het volgende:
kloooon!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hé joh, je bent gewoon jaloers dat jij geen dubbelganger hebt![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie wel meer dan alleen een hazenlip, lijkt wel of ze zijn hoofd als stopblokje bij de ns hebben gebruikt zo scheef is het
kan best een aardige kerel zijn hoor
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
ik en yvonne in turkije!!
lompe foto ja. k wist niet dat k zo kon kijken.
Nina uit GTSTquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Adrianah het volgende:
Ik ben nieuw..![]()
[afbeelding]
leuke foto's hier btw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |