die stond er nog niet toen ik op reageer ramdequote:
Hoor jij ook het GEROEP?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja maar...
daar staat nog steeds die kut-goeroe
let bijvoorbeeld op het postnummerquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die stond er nog niet toen ik op reageer ramde
ja, maar dat is niet leuk, er staat een kutwoord en ik wil daar weer een kutwoord terug of iemand anders die het wegkaaptquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet leuk, er staat een kutwoord en ik wil daar weer een kutwoord terug of iemand anders die het wegkaapt
PSquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maar denken dat we hem nog snel vol deden spammen.
Ja... nou...quote:
nou ja, dat kan ook eigenlijk wel, maar alleen omdat je nu zo teleurgesteld bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik maar denken dat we hem nog snel vol deden spammen.
Truste.quote:
Das lievquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ja, dat kan ook eigenlijk wel, maar alleen omdat je nu zo teleurgesteld bent
Trusten Arceequote:
mjah, als ik het van dit soort dingen moet hebben is dat ook niet geruststellendquote:
Ik was nog niet aan het stampvoeten dus het valt nog meequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, als ik het van dit soort dingen moet hebben is dat ook niet geruststellend
dat was niet mijn puntquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik was nog niet aan het stampvoeten dus het valt nog mee
Ik wilde het iets verzachten voor jequote:
vriendelijk, doch niet nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wilde het iets verzachten voor je
Verspilde energie dusquote:
klopt, als Fok! niet zo kankertraag was geweest en er wellicht mede als gevolg daarvan meer mensen waren geweest had ik ook een mooi aantal gehad...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verspilde energie dus
OT ik had een kei mooi postaantal gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |