abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:31:40 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38630668
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zie het belang van het delen van die informatie niet in en de toegevoegde waarde al helemaal niet. Those who dwell in the past, belong with the dead.

Bovendien vind ik het zelf ook spannender als ik niet weet wie ze allemaal heeft geneukt.
Tsja ieder zn ding. Gesprekken hoeven ook niet altijd een toegevoegde waarde te hebben. Kan ook gewoon lekker kletsen zijn, en dit is wat mij betreft een heel relaxed gespreksonderwerp...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:33:45 #52
88139 JoeyT
pi_38630726
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:21 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ach misschien leef ik wel weer teveel in het heden. Voor mij gaat het om het gevoel en de gezelligheid nu en hoe je daar gekomen bent kun je in een later stadium met iemand uitdiepen. Dat vind ik niks voor een eerste date.
Nee je denkt gewoon suf. Op mn eerste date met mijn vriendin vroeg ze waarom het uitgegaan is met mn ex... Beetje uitgelegd, geen probleem. Ik heb ook aan geen 1 scharrel of ex een vervelend gevoel aan over gehouden...
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:35:37 #53
88139 JoeyT
pi_38630782
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik snap die luchtigheid wel, in de zin van 'zo had ik eens een meisje' en haha...

Maar wat voegt het nu precies toe aan een date? Geen ene malle moer vind ik dus. Iemand krijgt een bepaald beeld van hoe jij met vrouwen/mannen omgaat wat voor geen meter klopt en weinig aan het nu toevoegt.
Waarom denk je hier over na man?

Ik praat gewoon over wat er in me opkomt. En vraagt ze me wat over mijn verleden school/werk/sex/relaties dan klets ik daar over.
pi_38630797
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee je denkt gewoon suf. Op mn eerste date met mijn vriendin vroeg ze waarom het uitgegaan is met mn ex... Beetje uitgelegd, geen probleem. Ik heb ook aan geen 1 scharrel of ex een vervelend gevoel aan over gehouden...
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.

Ik denk gewoon dat we op een andere manier hier naar kijken, sja of ik ben gewoon 'suf'.

Ik heb niets tegen een beetje oppervlakkig gelul op zijn tijd, maar dit heeft geen luchtigheid, achter zulke vragen zit iets van 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
Ik vind gewoon dat iemand die ik 1 date ken dat geen fuck aangaat.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:39:27 #55
88139 JoeyT
pi_38630910
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan.

Ik denk gewoon dat we op een andere manier hier naar kijken, sja of ik ben gewoon 'suf'.

Ik heb niets tegen een beetje oppervlakkig gelul op zijn tijd, maar dit heeft geen luchtigheid, achter zulke vragen zit iets van 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
Tsja, nogmaals ieder zn ding. Ik praat over bijna alle onderwerpen luchtig. Gewoon omdat ik er geen naar gevoel bij heb. Ik ga er vanuit dat een meisje het vraagt uit interesse en niet door 1 of andere onderliggende gedachte. Als ze met me uit is dan vindt ze me toch wel leuk, ookal heb ik er 35 geneukt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:41:35 #56
88139 JoeyT
pi_38630975
quote:

[..]

Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.

Ik stelde mijn vriendin de vraag hoeveel bedpartners ze had gehad. Mn mening over haar veranderede 0,0. Sowieso zie ik iemand van een 1e date totaal niet als potentieel partner... Nooit gehad ook, misschien dat het me daarom vrij weinig kan boeien.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:43:01 #57
88139 JoeyT
pi_38631022
quote:

[..]
n 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
Tsja ik heb nooit iemand slecht behandeld. Ben een goed vriendje. Heb wel fouten gemaakt en ook dat zal ik niet verzwijgen, maar ik weet van mezelf dat ik een goeie en leuke jongen ben. Als je dat van jezelf weet, zal zij dat ook meekrijgen
pi_38631048
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja, nogmaals ieder zn ding. Ik praat over bijna alle onderwerpen luchtig. Gewoon omdat ik er geen naar gevoel bij heb. Ik ga er vanuit dat een meisje het vraagt uit interesse en niet door 1 of andere onderliggende gedachte. Als ze met me uit is dan vindt ze me toch wel leuk, ookal heb ik er 35 geneukt.
Ik ken er zat die daar stevig op zouden afknappen, je kunt ook gewoon laag inzetten en gewoon een laag aantal zeggen en erna die echt goed waren fluisteren.

Achter die vraag zit een onderliggende gedachte, hoe betrouwbaar ben je...
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja ik heb nooit iemand slecht behandeld. Ben een goed vriendje. Heb wel fouten gemaakt en ook dat zal ik niet verzwijgen, maar ik weet van mezelf dat ik een goeie en leuke jongen ben. Als je dat van jezelf weet, zal zij dat ook meekrijgen
Het heiligste boontje van de familie spreekt.

Ik zou niet weten waarom het wel of niet beantwoorden van zo'n vraag met mijn zelfbeeld te maken zou hebben. Ik ben je daar kwijt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:10:28 #59
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_38631819
Hoe handelen bij lastige vragen waar je liever geen antwoord op geeft, of te saai zijn op serieus op te antwoorden:

- 'Heb je eigenlijk veel andere vrouwen gehad?'
- 'Duizenden', terwijl je haar uiterst serieus aankijkt

- 'Zie je op dit moment nog andere vrouwen?'
- 'Nee, mannen', met weer die uiterst serieuze blik

Als ze daarna zegt 'Haha, en nu serieus?', verzin je weer een ander antwoord. Houdt ze niet vol! Dus naar het volgende onderwerp. Bijkomend voordeel: je houdt er ook een tikje mysterieus imago aan over, which is good.
pi_38632823
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik me daar ook niet zo gemakkelijk bij zou voelen, maar dat is meer omdat ik in die prille verliefdheid nog niet wil nadenken over het idee dat hij al andere meisjes heeft gehad en alles er omheen hehe. Slaat nergens op, maar op een eerste date hoor ik liever meer over wat hij nu doet, zijn hobbies, sport, wat hij interessant vindt. Overigens dus niet omdat ik wat te verbergen heb in mijn verleden, ik zou er alleen zelf niet over beginnen.

Het is opzich best goed om wat van elkaars verleden te weten het zegt toch veel over hoe iemand omgaat met relaties en verklaart soms ook bepaalde gedragingen. Als iemand idd krampachtig dingen gaat ontwijken zou ik ook wel het gevoel krijgen dat er meer zit. Overigens vind ik iemand die heel veel over ex-liefdes door blijft vragen op een eerste date ook wel apart, dan krijg ik het gevoel dat iemand zelf met 'iets' zit, nare ervaringen of onzekerheid.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:19:06 #61
88139 JoeyT
pi_38640449
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef SynchroSteve het volgende:
Hoe handelen bij lastige vragen waar je liever geen antwoord op geeft, of te saai zijn op serieus op te antwoorden:

- 'Heb je eigenlijk veel andere vrouwen gehad?'
- 'Duizenden', terwijl je haar uiterst serieus aankijkt

- 'Zie je op dit moment nog andere vrouwen?'
- 'Nee, mannen', met weer die uiterst serieuze blik

Als ze daarna zegt 'Haha, en nu serieus?', verzin je weer een ander antwoord. Houdt ze niet vol! Dus naar het volgende onderwerp. Bijkomend voordeel: je houdt er ook een tikje mysterieus imago aan over, which is good.
Hoezo afgezaagd... Iemand met een goed stel hersenen zal je gewoon een mongool vinden
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:25:03 #62
88139 JoeyT
pi_38640682
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ken er zat die daar stevig op zouden afknappen, je kunt ook gewoon laag inzetten en gewoon een laag aantal zeggen en erna die echt goed waren fluisteren.

Achter die vraag zit een onderliggende gedachte, hoe betrouwbaar ben je...
[..]

Het heiligste boontje van de familie spreekt.

Ik zou niet weten waarom het wel of niet beantwoorden van zo'n vraag met mijn zelfbeeld te maken zou hebben. Ik ben je daar kwijt.
Theoretisch kan je er op afknappen, maar in de praktijk zal dat niet gebeuren als je leuk genoeg bent. Ik vind het zelfs belangrijk dat een meisje niet teveel jongens heeft gehad, maar als ik de ander echt leuk vindt dan telt dat niet mee.

Ik snap gewoon niet dat mensen er over nadenken, als ik zin heb om zo'n vraag te stellen dan doe ik dat. Als zij dat doet dan geef ik er gewoon antwoord op. T boeit gewoon niet.
pi_38644580
quote:

[..]

Nou, het kan anders best wel eens nuttig zijn te weten waarom het uit is gegaan, mocht het om een probleem gaan dat ook bij een eventuele relatie met jou kan 'opduiken'. Maar goed, dat hoeft idd. niet de eerste date, mag wel, wat mij betreft.
pi_38644783
M'n "beste" anekdotes gaan over mijn verleden met vrouwen .

En als ik ze allemaal vertel en dan met name de manier waarop, weet ze direct waar ze aan toe is en waar ik (niet) naar op zoek ben in een vrouw .
I was an atheist until I realized I was God
pi_38644887
Ik vind het niet echt een onderwerp voor de eerste date en zal zeker niet het achterste van mijn tong laten zien
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:41:15 #66
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_38645986
quote:
Maar wat voegt het nu precies toe aan een date? Geen ene malle moer vind ik dus. Iemand krijgt een bepaald beeld van hoe jij met vrouwen/mannen omgaat wat voor geen meter klopt en weinig aan het nu toevoegt.
Iemand krijgt sowieso zo een bepaald beeld, ook van hoe jij met mannen/vrouwen omgaat. Dat haal je nl. echt niet alleen uit over hoe iemand over ex-en praat.

En zoals CC ook al zegt: het is maar hoe je het communiceert natuurlijk..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_38646137
Ik zou er op de eerste date nog écht niet zo diep op ingaan. Misschien hoelang je vrijgezel bent geweest e.d., maar ik ga niet allemaal dingen lopen vertellen van hoe en waarom het uit is gegaan bijvoorbeeld. Dat vind ik dan net iets te privé op een eerste date.
pi_38646373
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef kastanova het volgende:
M'n "beste" anekdotes gaan over mijn verleden met vrouwen .

En als ik ze allemaal vertel en dan met name de manier waarop, weet ze direct waar ze aan toe is en waar ik (niet) naar op zoek ben in een vrouw .
Ik heb wel meer anekdotes en ook zat leuke waar geen vrouw in voorkomt.

Ik vind het gewoon te privé en ook helemaal geen 'leuke' toevoeging of leuk onderwerp. Dan zou ik bij mezelf denken: 'god zeg kun je nix leukers verzinnen?'
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:44:09 #69
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38647244
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

'arbeidsverleden'.... niet daadwerkelijk waar ze GEWERKT heeft, maar wat ze geneukt heeft.
Jezus gast, dat begreep ik wel. Als je je eigen metaforen niet snapt of denkt dat anderen ze niet snappen moet je ze misschien niet gebruiken. Mijn reactie was dus ON TOPIC omdat ik een bijdehandte zin probeerde te opperen m.b.t. neukverleden, dat jij pareerde met "ja waarom zou je daar een leuke opmerking over proberen te maken, ik weet wel leukere onderwerpen."

IK OOK MAAR JIJ START DIT TOPIC OVER DIT ONDERWERP, 'arbeidsverleden a.k.a. relatieverleden, hoe ter sprake?'

Sorry man, maar het klikt niet. Ik ga niet met je afspreken.

Dankuwel.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_38647304
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef Liewec het volgende:

[..]

Jezus gast, dat begreep ik wel. Als je je eigen metaforen niet snapt of denkt dat anderen ze niet snappen moet je ze misschien niet gebruiken.
Ik ga uit van het niveau van je gemiddelde post en daar pas ik me op aan. De rest is allemaal jouw probleem.

Je maakte sowieso al geen kans, maar toch schattig dat je jezelf kans toedichtte.
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:47:36 #71
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38647333
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ga uit van het niveau van je gemiddelde post en daar pas ik me op aan. De rest is allemaal jouw probleem.
En het niveau van mijn gemiddelde post is...
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:50:07 #72
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38647400
Ik maakte geens kans? Ehh waarop?
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:50:56 #73
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38647422
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb wel meer anekdotes en ook zat leuke waar geen vrouw in voorkomt.

Ik vind het gewoon te privé en ook helemaal geen 'leuke' toevoeging of leuk onderwerp. Dan zou ik bij mezelf denken: 'god zeg kun je nix leukers verzinnen?'
Door het hysterisch weg te stoppen maak je het heel zwaar en ernstig. Wat is er mis mee als het toevallig ter sprake komt.

Mijn ex van een paar jaar geleden vertelde op de eerste date een erg grappig verhaal over zijn ontmaagding (eindigde in een bloedbad van zijn kant) en een one night stand die onder haar broekje allerlei gelijkenissen met een bouvier vertoonde. Dat waren gewoon grappige verhalen en meer niet. Helemaal geen issues als "ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb".
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_38647423
quote:
Sorry man, maar het klikt niet. Ik ga niet met je afspreken.

Dankuwel.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:50 schreef Liewec het volgende:
Ik maakte geens kans? Ehh waarop?
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:50:59 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38647427
Kan dat gezemel elders worden voortgezet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')