Lees de textjes.....de laatset 2 vangsten heeft ie helemaal zelf gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:15 schreef Napalm het volgende:
Moet je voor zo`n ding zelf vliegen vangen om te voeren?
intratuin???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:45 schreef Lexie het volgende:
Tof, waar koop je zoiets. En wat kost dat dan?
Daar werd ik nu ook ontzettend niewsgierig naar......quote:Op zondag 11 juni 2006 10:35 schreef MrWes het volgende:
Op zich wel jammer, want ik was erg benieuwd naar de bloem.
'insectenetende plant' zou idd beter zijn geweestquote:Op zondag 11 juni 2006 15:29 schreef Spacehamster het volgende:
Vamos1 en Marietje34 verdienen allebei een corrigerende tik tegen hun achterhoofd.
Foei....je zou toch beter moeten weten dan vlees te voeren aan een vleesetende plant!
Degene die heeft bedacht dat het woord "vleesetend" aan "planten" gekoppeld moest worden verdiend het om 100 corrigerende tikken te ontvangen!
Ik hoop dat je die dan vereeuwigd met foto's.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:07 schreef MrWes het volgende:
Ik heb besloten deze venus maar tot bloei te laten komen![]()
Ja, dat had ik dus ookquote:Op zondag 11 juni 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
Een ex-vriendje van mij had er zo een. Ik voerde hem stukjes ham enzo, maar daar ging ie dood van
ook wel waar ja.. alleen.. ik bedoelde meer dat het wat sterker reageert op de omgeving (al gaan bloemen ook open op het zien van de zon.. dat suurt wat langerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:43 schreef Djep het volgende:
ff offtopic
Ehh ik snap denk ik wel wat je bedoeld met een vorm van leven vertonen, door het dichtslaan van die bekjes. Maar vind je niet dat als je constateert dat een plant gegroeid is dat ie dan ook niet een vorm van leven vertoond?
Mijn oma had trouwens een hangplant met kleine bloempjes in verschillende kleuren die 's morgens open gingen en 's avonds weer dicht(iemand een idee hoe die heet??)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |