Bij mij was het juist andersom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
ik word gek!
Ik had eerst te horen gekregen dat ik stage mocht lopen bij de bloedbank in Nijmegen (*O*)
Dus ik was opgehouden met zoeken naar een stageplek.
Daarna hoorde ik dat er nog 3 mensen naartoe wilden, dus dat het niet zeker was dat ik kon gaan.
En nu hoor ik 2 tellen geleden dat de bloedbank in Nijmegen gaat reorganiseren en geen stagiares meer wil
Over 2 weken heb ik zomervakantie, en ik moet nu weer helemaal overnieuwe beginnen te zoeken naar een stageplek, uit de lijst van bedrijven die door mijn school is samengesteld. Alle leuke bedrijven zijn nu dus weg, en ik kom waarschijnlijk bij een of ander kut-bedrijf te lopen
Rijn IJssel college
de beste opmerking van vandaagquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef Ladylike het volgende:
stages.... het zou verboden moeten worden!
das niet zo'n rampquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bij mij was het juist andersom.
Toen ik had laten weten dat ik niet naar het bedrijf toe wilde om stage te lopen hadden ze besloten om geen stagiaires aan te nemen
ik kon zo in het UMC beginnen (daar werkt mijn neef) maar dat mocht niet, omdat dat niet op de lijst stond die de school verstrekt heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
prettig
dat hebben ze wel fijn geregeld dan
kan je niet zelf buiten die lijst om iets regelen?
Nou.. Bedanktquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
wat moet ik nou in Ommen?
Dat is toch helemaal niet in de buurt?
kansloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kon zo in het UMC beginnen (daar werkt mijn neef) maar dat mocht niet, omdat dat niet op de lijst stond die de school verstrekt heeft.
Dus nee, ik mag niet zelf iets regelen ...
dank uquote:
geef nou zelf toe, je mist er niks aanquote:
Yesss, dan heeft school nog 2 weken om te zeikenquote:
ow sorryquote:
Dat zou ik niet doen want dan mag je het gelijk gaan fixenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dank u![]()
HONGER!
hmm onze website is nog steeds niet om aan te zien.. moet toch eens tegen de baas zeggen dat IK dat zelfs nog beter kan...
Behalve mij niet neequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geef nou zelf toe, je mist er niks aan
nogal jaquote:
dank jequote:sterkte dan maar met je hernieuwde zoektocht
met dan als antwoord waarschijnlijk, nou ga je gang dan maar, in je eigen tijdquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dank u![]()
HONGER!
hmm onze website is nog steeds niet om aan te zien.. moet toch eens tegen de baas zeggen dat IK dat zelfs nog beter kan...
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ow sorry
voor jou kom ik natuurlijk wel naar Ommen
maar niet elke dag om stage te lopen
Ik ben volgende week ook klaar met stage als het goed siquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Yesss, dan heeft school nog 2 weken om te zeiken.
En ben ik tenminste verzekerd van diploma.
zolang hij me ervoor betaalt vind ik dat helemaal niet ergquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen want dan mag je het gelijk gaan fixen
delft of all placesquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Behalve mij niet nee.
Ik had dan ook liever nog in Delft gewoond maar ja!.
Naja ik ben dan nog niet klaar, het is dan meer een kwestie van tijd uitzittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:08 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ben volgende week ook klaar met stage als het goed si
ik vrees hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
met dan als antwoord waarschijnlijk, nou ga je gang dan maar, in je eigen tijd
over 20 minuten lunch
maar dat doet hij niet, het valt immers niet binnen je taakbeschrijvingquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij me ervoor betaalt vind ik dat helemaal niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |