Zet anders zn vrouw er maar tussenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar heb ik niet echt een goede foto van... of toch wel.
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:24 schreef JeroenV het volgende:
Hmm een voorteken? Een aandeel ligt niet zomaar stil lijkt mij?
Niets, gister steeg het met 3.5 %.quote:
Ongeveer nu dus?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.
Beetje veel spitsen is het niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Trancelocator het volgende:
Een voorlopige line-up:
Doel:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verdediging:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Middenveld:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Aanval:
Ik ben vast nog wel spelers vergeten.![]()
Vandaag? Mja, eerst zien. Gabri werd wel rond het tijdstip van nu aangekondigd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat er iets groots te gebeuren, die bron van mij zegt ook dat het rond het einde van de middag bekend word.
Hij zegt vandaag of de komende 2 dagen, maar die Messenga zei dat de beurs stil lag dus daarom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaag? Mja, eerst zien. Gabri werd wel rond het tijdstip van nu aangekondigd.
Ahja...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zegt vandaag of de komende 2 dagen, maar die Messenga zei dat de beurs stil lag dus daarom.
F*ck!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Deze was je ook nog vergeten
die kopquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
Stond er ook nog niet bij.
[afbeelding]
KRC Genk zegt ook van niet. Ik zie 't nog wel gebeuren dat 'ie in de loop van de zomer wel komt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef DANILXL het volgende:
komt defour nou wel of niet?
www.vi.nl zegt van niet.
Zeiden Frank en Ronald de Boer zoiets ook niet toentertijd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:09 schreef twi het volgende:
Defour heeft al gezegd gewoon professioneel en goed door te kunnen spelen voor Genk. Lijkt me geen probleem. Helaas?
Nee, Frank zei dat hij zou blijven als Ajax Ronald zou laten vertrekken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zeiden Frank en Ronald de Boer zoiets ook niet toentertijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |