SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lyr op 07-06-2006 22:41:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:20 schreef Lyr het volgende:
Boudewijn Büch's schrijnende roman over de Holocaust?een schrijnende film over een nobele redder van duizenden jodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:50 schreef Stretto het volgende:
Een joodse dolfijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoiets zeker?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Als je dit soort woordgrapjes antisemitisme noemt, ben je wel erg sneu. Aangezien ik een PI of een smiley mis, ga ik er echter wel vanuit dat je er zo over denkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zou ik antisemitisch zijn als ik een grap maak over het grootste taboe-onderwerp in de westerse wereld, de Holocaust? Of over "gas"? Of een mop waarin een jood voorkomt en ook een allusie op "40-45"? Was de politiek-correcte mythe die ik jarenlang heb moeten aanhoren nu net niet dat het de joden zélf zijn die de meest foute moppen over het jodendom verzinnen?quote:
Pssst. Dit is ONZ hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 04:42 schreef Clourhide het volgende:
[..]
En waarom zou ik antisemitisch zijn als ik een grap maak over het grootste taboe-onderwerp in de westerse wereld, de Holocaust? Of over "gas"? Of een mop waarin een jood voorkomt en ook een allusie op "40-45"? Was de politiek-correcte mythe die ik jarenlang heb moeten aanhoren nu net niet dat het de joden zélf zijn die de meest foute moppen over het jodendom verzinnen?
Die grappen zijn, althans in mijn optiek, juist bedoeld om dingen te kunnen relativeren. (Lees het werk van Sigmund Freud maar eens over het wezen van humor en van "de grap"). Freud was een jood trouwens, mocht je het niet weten, maar ik lees zijn werk graag.
Het is hier gewoon een complete dictatuur aan het worden. Half Fok!, inclusief ikzelf, keerde zich tegen de cartoonrellen, maar nu IK een grap over joden maak wordt het topic "opgeschoond"? (Zie eerste pagina's.)
Ik dacht toch dat de joden een beschaafd en tolerant en democratisch volk enzovoort enzoverder waren en dat ze zich niet zouden verlagen tot het in brand steken van ambassades, het bedreigen van tegenstanders, enzovoort. Ze verlagen zich blijkbaar echter wel tot internet-"terreur", om het maar even een ambigue naam te geven.
Shame on you, kerel, shame on you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi getyped. Maar de enige reden dat ik de hele 40-45, gas en dergelijke liever niet zie is niet omdat het antisemitisch is maar omdat ik een keer wil (laten ) zien dat het ook anders kan. Ja het is een flauw topic van hier tot ginder maar best ok en grappen hoeven niet grof, groffer, grofst te zijn om leuk te blijven. De groffere opmerkingen zijn niet verwijderd omdat we ( ik ) bang ben van CIDI ofzo, die kunnen me aan mijn kont oxiderenquote:Op donderdag 8 juni 2006 04:42 schreef Clourhide het volgende:
Shame on you, kerel, shame on you.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Een dode jood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard, Slang Emirateh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nacht verandert iedereen,
kankelul.
Dat is niet zo moeilijk, om er af te komen heb je minimaal een ban tot 2007quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef ErXtiO het volgende:
Dit is echt geweldig.. hoe kom je er ook op![]()
Haha, dat is helemaal kut!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, om er af te komen heb je minimaal een ban tot 2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef GSi het volgende:
Oostenrijkse JoodJe doet zelfs niet de moeite om de 2de post van dit topic te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De status 'bagger-user' voorbij
Nou en.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:46 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Je doet zelfs niet de moeite om de 2de post van dit topic te lezen![]()
Dat laatste geloof ik best, maar modereer dan ook eens al die groffe moslim-bashtopics (ook in ONZ!)quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooi getyped. Maar de enige reden dat ik de hele 40-45, gas en dergelijke liever niet zie is niet omdat het antisemitisch is maar omdat ik een keer wil (laten ) zien dat het ook anders kan. Ja het is een flauw topic van hier tot ginder maar best ok en grappen hoeven niet grof, groffer, grofst te zijn om leuk te blijven. De groffere opmerkingen zijn niet verwijderd omdat we ( ik ) bang ben van CIDI ofzo, die kunnen me aan mijn kont oxideren.
En toen was het genoeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Kurk het volgende:
[..]
Drenthe ligt toch ook in het westen van Nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |