Ik heb een txt-bestandje van de OP met selectie hier gehost:quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:09 schreef jna het volgende:
Kan je die selectie niet even ergens neerzetten zodat iedereen hem zo kan kopieeren?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik heb een txt-bestandje van de OP met selectie hier gehost:
http://trancelocator.atspace.org/ajax_06_07.txt
Kwestie van copy/pasten dus. Ik zal het bestandje updaten als er mutaties plaatsvinden of als iemand bijvoorbeeld mooiere foto's heeft gevonden.![]()
Ja inderdaad, is wat beter voor het overzicht. Ik ga het direct regelen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
Je kunt misschien de foto's ook nog ietsje kleiner maken, zodat de OP niet te lang wordt.
quote:Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is wat beter voor het overzicht. Ik ga het direct regelen.![]()
Wat heeft zdenek met het middenveld te maken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:33 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, als je de selectie zo ziet mag er nog wel een middenvelder bij, naast Davids. Grygera zal ook wel weg gaan.
Hij heeft 't gewoon over alle namen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heeft zdenek met het middenveld te maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |