Nu welquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
Ow je hebt hier nog heul niet gepost
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef Mobster273 het volgende:
en weer dat gevecht om de lapo
wat een onzin
ligt eraan wie je ermee bedoeltquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bi0 maakt nooit slechte grappen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:57 schreef -Marc- het volgende:
[..]je bent gewoon een slechte verliezer!
behoorlijk ja, ik zink meteen in een depressiequote:
dat vreesde ik al...quote:
Das niet helemaal waarquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bi0 maakt nooit slechte grappen.
het zijn sterke schouders die de weelde kunnen dragenquote:
Ja zoiets is het ongeveerquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het zijn sterke schouders die de weelde kunnen dragen
maar laten we geen oude koeien uit de pas gedempte put halen, want zo als het klokje thuis tikt tikt het nergens
ofzo...
en gewoon zelf geen idee hebben wat ik ermee wilde zeggenquote:
het is moeilijk te missenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
ik word gek!
Ik had eerst te horen gekregen dat ik stage mocht lopen bij de bloedbank in Nijmegen (*O*)
Dus ik was opgehouden met zoeken naar een stageplek.
Daarna hoorde ik dat er nog 3 mensen naartoe wilden, dus dat het niet zeker was dat ik kon gaan.
En nu hoor ik 2 tellen geleden dat de bloedbank in Nijmegen gaat reorganiseren en geen stagiares meer wil
Over 2 weken heb ik zomervakantie, en ik moet nu weer helemaal overnieuwe beginnen te zoeken naar een stageplek, uit de lijst van bedrijven die door mijn school is samengesteld. Alle leuke bedrijven zijn nu dus weg, en ik kom waarschijnlijk bij een of ander kut-bedrijf te lopen
Rijn IJssel college
Fijn he stageplaats zoekenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
ik word gek!
Ik had eerst te horen gekregen dat ik stage mocht lopen bij de bloedbank in Nijmegen (*O*)
Daarna hoorde ik dat er nog 3 mensen naartoe wilden, dus dat het niet zeker was dat ik kon gaan.
En nu hoor ik 2 tellen geleden dat de bloedbank in Nijmegen gaat reorganiseren en geen stagiares meer wil
Over 2 weken heb ik zomervakantie, en ik moet nu weer helemaal overnieuwe beginnen te zoeken naar een stageplek, uit de lijst van bedrijven die door mijn school is samengesteld. Alle leuke bedrijven zijn nu dus weg, en ik kom waarschijnlijk bij een of ander kut-bedrijf te lopen
Rijn IJssel college
jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Kut zeg!.
Misschien is er in Ommen nog iets leuks.
prettigquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
ik word gek!
Rijn IJssel college
eindbeoordeling waarvan, stage ??quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:02 schreef c0nd0r het volgende:
Gebsie ik ga proberen volgende week eindbeoordeling te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |