Het Fok! forum draagt inderdaad wel bij aan de verwerking, ze weet mijn gebruikersnaam en dat is ook niet zo een punt. Hetgeen waar ik mij bij prettig voel kan gewoon niet, denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:39 schreef JoeDank het volgende:
Liefde is een vreemd ding, zei m'n vader toen het uitging met mijn vriendin. En dat is het. Wat jij hier op het forum zet zijn jouw gedachten. De dingen waar jij mee zit. Daar hoort ze jou niet op af te rekenen. Misschien weet ze jouw gebruikersnaam maar voor anderen ben je anoniem. Jij moet het toch op jouw manier verwerken ? Het is niet zo dat je haar er mee lastig valt. Je vraagt anderen wat je met je gevoel aan moet. Niet zo vreemd lijkt me. Daar moet ze respect voor op brengen. Je had ook iemand zijn die dacht jammer: Volgende. Je bent kennelijk niet van steen. Mooi toch.
Maar ja, dat gevoel en dat geworstel. Doe hetgeen waar je je prettig bij voelt. Dat kan gaan van vriendschappelijk contact tot geen contact. Het belangrijkste is dat je een keuze voor je zelf maakt, voor dat moment. Wat voor jou goed is.
Misschien nu even minder contact en later misschien wat meer of misschien heb je dan helemaal geen zin meer in contact. Maak het je zelf niet te moeilijk en durf de afweging te maken die voor jou het beste is, niet voor haar of jullie.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Grumpey het volgende:
nog 1 deeltje dan....om het af te leren.
Willen afsluitenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:45 schreef Madski het volgende:
Inderdaad. Na dit topic wil ik definitief er een streep onder zetten voor mezelf.
Ik praat er ook liever niet meer over, ook niet tegen mijn vrienden, maar aan de andere kant ik moet het wel kwijt... En om er nou niet aan te gaan denken, wat ik dus afgelopen tijd heb gedaan, is gewoon wegdrukken en niet verwerken, dat werkt helemaal niet heb ik gemerkt. Natuurlijk ben ik wel bezig mezelf zo snel mogelijk er boven op te krijgen, maar het is allemaal nog zo vers... Zuchtquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef jagermeister1 het volgende:
Het probleem met dit soort draadjes is dat de mensen die reageren op een gegeven moment een 'probleemgroepje' worden. Met zijn allen deel je min of meer je verdriet/ongenoegen over, in dit geval, liefdesverdriet. Op momenten dat je eigenlijk iets anders zou moeten gaan doen (omdat dat je gedachten afleidt) ga je toch weer met je liefdesverdriet aan de slag omdat je zonodig wilt weten of er al gerageerd is in het topic. Van je af schrijven werkt wel even, maar of zo'n topic ook daadwerkelijk bijdraagt aan een snellere verwerking... Ik betwijfel het.
So, ze is je ex... Jij hoeft geen verantwoording naar haar af te leggen en zij ook niet naar jou toe. Ga lekker leven, je doet het maar een keer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Mevrouw heeft een vriendje. Een of andere 19-jarige mafkees uit een andere stad.![]()
![]()
Dan nog deed het wel een beetje (boel) pijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:03 schreef Panzer het volgende:
[..]
So, ze is je ex... Jij hoeft geen verantwoording naar haar af te leggen en zij ook niet naar jou toe. Ga lekker leven, je doet het maar een keer.
/dooddoener
Zeker timmy, ik had het moment nog geen 2 weken geleden. Kut he. Maar wees maar gewoon blij dat je die jongen niet kent of dat het je buurman is, dat is in mijn vriendengroep een keer gebeurt en dat zou ik zelf niet overleven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan nog deed het wel een beetje (boel) pijn.
Good luck anyway. Enne, je bent altijd welkom terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef poepeneesje het volgende:
Hey mede-fokkers,
Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is hier op het Fok! forum R&P. Waarom? Omdat ik als ik hier ben mij vaker rot voel, dan goed. Daarnaast is er ook nog het feit dat als mijn ex mijn teksten leest (wat ik totaal niet erg vind), ze de teksten (gedeeltelijk) verkeerd opvat, het is niet mijn bedoeling om haar te kwetsen of om ons uit elkaar te drijven.
Bedankt voor alles.
Liefs, Poepeneesje.
Das waar..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zeker timmy, ik had het moment nog geen 2 weken geleden. Kut he. Maar wees maar gewoon blij dat je die jongen niet kent of dat het je buurman is, dat is in mijn vriendengroep een keer gebeurt en dat zou ik zelf niet overleven.
Je raakt toch altijd aan mensen gehecht, ook al is het zo kort, veel sterkte in iedergevalquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25
Omg, wat een gezeik over 'n 1.5 maand verkering.Achja, gevoel is 'n raar iets..
zoals gezegd......1,5 maand, 6 maanden, 4 jaar of meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat liefde een raar iets is, aan de ene kant heel mooi, maar aan de andere kant weer kei en kei hard en meedogenloos...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |