Ok, het is echt genieten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Jarno het volgende:
Ik heb hier geen tv, maar hou ons op de hoogte, tong.
Ja maar die mocht maar één nummer zingen.quote:
Was het niet in de Amsterdam ArenA... ???quote:Ik ga zo genieten van Froger Joling en Gordon.
Deel één van hun nu al legendarische concert in Ahoy. Het had de Kuip moeten zijn.
Maar goed, nu een uurlang genieten van deze fenomenen.
Daar kwam het drietal dus mooi weg, zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
'Hebben we nog zin ?' Vroeg rené Froger aan het publiek. Gelukkig riepen ze ja, voor hetzelfde geld was het nee en was het een deceptie geworden.
Ja eindelijk wordt de literatuur bij Gordon op waarde geschat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Toch mooi dat ze alles ondertitelen.
Zanger Barry (die van die reclame): Nou ik geloof niet dat dit echt een tekst voor mij isquote:Ja eindelijk wordt de literatuur bij Gordon op waarde geschat.
'Ja dat is liefde die ik als eerste heb gezien, mooi dat ik dat heb verdiend, ja dan was ik niet blind, liefde dat door een ander is gesticht.'
Pure poëzie
Blöf is er niks bij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja eindelijk wordt de literatuur bij Gordon op waarde geschat.
'Ja dat is liefde die ik als eerste heb gezien, mooi dat ik dat heb verdiend, ja dan was ik niet blind, liefde dat door een ander is gesticht.'
Pure poëzie
Dat zijn ze zeker de danseressen waar John de Mol overheen is geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
De danseressen mogen ook wel eens in het zonnetje worden gezet. Die maken de helft van de show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |