Dan moet ik die misschien nog even uitchecken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef bigshadow het volgende:
De cd valt tegen na die single, jammer maar Sewn blijft een zalig nummertje.
Het is glad, het is sentimentvol, maar het valt goed hierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet ik die misschien nog even uitchecken.
Ik vind dit echt niets met rock te maken hebben. Als dit rock is zijn Barry Mannilow, Elton John en Billy Joel het ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Dat poppy valt ook wel mee toch. Komt meer omdat het catchy is denk ik. Bij mijn mp3-speler staat ie gewoon onder rock
Nou vroeg ik me van de week nog af of zij nog leefde? Artistiek gezien, zeg maar...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:10 schreef bartrid het volgende:
De basgitarist is getrouwd met Sophie Ellis-Baxtor.
Er komt binnenkort een nieuw album of single uit. Zag ik staan op haar MySpacequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:00 schreef Sammy3000 het volgende:
Nou vroeg ik me van de week nog af of zij nog leefde? Artistiek gezien, zeg maar...
Luister het einde van Helicopter eens? Of de intro van When You Call? Is toch aardig gitaarwerk hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niets met rock te maken hebben. Als dit rock is zijn Barry Mannilow, Elton John en Billy Joel het ook.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:52 schreef Hapertje het volgende:
Lekker cd-tje... niet meer, niet minder!
quote:I think this song might be about a gay man called Danny who fancies the writer who is straight.
"I can't do the walk
I can't do the talk
I can't be your friend
Unless I pretend"
He saying that he cant act gay.
"Cos you got my heart in a headlock
You stopped the blood and made my head soft"
Hes saying he isn't turned on by Danny's advances ie his dick is soft.
Great song whatever its about.
Ik heb zelf bedacht dat de zanger stiekem Nederlands is en dat hij in het refrein zingt dat ie genaaid isquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
Waar gaat 'Sewn' nou precies over?
Volgens iemand op SongMeanings.net over een homofiele jongen:
Ja, zelfs op TMF zeg!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Jill-RMC het volgende:
nieuwe single: Fill My Little World, wordt al aardig gedraait op radio en tv.
quote:You and your friends
Boxes of ten
Cool to the touch
You warn me so much
The white to your left
The red to your right
Are all that I'd seen
Til I realised the love that I seek
Lies right in-between
Nu ik de songtekst eens goed bekeken heb klinkt het echt als een ode aan roséquote:Dont let him put you down
I won't let him put you down
'Cos your as good as the rest
And you're much better dressed
I think pink is my colour
I wont drink from no other
Never!
3, want ik neem nog iemand meequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:16 schreef JeroenV het volgende:
Dan zijn er in ieder geval 2 mensen in de zaal
Tjsa ik ook, dus dat maakt al 4quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3, want ik neem nog iemand mee.
nee, vorige keer was balladeer ofzo in het voorprogramma, dat vond ik verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Oh waren die er toen ook? Ik vond er niet veel aan eigenlijk. Alleen zij was leuk
Dat nieuwe nummer wat ze speelden vond ik trouwens erg goed. Misschien wel een van de beteren van de avond!
Voor slechts 14 euro. Klinkt goed!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
10 maart in Haarlem dus? Hmm..
Is ook zo.quote:
Ik vind 'm wel schattig... en ik heb over 't algemeen iets met bassisten, geen idee waarom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zij is zo lief.. mag niet beledigd worden!
Wat heeft die man dat je zo betrokken maakt dan? Faam, looks, geld.. ik ben benieuwd..
Bassisten zijn meestal de meest vage mensen in de band, aparte persoonlijkhedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel schattig... en ik heb over 't algemeen iets met bassisten, geen idee waarom...
Maar ik ben ook de 1e om toe te geven dat ik geen idee zou hebben of ie me ook opgevallen zou zijn als ie niet in The Feeling zat.
Ik vind haar niet zo schattig.. beetje een popje. Sommige van d'r liedjes zijn wel leuk. En zij en Richard maken vast mooie kindjes![]()
Misschien is dat 't...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bassisten zijn meestal de meest vage mensen in de band, aparte persoonlijkheden
'Fill My Little World', 'Sewn' en 'Love It When You Call' bedoel je? Of mis ik nog iets?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:55 schreef JeroenV het volgende:
Het is redelijk glad en makkelijk. Maar om af en toe te horen best lekker. De singles zijn wel (veruit) het beste.
Die vind ik het beste jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'Fill My Little World', 'Sewn' en 'Love It When You Call' bedoel je? Of mis ik nog iets?
Met sommige nummers ja, maar andere kan ik dan juist beter waarderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Yozzz het volgende:
Het viel me gisteren op dat als je naar The Feeling bent geweest, de cd ineens een stuk trager klinktEr lijkt ineens veel minder energie in te zitten
Dat had ik ook, live zijn ze veel leuker dan op de cdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Yozzz het volgende:
Het viel me gisteren op dat als je naar The Feeling bent geweest, de cd ineens een stuk trager klinktEr lijkt ineens veel minder energie in te zitten
Nee, helaas niet. Ken alleen wat Gosjkequote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef JeroenV het volgende:
Ken jij de rest niet dan?
Nieuwe plaat = sowieso nieuwe tour.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef Yozzz het volgende:
Ah, snelle reactie: ik was er wel bij!![]()
Er komt weer een nieuwe plaat aanErgens in februari geloof ik.
Weet ik niet? Jij mag hem hebben!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er al een nieuw David Gray topic, Yozzz?
Zeker leuk!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:15 schreef bladibladibla het volgende:
De nieuwe single:
I thought it was over
Ik vind hem leuk
Dat vind ik nogal makkelijk gezegd als er één nummer van het hele album bekend is. Maar goed, The Feeling maakt gewoon vrolijke poppy muziek. Een nummer als Never be lonely is erg leuk, maar echt niet diepzinnig te noemenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:23 schreef Gosjke het volgende:
Die nummers op Twelve Stops waren wat afwisselender, qua tekst en melodie... en voor mijn idee minder synthesizer en meer gitaar.
Ik had het ook meer over het hele album en niet over de singlesquote:Op maandag 21 januari 2008 11:52 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal makkelijk gezegd als er één nummer van het hele album bekend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |