Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat betrouwbare bronnen nog weleens onbetrouwbaar uit de hoek kunnen komen wanneer ze als betrouwbaar op een forum gequote worden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mijn zeer betrouwbare bron gaat er binnenkort een oud-ajacied tekenen die zijn voor en achter naam nog wel eens omwisselde. Ik kan nog niet precies vertellen wanneer het gaat gebeuren. Maar het is 78.36583216868 % zeker.
Ach, dat is ajaxmensen eigen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef Nega het volgende:
John is lelijk he.
Oh komop zeg, zo slecht maak zelf JIJ ze meestal nietquote:
Dirk Kuyt is idd een lekker dingquote:
Zeker.quote:
Ben mezelf niet vandaag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh komop zeg, zo slecht maak zelf JIJ ze meestal niet.
Hij komt uit DTCquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
En toch blijft Bosvelt de allerlelijkste fnoorder ooit. Echt zo'n rotterdamse kop net als die korpschef van 010.![]()
Heuh, sinds wanneer is Bosvelt Rotterdammer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
En toch blijft Bosvelt de allerlelijkste fnoorder ooit. Echt zo'n rotterdamse kop net als die korpschef van 010.![]()
Edgar, schiet op!Het WK begint al bijna en ik wil het NU weten!
![]()
![]()
je hoeft niet uit r'dam te komen om een rotterdamse kop te hebben. kuyt past er ook mooi tussen. ik heb 5 jaar in die stinkstad gestudeerd, dus zo zie je nog wel wat stinkkoppen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Heuh, sinds wanneer is Bosvelt Rotterdammer?
Wat is er, ben je bang dat hij zichzelf daar in de kijker gaat spelen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef -Wolf- het volgende:
Edgar, schiet op!Het WK begint al bijna en ik wil het NU weten!
![]()
![]()
hoelang gaan de geruchten dit jaar nu al? te lang naar mijn idee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is er, ben je bang dat hij zichzelf daar in de kijker gaat spelen?![]()
Dit zijn nou flauwe grapjes voor een modquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Suijk het volgende:
Zullen we proberen het volgende topic wat minder te verpesten door dit soort geneuzel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |