abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38630258
Ik bedoelde meer het feit dat ze niet veel later alsnog weg waren. Ik zie Defour niet lang meer bij Genk blijven, of die transfer deze zomer nu doorgaat of niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_38630278
Ben benieuwd wat nou de achterliggende reden is dat die handel al de hele dag stilligt... Stroomstoring?
quote:
Met blessure Sneijder gaat het beter

Freiburg, 7 juni 2006
Het lijkt de goede kant op te gaan met de blessure die Wesley Sneijder in de interland tegen Australië opliep. Hoewel de Ajacied woensdagochtend de eerste training op Duitse bodem nog apart deed van de groep, voelde hij zich beter.

Voor Wesley Sneijder stond er een uitgebreide individuele training op het programma, die hij met goed gevolg doorstond. Na afloop van de training lachte de kleine middenvelder alle zorgen van zich af: ,,Ik ga er vanuit dat ik vrijdag weer bij
de groep kan aansluiten. Ik voel me goed, maar we moeten voorzichtig zijn. Het is toch een forse kneuzing aan mijn enkel en voet. Ik train nog apart omdat we geen risico's willen nemen in de duels. Maar het gaat echt veel beter dan zondag na het duel met
Australië.''
Van der Vaart - die afgelopen week niet kon trainen vanwege een beurse enkel - deed de hele oefensessie mee. ,,Het ging verrassend goed'', aldus de oud-Ajacied ,,Alleen op het einde van de training voelde ik mijn enkel een beetje. Maar dat heeft ook te
maken met angst. Ik ben ook nog niet alle duels vol aan gegaan. Dat hoeft ook nog niet, het is een training. Je wilt jezelf en anderen niet blesseren. Maar het voelt goed en als het elke dag een beetje beter gaat, kan ik zondag spelen. Al beslist de trainer daar
natuurlijk over.''
Ajax.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38630468
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.
Ik ben benieuwd
pi_38630493
Jammer van Defour, leek me wel wat.

Kluivert moet je niet meer terug willen denk ik. Die is klaar met voetbal.

En Slijngard dus talent van het jaar, opmerkelijk wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:29:38 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38630592
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Ik bedoelde meer het feit dat ze niet veel later alsnog weg waren. Ik zie Defour niet lang meer bij Genk blijven, of die transfer deze zomer nu doorgaat of niet.
Ja, omdat ze Ronald dus ook niet lieten vertrekken.
pi_38630778
Trouwens, dat er nu nog iets bekend gemaakt zal worden lijkt me bullshit, het is al half 6. De beurzen sluiten altijd om 5 uur... Raar
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:36:01 #132
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38630793
Ajax houdt sowieso wel de eerste optie op Defour denk ik. Mocht het uiteindelijk deze zomer nog gebeuren is het mooi meegenomen, anders komt hij volgend jaar wel. Zie in hem wel de opvolger van Sneijder.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:37:07 #133
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38630827
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:

Kluivert moet je niet meer terug willen denk ik. Die is klaar met voetbal.
ik hoef m niet terug maar wat je daarna zegt vind ik onzin.
pi_38630903
Dat Kluivert maar beter kan stoppen is natuurlijk wat veel van het goede, maar bij Ajaxhoeft ie wat mij betreft echt niet meer terug te komen...
pi_38630915
Nou, Kluivert maakt op mij totaal niet meer de indruk nog zin te hebben in voetballen. Die heeft het wel gezien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38631175
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Nou, Kluivert maakt op mij totaal niet meer de indruk nog zin te hebben in voetballen. Die heeft het wel gezien.
Daar heb je gelijk in. En daarnaast hebben we hem nu totaal niet nodig en vind ik hem de laatste tijd helemaal niets presteren
pi_38631261
Ik weet wel waarom de aandelen stil liggen. Maar ik post het maar niet, want dan schijn ik Steef weer te quoten . Zoek het dus zelf maar lekker op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38631297
Hij was wel goed, omdat alles natuurlijk was wat hij deed. Nu hij ouder wordt en er echt voor moet gaan werken lukt het niet meer.. mist gewoon de discipline
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:52:51 #139
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38631336
halen ze t sportjournaal nog wel
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:53:13 #140
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38631349
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel waarom de aandelen stil liggen. Maar ik post het maar niet, want dan schijn ik Steef weer te quoten . Zoek het dus zelf maar lekker op.
je hoeft hem niet te quoten pas het gewoon een beetje aan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:54:10 #141
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38631392
wtf is steef
pi_38631406
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

je hoeft hem niet te quoten pas het gewoon een beetje aan
Oh jammer, ik wilde net m'n msn-log er bij halen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:59:56 #143
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38631504
Nou, vertel maar dan.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:00:21 #144
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38631516
Tvp.

Kluivert mag van mij wegblijven.
pi_38631566
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Nou, vertel maar dan.
Davids komt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:02:36 #146
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38631583
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Davids komt.
Iets meer info?
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:02:51 #147
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38631594
quote:

[..]

Davids komt.
Dat zou mooi nieuws zijn
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:02:52 #148
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38631595
quote:

[..]

Davids komt.
Das behoorlijk duidelijk.
pi_38631646
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

Iets meer info?
Ja, Mendes komt niet. Davids is waarschijnlijk de laatste Ajaxtransfer van deze zomer, tenzij er beoogde 2006/2007 selectiespelers vertrekken (een Sneijder die populair wordt door een goed WK bijv.).
pi_38631670
quote:
Vermeer mag verhuurd worden

In de papieren versie van Voetbal International laat Martin van Geel weten dat Kenneth Vermeer verhuurd mag worden aan een andere club uit de Eredivisie. De jeugdinternational maakte ook de afgelopen weken bij Jong Oranje weer een uitstekende indruk en liet weten ervaring op te willen doen.

Bij Ajax staat de 20-jarige keeper derde in de rang om het doel te verdedigen, achter Stekelenburg en Gentenaar. Daarom liet Vermeer weten graag verhuurd te worden aan een andere club. Ajax zal instemmen, maar dan moet er wel aan bepaalde voorwaarden moeten voldaan, benadrukt Van Geel.

Zo zal Vermeer alleen maar aan een Eredvisieclub worden verhuurd, waar hij de mogelijkheid heeft op veel speelminuten. Ajax wil hem het liefst bij de selectie houden, maar begrijpt de wens van de doelman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')