Doff +1quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:12 schreef Doff het volgende:
Francis Ford Coppola en Sofia Coppola
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef cwk het volgende:
Elephant.
hmmm maar eens naar gaan informeren...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
cwk +1
Erg mooie, shockerende film. Ging 'm kijken en had geen idee waar het over ging, toen was het uiteindelijk wel ff slikken.
Maar zorg dus dat je niet weet waar die over gaat.quote:
genoteerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:25 schreef Doff het volgende:
[..]
Maar zorg dus dat je niet weet waar die over gaat.
Zat te zoeken naar een vraag op imdb en vond hem op de hoofdpaginaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:38 schreef Doff het volgende:
Bestaat dat? Wist ik niet, heb dan ook geen idee.
waar anders uit?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:41 schreef cwk het volgende:
uit t blote koppie:
Cars
Pirates of the carraibian 2
the story of jesse james and the coward
The omen
Nacho libre
Dat is toch de bedoeling van trailers?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:43 schreef Doff het volgende:
Vond de trailer van X-Men 3 er ook wel gaaf uit zien. En idd Pirates of the Carribean ook. Trailer van DaVici Code beloofde trouwens ook meer dan het waarmaakte.
www.imdb.comquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:43 schreef Doff het volgende:
Vond de trailer van X-Men 3 er ook wel gaaf uit zien. En idd Pirates of the Carribean ook. Trailer van DaVici Code beloofde trouwens ook meer dan het waarmaakte.
edit: Wat gaan jullie toch verrekte snel.
Heb je een linkje trouwens?
This summer blabla's new masterpiece will thrill you and blabla overdrevengedoe latijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:46 schreef cwk het volgende:
Ik heb een schijthekel aan trailers en vermijdt ze dan ook indien mogelijk. Van goede films verklappen ze teveel en van slechte films verklappen ze alles wat er nog een beetje goed aan is. Bovendien is de stem van Don LaFontaine en zijn maten niet meer cool zodra je ouder dan 12 bent.
vraag komt eraan
Trailer van The Comedian weleens gezien? Dan kan je daar wel om lachen denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:46 schreef cwk het volgende:
Ik heb een schijthekel aan trailers en vermijdt ze dan ook indien mogelijk. Van goede films verklappen ze teveel en van slechte films verklappen ze alles wat er nog een beetje goed aan is. Bovendien is de stem van Don LaFontaine en zijn maten niet meer cool zodra je ouder dan 12 bent.
vraag komt eraan
en russel crowequote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef Doff het volgende:
Gene Hackman, Sharon Stone en Leonardo DiCaprio lijkt me, vierde weet ik dus niet.
d_h +1quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en russel crowe
in the quick and the dead
als aanvulling
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:13 schreef Doff het volgende:
Zal wel Mexicaans zijn dan.
Zo ziet het er uit. Vond ik. Ag ja, sowieso niet mn pakkie aan he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |