Je maakt een grapje hè? Ja toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef beautiful_world het volgende:
wanneer komt er een cd?? Ben wel benieuwd naar haar cover van Crazy ( Gnarls Barkley )
whahahahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Knuck-les het volgende:
ze kan beter blijven spelen in video's met nightvision![]()
Ik vond 'r sexfilmpjes best geilquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:18 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik hoop dat ze ook andere kwaliteiten heeft.... want zingen kan ze niet.....
Ga je toetsenbord spoelen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond 'r sexfilmpjes best geil.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef XiChico het volgende:
Wel vers nummer. Er loopt veel slechter talent rond, zoals: Madonna
VERS? Idioot.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef XiChico het volgende:
slechter talentquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef XiChico het volgende:
psies.....hoewel ik pink ook super vindquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef XiChico het volgende:
Of iig het is leuk in elkaar gezet, of ze nou kan zingen of niet.
Steken bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef Slappy het volgende:
Als ik dit nummer hoor krijg ik gewoon spontaan zin om het Hilton hote Amsterdaml in brand te stekken.
Hoe kan je dit nou goed vinden
Helaas spreek je de waarheidquote:Op woensdag 13 september 2006 14:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Kijk mensen, zo werkt de muziekindustrie, je neemt iemand die redelijk populair is of populair kan worden door zijn of haar uiterlijk, daarna neem je een bekende producer binnen de 4 grote platenmaatschappijen die 88%! van alle muziek bezitten, je verzint een simpel deuntje, je laat de "artiest" er overheen zingen, trekt dit netjes recht met een aantal vocale effectjes zodat het net lijkt of die gene echt kan zingen, je gaat naar MTV/radio, betaald ze een miljoente om het nummer minstens 2 of 3x per uur uit te zenden zodat alle kleine kindertjes en andere half-zwakzinnige zo vaak een nummer horen dat ze het leuk beginnen te vinden omdat ze nooit iets origineels krijgen voorgeschoteld en TADA!, je hebt een hit! en een consumerende zombiefractie om weer je volgende wanproduct op kan aflevern, want waarom?,.. de formule werkt en levert op!
En dan mensen vragen, "waarom hebben sommige mensen zo'n hekel aan "mainstream" muziek", tja, zo gaat het en dit soort strategiën blijft dus echt niet beperkt tot alleen een Paris Hilton of een Britney Spears en het is al helemaal schrikbarend te weten dat de lui die deze formule gebruiken 88% van de totale wereldwijde muziek bezitten.
Basicly kun je bij zeker 75% van de bands die op een groot label zitten verwachten dat ze een rehash maken van een al bestaand(e) nummer/stijl/artiest.
Dus indirect als je denkt "nou deze band is geweldig en vernieuwend", grote kans dat dat NIET zo is en mede daardoor je geld netjes in levert bij maatschappijen die ons schijt voor geld levern zoals Paris Hilton.
musicmeter is realistischer!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:15 schreef Rasing het volgende:
Allmusic.com geeft de plaat 4 en een halve ster!
Toch is de vergelijking wel treffend; het zijn [waren] beide semi-lekkere wijven die met een paar producers en een dikke computer de studio induiken om een cdtje aan elkaar te kreunen.. ik zie in Paris Hilton wel een toekomstige Queen of Pop, zeker nu Britney Spears een beetje lijkt af te haken..quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef XiChico het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |