Tsja ieder zn ding. Gesprekken hoeven ook niet altijd een toegevoegde waarde te hebben. Kan ook gewoon lekker kletsen zijn, en dit is wat mij betreft een heel relaxed gespreksonderwerp...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie het belang van het delen van die informatie niet in en de toegevoegde waarde al helemaal niet. Those who dwell in the past, belong with the dead.
Bovendien vind ik het zelf ook spannender als ik niet weet wie ze allemaal heeft geneukt.
Nee je denkt gewoon suf. Op mn eerste date met mijn vriendin vroeg ze waarom het uitgegaan is met mn ex... Beetje uitgelegd, geen probleem. Ik heb ook aan geen 1 scharrel of ex een vervelend gevoel aan over gehouden...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach misschien leef ik wel weer teveel in het heden. Voor mij gaat het om het gevoel en de gezelligheid nu en hoe je daar gekomen bent kun je in een later stadium met iemand uitdiepen. Dat vind ik niks voor een eerste date.
Waarom denk je hier over na man?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap die luchtigheid wel, in de zin van 'zo had ik eens een meisje' en haha...
Maar wat voegt het nu precies toe aan een date? Geen ene malle moer vind ik dus. Iemand krijgt een bepaald beeld van hoe jij met vrouwen/mannen omgaat wat voor geen meter klopt en weinig aan het nu toevoegt.
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee je denkt gewoon suf. Op mn eerste date met mijn vriendin vroeg ze waarom het uitgegaan is met mn ex... Beetje uitgelegd, geen probleem. Ik heb ook aan geen 1 scharrel of ex een vervelend gevoel aan over gehouden...
Tsja, nogmaals ieder zn ding. Ik praat over bijna alle onderwerpen luchtig. Gewoon omdat ik er geen naar gevoel bij heb. Ik ga er vanuit dat een meisje het vraagt uit interesse en niet door 1 of andere onderliggende gedachte. Als ze met me uit is dan vindt ze me toch wel leuk, ookal heb ik er 35 geneukt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan.![]()
Ik denk gewoon dat we op een andere manier hier naar kijken, sja of ik ben gewoon 'suf'.![]()
Ik heb niets tegen een beetje oppervlakkig gelul op zijn tijd, maar dit heeft geen luchtigheid, achter zulke vragen zit iets van 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
Ik vind gewoon dat iemand die ik 1 date ken dat geen fuck aangaat.![]()
![]()
Ik stelde mijn vriendin de vraag hoeveel bedpartners ze had gehad. Mn mening over haar veranderede 0,0. Sowieso zie ik iemand van een 1e date totaal niet als potentieel partner... Nooit gehad ook, misschien dat het me daarom vrij weinig kan boeien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.![]()
Ik denk gewoon dat we op een andere manier hier naar kijken, sja of ik ben gewoon 'suf'.![]()
Ik heb niets tegen een beetje oppervlakkig gelul op zijn tijd, maar dit heeft geen luchtigheid, achter zulke vragen zit iets van 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
![]()
Tsja ik heb nooit iemand slecht behandeld. Ben een goed vriendje. Heb wel fouten gemaakt en ook dat zal ik niet verzwijgen, maar ik weet van mezelf dat ik een goeie en leuke jongen ben. Als je dat van jezelf weet, zal zij dat ook meekrijgenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
n 'ik wil weten wat je hebt uitgevreten met wie en hoe je ze behandeld hebt'.
![]()
Ik ken er zat die daar stevig op zouden afknappen, je kunt ook gewoon laag inzetten en gewoon een laag aantal zeggen en erna die echt goed waren fluisteren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja, nogmaals ieder zn ding. Ik praat over bijna alle onderwerpen luchtig. Gewoon omdat ik er geen naar gevoel bij heb. Ik ga er vanuit dat een meisje het vraagt uit interesse en niet door 1 of andere onderliggende gedachte. Als ze met me uit is dan vindt ze me toch wel leuk, ookal heb ik er 35 geneukt.
Het heiligste boontje van de familie spreekt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik heb nooit iemand slecht behandeld. Ben een goed vriendje. Heb wel fouten gemaakt en ook dat zal ik niet verzwijgen, maar ik weet van mezelf dat ik een goeie en leuke jongen ben. Als je dat van jezelf weet, zal zij dat ook meekrijgen
Hoezo afgezaagd... Iemand met een goed stel hersenen zal je gewoon een mongool vindenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:10 schreef SynchroSteve het volgende:
Hoe handelen bij lastige vragen waar je liever geen antwoord op geeft, of te saai zijn op serieus op te antwoorden:
- 'Heb je eigenlijk veel andere vrouwen gehad?'
- 'Duizenden', terwijl je haar uiterst serieus aankijkt
- 'Zie je op dit moment nog andere vrouwen?'
- 'Nee, mannen', met weer die uiterst serieuze blik
Als ze daarna zegt 'Haha, en nu serieus?', verzin je weer een ander antwoord. Houdt ze niet vol! Dus naar het volgende onderwerp. Bijkomend voordeel: je houdt er ook een tikje mysterieus imago aan over, which is good.
Theoretisch kan je er op afknappen, maar in de praktijk zal dat niet gebeuren als je leuk genoeg bent. Ik vind het zelfs belangrijk dat een meisje niet teveel jongens heeft gehad, maar als ik de ander echt leuk vindt dan telt dat niet mee.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken er zat die daar stevig op zouden afknappen, je kunt ook gewoon laag inzetten en gewoon een laag aantal zeggen en erna die echt goed waren fluisteren.![]()
Achter die vraag zit een onderliggende gedachte, hoe betrouwbaar ben je...
[..]
Het heiligste boontje van de familie spreekt.![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom het wel of niet beantwoorden van zo'n vraag met mijn zelfbeeld te maken zou hebben. Ik ben je daar kwijt.![]()
Nou, het kan anders best wel eens nuttig zijn te weten waarom het uit is gegaan, mocht het om een probleem gaan dat ook bij een eventuele relatie met jou kan 'opduiken'. Maar goed, dat hoeft idd. niet de eerste date, mag wel, wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n vraag uberhaupt stelt, het kan mij echt een reet schelen waarom het bij een meisje uitgegaan is met haar ex. Het belangrijkste is juist dat het uit is, dat heeft hij goed gedaan. Dat is het heden. Al heeft ze hem op bevrijdingsdag gedumpt terwijl ze samen een wereldreis gingen maken.![]()
![]()
Iemand krijgt sowieso zo een bepaald beeld, ook van hoe jij met mannen/vrouwen omgaat. Dat haal je nl. echt niet alleen uit over hoe iemand over ex-en praat.quote:Maar wat voegt het nu precies toe aan een date? Geen ene malle moer vind ik dus. Iemand krijgt een bepaald beeld van hoe jij met vrouwen/mannen omgaat wat voor geen meter klopt en weinig aan het nu toevoegt.
Ik heb wel meer anekdotes en ook zat leuke waar geen vrouw in voorkomt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef kastanova het volgende:
M'n "beste" anekdotes gaan over mijn verleden met vrouwen.
En als ik ze allemaal vertel en dan met name de manier waarop, weet ze direct waar ze aan toe is en waar ik (niet) naar op zoek ben in een vrouw.
Jezus gast, dat begreep ik wel. Als je je eigen metaforen niet snapt of denkt dat anderen ze niet snappen moet je ze misschien niet gebruiken. Mijn reactie was dus ON TOPIC omdat ik een bijdehandte zin probeerde te opperen m.b.t. neukverleden, dat jij pareerde met "ja waarom zou je daar een leuke opmerking over proberen te maken, ik weet wel leukere onderwerpen."quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'arbeidsverleden'.... niet daadwerkelijk waar ze GEWERKT heeft, maar wat ze geneukt heeft.![]()
Ik ga uit van het niveau van je gemiddelde post en daar pas ik me op aan. De rest is allemaal jouw probleem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef Liewec het volgende:
[..]
Jezus gast, dat begreep ik wel. Als je je eigen metaforen niet snapt of denkt dat anderen ze niet snappen moet je ze misschien niet gebruiken.
En het niveau van mijn gemiddelde post is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga uit van het niveau van je gemiddelde post en daar pas ik me op aan. De rest is allemaal jouw probleem.![]()
Door het hysterisch weg te stoppen maak je het heel zwaar en ernstig. Wat is er mis mee als het toevallig ter sprake komt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel meer anekdotes en ook zat leuke waar geen vrouw in voorkomt.![]()
Ik vind het gewoon te privé en ook helemaal geen 'leuke' toevoeging of leuk onderwerp. Dan zou ik bij mezelf denken: 'god zeg kun je nix leukers verzinnen?'
quote:Sorry man, maar het klikt niet. Ik ga niet met je afspreken.
Dankuwel.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:50 schreef Liewec het volgende:
Ik maakte geens kans? Ehh waarop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |