Ik ook, bij 7 uur ben ik echt goed uitgerustquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het liefst toch wel minimaal 6 uur![]()
Ja, bij 7 uur ben ik ook wel prima uitgerust. Wellicht nog wel beter dan bij bijv. 9 uurquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Slapeloosheid heb ik dan nog geen last van
Laten we er het op houden dat ik net zoveel moeite heb met naar bed gaan als er uitkomen
[..]
Ik ook, bij 7 uur ben ik echt goed uitgerust
Precies, als ik te lang in bed lig, +10 uur, wat in het weekend regelmatig voorkomt, word ik er niet fitter opquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bij 7 uur ben ik ook wel prima uitgerust. Wellicht nog wel beter dan bij bijv. 9 uur![]()
Nee, precies. Dan sta je eigenlijk alleen nog maar moe op ook, dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, als ik te lang in bed lig, +10 uur, wat in het weekend regelmatig voorkomt, word ik er niet fitter op
halloquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:48 schreef dennistd het volgende:
hoi
Lekker op tijd weer dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga maar naar bed, mijn wekker knalt om 6 uur weer los![]()
truste
trustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga maar naar bed, mijn wekker knalt om 6 uur weer los![]()
truste
trustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hallo
Ik ga maar eens slapen, mijn ogen beginnen zwaar te worden
Welterusten iedereen![]()
En dan kun je de volgende nacht niet in slaap komenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, precies. Dan sta je eigenlijk alleen nog maar moe op ook, dat schiet ook niet op![]()
ja, ajuquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan kun je de volgende nacht niet in slaap komen![]()
Nu ben ik echt weg
Welterustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan kun je de volgende nacht niet in slaap komen![]()
Nu ben ik echt weg
dat kun je beter per persoon doen, is beter voor je postaantalquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En alle anderen die gaan slapen ook welterusten en wie binnenkomt welkom![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:29 schreef Soepkip-je het volgende:
Ello DennisStd.
Ik denk een S te veel, maar te gaar om te verbeteren. Hmm, waarom type ik dit zinnetje dan erbij? Pffft.
Die zijn kwijt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, mensen gaan steeds vroeger slapen lijkt wel. Waar zijn de mensen die niet kunnen slapen
Dat betekend dat in ieder geval dat één persoon nu wel kan slapenquote:
Ja, de afgelopen dagen heb ik niet anders gelezen dan dat Sebasser niet kan slapenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:57 schreef MaddoxX het volgende:
ohjah?
Wacht maar tot je gaat werkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 02:01 schreef Soepkip-je het volgende:
Hoefde ik maar niet te slapen p:... dat zou relaxter zijn met alle dingen die je als student moet doen deze dagen -_-
Ja, begin maar gewoon ergens en stop de centjes dan maar in je spaarvarkentjequote:Op woensdag 7 juni 2006 02:13 schreef Soepkip-je het volgende:
Was eigenlijk van plan zo van geld van het internet af te halen op een een of andere manier...
Moet lukken.. lijkt me
Ach, morgen *straks dus* beginnen met PizzaBezorgHoer spelen
Helaas was je niet erg spraakzaam vannachtquote:
Doeiiiquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar ik moet maar weer eens nodig gaan naar mijn werk, eigelijk niet echt veel zin in maar oke. Tot vanmiddag denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |