Ajax.nlquote:Met blessure Sneijder gaat het beter
Freiburg, 7 juni 2006
Het lijkt de goede kant op te gaan met de blessure die Wesley Sneijder in de interland tegen Australië opliep. Hoewel de Ajacied woensdagochtend de eerste training op Duitse bodem nog apart deed van de groep, voelde hij zich beter.
Voor Wesley Sneijder stond er een uitgebreide individuele training op het programma, die hij met goed gevolg doorstond. Na afloop van de training lachte de kleine middenvelder alle zorgen van zich af: ,,Ik ga er vanuit dat ik vrijdag weer bij
de groep kan aansluiten. Ik voel me goed, maar we moeten voorzichtig zijn. Het is toch een forse kneuzing aan mijn enkel en voet. Ik train nog apart omdat we geen risico's willen nemen in de duels. Maar het gaat echt veel beter dan zondag na het duel met
Australië.''
Van der Vaart - die afgelopen week niet kon trainen vanwege een beurse enkel - deed de hele oefensessie mee. ,,Het ging verrassend goed'', aldus de oud-Ajacied ,,Alleen op het einde van de training voelde ik mijn enkel een beetje. Maar dat heeft ook te
maken met angst. Ik ben ook nog niet alle duels vol aan gegaan. Dat hoeft ook nog niet, het is een training. Je wilt jezelf en anderen niet blesseren. Maar het voelt goed en als het elke dag een beetje beter gaat, kan ik zondag spelen. Al beslist de trainer daar
natuurlijk over.''
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.
Ja, omdat ze Ronald dus ook niet lieten vertrekken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ik bedoelde meer het feit dat ze niet veel later alsnog weg waren. Ik zie Defour niet lang meer bij Genk blijven, of die transfer deze zomer nu doorgaat of niet.
ik hoef m niet terug maar wat je daarna zegt vind ik onzin.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Kluivert moet je niet meer terug willen denk ik. Die is klaar met voetbal.
Daar heb je gelijk in. En daarnaast hebben we hem nu totaal niet nodig en vind ik hem de laatste tijd helemaal niets presterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Nou, Kluivert maakt op mij totaal niet meer de indruk nog zin te hebben in voetballen. Die heeft het wel gezien.
je hoeft hem niet te quoten pas het gewoon een beetje aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel waarom de aandelen stil liggen. Maar ik post het maar niet, want dan schijn ik Steef weer te quoten. Zoek het dus zelf maar lekker op.
Oh jammer, ik wilde net m'n msn-log er bij halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
je hoeft hem niet te quoten pas het gewoon een beetje aan![]()
Davids komt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Nou, vertel maar dan.
Dat zou mooi nieuws zijnquote:
Ja, Mendes komt niet. Davids is waarschijnlijk de laatste Ajaxtransfer van deze zomer, tenzij er beoogde 2006/2007 selectiespelers vertrekken (een Sneijder die populair wordt door een goed WK bijv.).quote:
quote:Vermeer mag verhuurd worden
In de papieren versie van Voetbal International laat Martin van Geel weten dat Kenneth Vermeer verhuurd mag worden aan een andere club uit de Eredivisie. De jeugdinternational maakte ook de afgelopen weken bij Jong Oranje weer een uitstekende indruk en liet weten ervaring op te willen doen.
Bij Ajax staat de 20-jarige keeper derde in de rang om het doel te verdedigen, achter Stekelenburg en Gentenaar. Daarom liet Vermeer weten graag verhuurd te worden aan een andere club. Ajax zal instemmen, maar dan moet er wel aan bepaalde voorwaarden moeten voldaan, benadrukt Van Geel.
Zo zal Vermeer alleen maar aan een Eredvisieclub worden verhuurd, waar hij de mogelijkheid heeft op veel speelminuten. Ajax wil hem het liefst bij de selectie houden, maar begrijpt de wens van de doelman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |