Volgens mij zit die nog altijd bij Real Madrid...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar speelt Portillio nouw komend seizoen ?
De dag nadat we de Champions League haalden, werd hij aangetrokken. Dus op één van de laatste dagen van de transferperiode. Real had zich die zomer weer serieus versterkt in de aanval, dus dreigde Portillo nog minder speelgelegenheid te krijgen. Daarom is hij een jaartje naar Brugge gekomen. Hoeveel hij kostte, is nooit officieel bekend gemaakt. In de wandelgangen viel wel eens een bedrag van 1 miljoen, maar wat daar van klopt weet ik niet...quote:Op zondag 16 juli 2006 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom / Hoe kreeg Brugge hem gehuurd vorig jaar ? Mocht wat kosten ?
quote:Spelers oefentegenstander krijgen nu al straftraining
maandag, 17 juli 2006
De selectie van het belgische Racin Genk, de tegenstander van Willem II in de oefenwedstrijd op 23 juli, is nog maar net onderweg in het nieuwe seizoen, maar vandaag is de eerste straftraining een feit. In plaats van een dagje vrij moeten de spelers zich vandaag melden bij de club voor een straftraining, nadat er zaterdag met 5-2 van een Tweede Klasser verloren werd.
De Tweede Klasse-club die zaterdag met ruime cijfers te strk was voor Genk was Tienen. Die club promoveerde afgelopen seizoen naar de belgische Tweede Kloasse, dat vergelijkbaar is met de Nederlandse Jupiler League.
Trainer Hugo Broos was bepaald niet tevreden over de prestatie van zijn elftal. "Sommigen maken het mij nu heel makkelijk. Wie, dat zeg ik niet. Maandag worden de spelers een hele dag op de club verwacht. Daar gaan we een duchtig woordje over praten", aldus Broos.
(bron: voetbalmax.nl)
is goedquote:Op maandag 17 juli 2006 19:11 schreef blueangel_ het volgende:
Ik zet wel een "en wie niet springt ..." in tijdens de match
de idioot die dat beslist heeft eigenlijk ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:05 schreef Heero87 het volgende:
Nog negen dagen en we beginnen er gewoon weer aan.
Vervang de ene corrupte henegouwse voetbalploeg door de andere corrupte henegouwse voetbalploeg ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, ik ben alweer vergeten wie er gedegradeerd en wie er gepromoveerd was.
Het is inderdaad op vraag van de bondscoach, omdat België al begin augustus aan de bak moet in de EK-qualifiers. Vandereycken hoopt dat de Rode Duivels uit de Belgische competitie zo al goed ingespeeld zijn voor die wedstrijd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Komt omdat de Rode Duivels binnen n paar weken al moeten spelen, geloof ik. (elke andere competitie schuift dan gewoon de start op, (Italie zelfs naar einde augustus) , maar wij ...
Ah, beginnen de reserven ook al zo vroeg aan hun competitie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:35 schreef Heero87 het volgende:
Vandereycken hoopt dat de Rode Duivels uit de Belgische competitie zo al goed ingespeeld zijn voor die wedstrijd.
De groenzwarte binnenstad en dan 's avonds de rest van het land ontmoeten in de tribunes ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Best wel zin in zaterdag
Een dag Brugge
Als heel Brugge enkel groen-zwart zou zijn, zou Cercle toch wel wat meer supporters in de tribunes moeten hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De groenzwarte binnenstad en dan 's avonds de rest van het land ontmoeten in de tribunes ?![]()
Ik spreek over de binnenstad hé , dat is het Cerclenest ... (traditioneel zie je dan weer dat pakweg Sint-Michiels Brugge en de andere rand vooral "blauw" zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als heel Brugge enkel groen-zwart zou zijn, zou Cercle toch wel wat meer supporters in de tribunes moeten hebben.
Het is inderdaad wel zo dat in de Brugse kern je meer Cercle-supporters ziet. Maar ach, dat kan me persoonlijk weinig schelen. Ben zelf ook niet van Brugge.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik spreek over de binnenstad hé , dat is het Cerclenest ... (traditioneel zie je dan weer dat pakweg Sint-Michiels Brugge en de andere rand vooral "blauw" zijn.
ik moet oppassen met wat ik zeg voor zaterdagquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef blueangel_ het volgende:
Hmm ... ik zie het verschil niet tussen naar dat Zweeds soepkieken z'n voetbal kijken of naar het wereldkampioenschap Sierduiken
mac ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik moet oppassen met wat ik zeg voor zaterdag![]()
zit maar 1 mac in brugge he ?
In Brugge iets positief zeggen over eentje van Brussel is zoals de Kuip binnen stappen en zeggen dat 020 een prachtige stad isquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik moet oppassen met wat ik zeg voor zaterdag![]()
zit maar 1 mac in brugge he ?
Ja lijkt me wel inderdaad. Maar ben voor allebei zaterdag eigenlijk ( Brugge thuisploeg en PSG met Rothen en Kalou )quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:30 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
In Brugge iets positief zeggen over eentje van Brussel is zoals de Kuip binnen stappen en zeggen dat 020 een prachtige stad is
Ga toch gewoon naar een frituur man! Je zit verdomme in België, "the home of French fries".quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar klopt het dat er dan 1 Mac Donalds zit? en is dat te lopen vanaf daar naar stadion
Even voor de duidelijkheid, het stadion in Brugge ligt niet in Brugge maar in St-Andries Brugge.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar klopt het dat er dan 1 Mac Donalds zit? en is dat te lopen vanaf daar naar stadion
Oke dan, heb er iedergeval veel zin in, Belgie is wel leuk om te volgen, vooral die CL wedstrijden op Sportza, en Donna FM en Q Music Belgie, wat vinden jullie van die zendersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, het stadion in Brugge ligt niet in Brugge maar in St-Andries Brugge.
En er is inderdaad maar 1 "mac" in Brugge, maar die ligt in Sint-Kruis Brugge. Nogal ver dus.
In het centrum van Brugge heb je wel een "Quick" , en in Sint-Andries heb je op loopafstand wel een "Pizza Hut" , maar als ik je een tip mag geven , je zit in België : ga gewoon een frituur binnen , je hebt er rond het stadion alleen al een vijftal ...
Avontuurlijk ingesteldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |