En dat is?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:04 schreef Topmaat het volgende:
Mijn neef speelt in de Belgische competitie.
Het is trouwens ook zelf een belg.
ik vind dat ie gedeeltelijk wel gelijk heeft. Al zegt ie het wel erg cru, maarja das dan de Hollandse mentaliteit zeker ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 02:32 schreef daaaaan het volgende:
Wat vinden jullie van de uitspraken van Benji?
Benji ???quote:Op woensdag 7 juni 2006 02:32 schreef daaaaan het volgende:
Wat vinden jullie van de uitspraken van Benji?
Wat die Biglia betreft, wil ik het allemaal nog wel eens zien. Op Anderlecht doen ze alsof het de nieuwe Maradonna is en na Messi het grootste talent van Argentinië. Als ik dan zie dat "het grote talent" Biglia voor 3 miljoen naar Anderlecht verkast en Aguerro twee dagen later voor 23 miljoen naar Atlético Madrid...quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:39 schreef Clourhide het volgende:
Ach, Anderlecht is wat betreft transfers op dit moment gewoon supergoed bezig. Ik denk dat ze vooral een derde Champions League-blamage willen vermijden, en geef ze eens ongelijk?
Uiteindelijk kopen ze ook vooral talentrijke jongeren, die Biglia is blijkbaar een heel groot talent, verder Van Damme en nu ook Boussoufa. Ik snap die spelers wel. Ze zijn allemaal rond de 21 jaar, het perfecte moment om voor een Europese subtopper te gaan spelen.
ben altijd een beetje stiekem Anderlecht-fan geweest, ook al ben ik geen echte voetbalfreak. ze brengen voor mij gewoon het mooiste voetbal, ook al levert dat niet altijd het grootste succes op zoals bij de bikkelaars van Brugge soms![]()
Vergeet Tihinen niet. Eén van de meest onderschatte spelers uit de Belgische competitie vorig seizoen. Die vertrekt ook.quote:Usericon van SaintOfKillers
Ik denk trouwens niet dat bij het vertrek van Kompany de verdediging van Anderlecht niets meer zou voorstellen (zie einde vorige topic). Ze hebben er dit seizoen ook vrijwel niets aan gehad met de ene blessure na de andere en dat viel uiteindelijk wel mee. Voor "Belgisch" niveau dan.
Ik vind 'm net overschat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Vergeet Tihinen niet. Eén van de meest onderschatte spelers uit de Belgische competitie vorig seizoen. Die vertrekt ook.
Hoe je het draait of keert, bij Gent was de ploeg gewoon Boussoufa. Bij Anderlecht zal dat niet zo zijn. Net hetzelfde als Mitu en Mpenza destijds. Boussoufa is misschien beter dan Mitu, maar als ik me goed herrinner had die bij Lierse destijds wel een nog groter rendemenet (assists & goals).quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Ceulaer lijkt me een voorbeeld van iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Ergens heeft hij een punt, maar hij brengt het op een manier waarop het als onzin klinkt.
En Boussoufa is zonder enige twijfel een goede transfer, hij speelde op het einde van deze competitie al bij de beste ploeg van het land. IMO totaal niet te vergelijken met Mitu en Mpenza.
Doen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
is Olivier Deschacht niet is voor feyenoord op de linksback ?
Als ze geld nodig hebben wel. De enige reden dat die jongen bij Anderlecht in de basis staat is het geld dat zijn papa bij de ploeg binnenbrengt ...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
is Olivier Deschacht niet is voor feyenoord op de linksback ?
Zijn beginperiode bij Club was enorm veelbelovend, maar de laatste twee seizoen is ie mede door blessures ver teruggevallen. Hopelijk kan ie volgend seizoen nog wat laten zien. Als het dan niet lukt, is het definitief over voor hem vrees ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Jonathan Blondel inderdaad, daar had ik al veel eerder de stap van verwacht. Die zag ik destijds met Spurs ballen net na zijn transfer en die liet geweldige dingen zien toen. Toch nog niet door kunnen groeien.
Moeskroen wilde hem lenen, maar Club zag dat niet zitten. Vooral Ferrera wil Blondel naar het schijnt graag houden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ging men die niet proberen uit te lenen dit seizoen bij club ?
Jeej, een spits die te lam is om een meter te lopen ... daar zijn we blij meequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosko Balaban 2 jaar langer bij Club
Vandaag verlengde Bosko Balaban zijn verblijf bij Club met 2 jaar. De Kroatische international plaatste zijn handtekening onder een contract dat hem tot 30 juni 2008 aan blauw-zwart verbindt.
Via deze weg houdt Club Brugge eraan zijn internationals veel succes toe te wensen op het komende WK in Duitsland.
De momenten dat Joe speelde bij Club, speelde ie geweldigquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Jonathan Blondel inderdaad, daar had ik al veel eerder de stap van verwacht. Die zag ik destijds met Spurs ballen net na zijn transfer en die liet geweldige dingen zien toen. Toch nog niet door kunnen groeien.
Club - PSG zou om 20.30 uur zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga komend seizoen echt wat wedstrijden bezoeken in belgie
Mwah,beginfase was duidelijk voor Geel en met wat secuurder werk...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
en Lierse won zelf met 5-0 van Geel. Wat uiteraard totaal niet vreemd is, zo'n uitslag..
Ik weet nog dat in de tijd dat Turnhout in tweede klasse voortdurend hoge ogen gooide op het veld, er ook matchen in de eindronde (nu playoffs) opzettelijk verloren werden. Sommige clubs hebben het geld niet om naar eerste klasse te gaan. Bij Turnhout was dat ook zo: die speelden altijd de pannen van het dak, om dan tegen het einde van het seizoen van de eerste plaats af te zakken naar derde of vierde, en in de eindronde verloren ze dan altijd op "miraculeuze" manier de belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lierse blijft in eerste. Hamme verloor met 3-1 van KVSK United en Lierse won zelf met 5-0 van Geel. Wat uiteraard totaal niet vreemd is, zo'n uitslag..
Ongelooflijk.quote:"Ook de Profliga staat achter Vanden Stock"
ma 12/06/06 - Zonder verrassingen wordt Roger Vanden Stock maandagavond verkozen tot nieuwe voorzitter van de Belgische voetbalbond. Ook de Profliga is nu bereid om de voorzitter van Anderlecht te aanvaarden.
De Profliga, de organisatie van de eersteklassers binnen de band, was lange tijd tegen de kandidatuur van Roger Vanden Stock gekant. Vanden Stock als bondsvoorzitter én Anderlecht-voorzitter kon niet.
Maar twaalf dagen voor het afscheid van huidig voorzitter Jan Peeters klinkt het anders bij de Profliga.
Jean-Marie Philips (foto), voorzitter van de Profliga, zei: "Roger Vanden Stock kan voorzitter van Anderlecht blijven als hij bereid is om de Profliga meer autonomie en bevoegdheden te geven. En als hij maatregelen wil treffen om belangenconflicten in alle comités te vermijden."
"Die boodschap wordt overgemaakt aan het Uitvoerend Comité, dat maandagavond vergadert. En dan is het afwachten hoe Vanden Stock zelf reageert."
Wanneer wordt de 2de klasse en lager bekend gemaakt?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
Nu wachten op het schema van de 2de klasse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |