Dat is niet zo moeilijk, om er af te komen heb je minimaal een ban tot 2007quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef ErXtiO het volgende:
Dit is echt geweldig.. hoe kom je er ook op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is helemaal kut!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, om er af te komen heb je minimaal een ban tot 2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef GSi het volgende:
Oostenrijkse JoodJe doet zelfs niet de moeite om de 2de post van dit topic te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De status 'bagger-user' voorbij
Nou en.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:46 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Je doet zelfs niet de moeite om de 2de post van dit topic te lezen![]()
Dat laatste geloof ik best, maar modereer dan ook eens al die groffe moslim-bashtopics (ook in ONZ!)quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooi getyped. Maar de enige reden dat ik de hele 40-45, gas en dergelijke liever niet zie is niet omdat het antisemitisch is maar omdat ik een keer wil (laten ) zien dat het ook anders kan. Ja het is een flauw topic van hier tot ginder maar best ok en grappen hoeven niet grof, groffer, grofst te zijn om leuk te blijven. De groffere opmerkingen zijn niet verwijderd omdat we ( ik ) bang ben van CIDI ofzo, die kunnen me aan mijn kont oxideren.
En toen was het genoeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Kurk het volgende:
[..]
Drenthe ligt toch ook in het westen van Nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |